Whehehequote:
Ja hallo! Dat is een teledinges lens! Daarmee kun je heulemaal niet zien hoe ver ik acher die vrachtauto zit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljante aflevering was dit !. Vooral het commentaar vond ik vanavond erg sterk.
(knip)
[ afbeelding ]
Duidelijk toch??
Als ze met BodW zijn is het wel veel meer gedoe om iemand te arresteren. De achterbank is dan immers al bezet. Dus dan moeten ze eerst een andere politieauto vragen om de arrestant te komen halen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
In amerika word je meteen op de grond gesmakt en getaserdVind dit wel erg slap zeg, komt er gewoon mee weg
Whehehequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat is een teledinges lens! Daarmee kun je heulemaal niet zien hoe ver ik acher die vrachtauto zit.
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijfquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljante aflevering was dit !. Vooral het commentaar vond ik vanavond erg sterk.
Damn, wat was deze gast boos...
[ afbeelding ]
In de categorie 'gepast geweld'quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijf
iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijf
En daarna nog even taseren, pepperspray erbij en dan wegrijden met z'n autosleutels in je zakquote:
Als hij niet zo boos had gereageerd, had hij waarschijnlijk geen bon voor het niet kunnen tonen van het rijbewijs gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had makkelijk belediging van abtenaar in functie kunnen worden.
Whehequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daarna nog even taseren, pepperspray erbij en dan wegrijden met z'n autosleutels in je zak...
Ruim 30 meterquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Nog eentje van de klever..
[ afbeelding ]
En wel gewoon de boete betalen. Hij had het ook voor kunnen laten komen, had hij de rechter kunnen proberen te overtuigen.quote:
Ja, hij let niet op de auto voor hem maar op de auto daar weer voor. Misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat zat er dan voor die vrachtwagen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij lette op z'n voorganger, ja vast. Hij kon niet eens langs die vrachtwagen kijken.
Staat dat hele fragment incl gesprek met bestuurder ergens online?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dat oude fragment dat ze lieten zien met die 2 auto`s die elkaar dwars zaten op de snelweg vond ik echt top. Uiteraard levensgevaarlijk maar toch wel heel mooi om zoiets te zien. Ik hoop het alleen nooit zelf mee te maken in het echt.
En de Nederlandse Politie denkt dan: Oei..die meneer is boos..ik houd wel afstand.....ik moet me smoel houden? ja meneer goeie reis verder meneer.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die klever wel tof! Leek me geen onaardige man en hij had er wel werk van gemaakt. Hij gelooft gewoon heilig in zn verhaal.![]()
Die grijze Peugeot was daarentegen een malloot. Waarschijnlijk voelde hij zich heel stoer, maar had hij niet door dat hij juist als een sneuerd over kwam.
Nou, volgens mij ging dat toch anders. Die agenten waren niet bepaald onder de indruk van die opgewonden vent. Ik had juist het idee dat die mannelijk agent 'm nog een beetje extra aan het opnaaien was met sarcastische opmerkingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
En de Nederlandse Politie denkt dan: Oei..die meneer is boos..ik houd wel afstand.....ik moet me smoel houden? ja meneer goeie reis verder meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |