abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64105489
Welkom in het grote Blik op de Weg-topic!

Blik op de Weg (BodW) is het verkeersprogramma dat al sinds 1990 een blik werpt op de opvallende zaken in het verkeer, met name het gedrag van verkeersdeelnemers. Dit gebeurt echter op een objectieve manier, zonder gelijk de sensatie op te zoeken. Verkeersovertredingen worden geconstateerd, maar niet veroordeeld.
Het programma wordt gepresenteerd en geproduceerd door Leo de Haas.

Het programma bestaat voornamelijk uit beelden die gemaakt zijn met speciaal geprepareerde camera-auto's en motoren (Geen politievoertuigen, maar voertuigen van BodW) waarin verkeersagenten beelden kunnen opnemen van verkeersovertredingen en snelheidscontroles kunnen uitvoeren.

Wat leuk is aan BodW, is dat er erg veel beelden worden geschoten, zodat er ook fragmenten voorbij komen waarin het niet alleen maar draait om verkeersovertredingen. Een bekend voorbeeld hiervan is een toevallig opgenomen klapband.

De laatste jaren zijn er een paar problemen geweest rond het programma, met name door een conflict met Koos Spee, van Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM). Hierdoor werd de politiekorpsen afgeraden om met BodW samen te werken en hierdoor had BodW niet de mogelijkheid om nieuw materiaal op te nemen. De laatste jaren wordt er dan ook erg veel herhaald uit het immense videoarchief.
Gelukkig lijken de problemen vrijwel opgelost te zijn en dit jaar is er dan ook nieuw materiaal geschoten.

Blik op de Weg Website
Houd Blik op de Weg

Vorige topic(s):
Blik op de weg

[ Bericht 42% gewijzigd door Jordy-B op 18-12-2008 01:27:51 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_64105519
Leo de Haas
gr gr
pi_64105622
Die Ferrari is dus inmiddels geveild en die kerel zit vast? Of was het toch niet die vent van EasyLife?
pi_64105634
Jawel, maar ik las ook dat zijn wagenpark (nog) niet geveild is.
pi_64106000
Ik las een paar weken geleden dat het 'binnenkort' zou gebeuren. Nu vind ik dit:
quote:
Geen veiling wagenpark Easy Life
In tegenstelling tot het bericht uit de Telegraaf van maandag 1 december, wordt het wagenpark van Easy Life niet geveild door Domeinen Roerende Zaken.

Domeinen RZ bewaart in beslag genomen goederen tot ze op grond van een beslissing van de bevoegde instantie of een gerechtelijke uitspraak moeten worden teruggegeven, verkocht of vernietigd. Er wordt door Domeinen Roerende Zaken geen informatie aan derden gegeven over de herkomst van in beslag genomen goederen.

Het verkopen van in beslag genomen goederen en overtollige rijksgoederen gebeurt in de regel iedere eerste maandag van de maand, door middel van openbare inschrijving. Wilt u meer informatie over de werkwijze van Domeinen Roerende Zaken? Kijk dan verder op deze website.
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/
pi_64106967
Kon afgelopen dinsdag niet kijken ivm een afspraak, maar heb niks gemist zie ik net .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_64107858
tvp
............................
pi_64298690
En nu is er een storing...
Old enough to know better. Too young to care.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 december 2008 @ 22:23:20 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64303577
En toen was het niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64303722
Hopen dat het wel op uitzendinggemist komt te staan...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_64310281
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
Hopen dat het wel op uitzendinggemist komt te staan...
Zal wel niet
pi_64513515
is het duur of moeilijk om te kunnen rijden op het circuit?
pi_64514423
Wel aardig aflevering vanavond, maar toch het niveau vond ik vroeger voor die hele toestand met Koos Spee beter.
Maarja hopelijk heeft die volgend seizoen weer genoeg materiaal.
pi_64514916
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef fespo het volgende:
is het duur of moeilijk om te kunnen rijden op het circuit?
Meestal hebben ze daar vrij rijden voor, een aantal dagen/weekenden in het jaar. Althans, zo is dat in Zandvoort. Ik zou gewoon even de site checken .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_64516852
Ah, de motorspecial.

Om toch maar weer eens te benadrukken dat er ook heus, echt waar, niet gelogen best nette motorrijders zijn. Als je dat elk jaar zo krampachtig moet benadrukken komt het alleen niet zo heel erg geloofwaardig over...
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:38:49 #16
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64516932
Tis wel een leuk programma maar die gast is zoooo irritant.

En een huilie sinds Wegmisbruikers er bij gekomen is.
pi_64516999
Ja, precies die gasten hoeven wat mij betreft ook niet. De interviews met die lui zijn dodelijk saai.
pi_64517310
Ik heb zin in motorrijden gekregen na de aflevering van vandaag.

Zodra het voorjaar begint toch maar eens met motorrijlessen beginnen. Ik wil het eigenlijk al een paar jaar, maar iedere keer schuif ik het voor me uit vanwege de kosten en omdat ongeveer al m'n vrienden en familie me iedere keer er weer vanaf praten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_64517396
Aso.
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:49:45 #20
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64517477
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef k_man het volgende:
Ja, precies die gasten hoeven wat mij betreft ook niet. De interviews met die lui zijn dodelijk saai.
Ik had het eigenlijk over die presentator Maar de gasten zijn ook niet echt boeiend nee..
pi_64517605
Ah OK, typfoutje kennelijk. Presentator en gast zijn nogal verschillende rollen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2008 23:52:21 ]
pi_64518304
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef k_man het volgende:

Ah, de motorspecial.
De Grote Donorshow?
pi_64745097
Jammer dat het seizoen alweer voorbij is, hopelijk hebben ze volgend seizoen wat meer materiaal
pi_66238596
3 maart begint het nieuwe seizoen, met 10 nieuwe aflevering en geen herhalingen
pi_66248177
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
3 maart begint het nieuwe seizoen, met 10 nieuwe aflevering en geen herhalingen
Ze hebben nu eindelijk weer een hoop beelden kunnen maken voor dit nieuwe seizoen na 2 jaar zo goed als zonder gezeten te hebben door Koos Spee.

Vooral de beelden van de nieuwe BMW motor zijn erg mooi, veel scherper en minder trillingen dan met de vorige motoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')