http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/quote:Geen veiling wagenpark Easy Life
In tegenstelling tot het bericht uit de Telegraaf van maandag 1 december, wordt het wagenpark van Easy Life niet geveild door Domeinen Roerende Zaken.
Domeinen RZ bewaart in beslag genomen goederen tot ze op grond van een beslissing van de bevoegde instantie of een gerechtelijke uitspraak moeten worden teruggegeven, verkocht of vernietigd. Er wordt door Domeinen Roerende Zaken geen informatie aan derden gegeven over de herkomst van in beslag genomen goederen.
Het verkopen van in beslag genomen goederen en overtollige rijksgoederen gebeurt in de regel iedere eerste maandag van de maand, door middel van openbare inschrijving. Wilt u meer informatie over de werkwijze van Domeinen Roerende Zaken? Kijk dan verder op deze website.
Zal wel nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
Hopen dat het wel op uitzendinggemist komt te staan...
Meestal hebben ze daar vrij rijden voor, een aantal dagen/weekenden in het jaar. Althans, zo is dat in Zandvoort. Ik zou gewoon even de site checkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef fespo het volgende:
is het duur of moeilijk om te kunnen rijden op het circuit?
Ik had het eigenlijk over die presentatorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef k_man het volgende:
Ja, precies die gasten hoeven wat mij betreft ook niet. De interviews met die lui zijn dodelijk saai.
Ze hebben nu eindelijk weer een hoop beelden kunnen maken voor dit nieuwe seizoen na 2 jaar zo goed als zonder gezeten te hebben door Koos Spee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
3 maart begint het nieuwe seizoen, met 10 nieuwe aflevering en geen herhalingen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
3 maart begint het nieuwe seizoen, met 10 nieuwe aflevering en geen herhalingen
nope.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef SwiffMeister het volgende:
Is de niet uitgezonden uitzending van 23 december eigenlijk al uitgezonden?
quote:
Echt hè, wtfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef -Hans- het volgende:
De gast net die speciaal uitstapt om even te melden dat hij de cam had gezien.
quote:
Viel dat effe tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ze hebben nu eindelijk weer een hoop beelden kunnen maken voor dit nieuwe seizoen
Ik vond er echt geen reet aan. Rijkswaterstaat met hun rolfcopter en die Duitser met z'n kenteken. Dat was het.quote:
Jah, das wel waar eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen reet aan. Rijkswaterstaat met hun rolfcopter en die Duitser met z'n kenteken. Dat was het..
Wat een kneus. Dan kun je er beter keihard voorbij stuiven en even zwaaien, om daarna weer de normale snelheid te gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef -Hans- het volgende:
De gast net die speciaal uitstapt om even te melden dat hij de cam had gezien.
lollerkopterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen reet aan. Rijkswaterstaat met hun rolfcopter en die Duitser met z'n kenteken. Dat was het..
Precies. Aan het begin van de uitzending een paar redelijk interessante stukjes. Ik dacht dat dat voorstukjes waren van de dingen die in de uitzending zaten. Maar in plaats daarvan was het een half uur...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef sander89 het volgende:
Viel mij inderdaad ook tegen![]()
De leukste dingen laten ze maar een paar sec zien en niet de verdere afloop van die ruzie op de weg en die inhaal actie's waarbij het nog net goed.
Of iemand loopt te slapen en bijna frontaal op tegenligger botst.
Ik vond er echt geen <piep> aan.. Eerder slaapverwekkend. Zo'n kansloze quiz ook om de zendtijd mee op te vullenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kneus. Dan kun je er beter keihard voorbij stuiven en even zwaaien, om daarna weer de normale snelheid te gaan rijden.
Verder was het maar matigjes, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |