Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebrachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Omniej het volgende:Verder beetje matige uitzending ook trouwens, maar de stijl van BODW bevalt me wel een stuk beter dan Webmisbruikers.
Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebracht![]()
"Straks: deze zakenman gaat volledig door het lint en dreigt het camerateam aan te vallen!!1" (x5)
Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.
Mensen die heel nadrukkelijk ingaan op de aanwezigheid van 't camerateam komen op mij altijd nogal achterlijk over eerlijk gezegd. (met in de meest extreme vorm natuurlijk de "KANKER OP MET DIE KANKERCAMERA!!!"-types, maar opmerkingen over de kabouterpresentator passen redelijk in 't zelfde rijtje als ik eerlijk ben)
Pcies, collega kwam ook op teuveu, alleen omdat ie het niet eens was met de aanhouding. En tjah, dan trek je toch aan het kortste eind en maakt het camerateam wat closeups van je auto interieur, je schoenen en voor je het weet zit je voortaan in het voorfilmpjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:
8
[..]
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.
Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Ja, de blurren ze je gezicht. Iedereen mag iedereen op straat gewoon filmen en uitzenden. Alleen in je eigen huis ben je enigszins beschermd door privacy wetgeving. Kan dus op straat ook gewoon van een ieder foto's maken of filmen - neem de vrijspraak van die knul die bij meisjes onder de rok filmt in het noorden van het land.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
En dan blijkt dat item gewoon een stukje van 2 seconden te zijn waar de bestuurder van de Porsche 10 km/u te hard reedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
En vervolgens gaan ze dat met die Porsche nog eens jarenlang in elke uitzending herhalen bij de "Straks!"-stukjes, om de tien minuten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
Precies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.
Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Precies.
't Toppunt daarvan was trouwens een tijdje geleden zo'n vent in Webmisbruikers. Die reed in een vrij dikke Phaeton met zo goed als geblindeerde ramen. Hij deed alleen even z'n raam een beetje open en commandeerde die agent dat 'ie met de deur dicht achterin moest komen zitten.Is echt geen moment in beeld geweest die man.
Feitelijk spreek je jezelf nu al tegen. Die vent wil niet op tv, maar je hebt het toch op tv gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
Mja, anders moest ie buiten blijven staan. Je bent niet verplicht om uit te stappen of je raam helemaal open te doen. Onbeschoft is het misschien wel, maar dat zou me geen reet uitmaken op zo'n moment. Ik ben normaal gesproken heel netjes, maar als ze zo'n camera door je strot douwen is dat ook onbeschoft, en doe ik hetzelfde terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |