abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:00:09 #51
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74127395
Helemaal niet te weinig afstand. Wat een kneus
pi_74127409
Wat is dit nou weer voor idioot
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:00:55 #53
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74127431
Hij flipt !
pi_74127436
Begin die discussie toch niet. Geef die man een bon, of twee.

Met z'n overslaande stem.
pi_74127498
tja Blik op de weg is toch heel anders na het Koos Spee gedoe.
Lijkt toch wel of ze een te kort hebben aan materiaal en hele maal raar is dat ze niet laten zien hoe het afgelopen is met die geflipte man.
............................
pi_74127587
Mijn god, die laatste vent. Fucking triest.

Verder beetje matige uitzending ook trouwens, maar de stijl van BODW bevalt me wel een stuk beter dan Webmisbruikers.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:24 #57
111843 Cassius
Something's fucky
pi_74127724
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Omniej het volgende:Verder beetje matige uitzending ook trouwens, maar de stijl van BODW bevalt me wel een stuk beter dan Webmisbruikers.
Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebracht

"Straks: deze zakenman gaat volledig door het lint en dreigt het camerateam aan te vallen!!1" (x5)
pi_74127968
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebracht

"Straks: deze zakenman gaat volledig door het lint en dreigt het camerateam aan te vallen!!1" (x5)
Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'
pi_74131368
Nu aan het terugkijken, was niet thuis
You dream it, I live it.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:53:03 #60
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_74132639
Die vent op het einde
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74135817
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'
Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.

Mensen die heel nadrukkelijk ingaan op de aanwezigheid van 't camerateam komen op mij altijd nogal achterlijk over eerlijk gezegd. (met in de meest extreme vorm natuurlijk de "KANKER OP MET DIE KANKERCAMERA!!!"-types, maar opmerkingen over de kabouterpresentator passen redelijk in 't zelfde rijtje als ik eerlijk ben )
pi_74138095
8
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.

Mensen die heel nadrukkelijk ingaan op de aanwezigheid van 't camerateam komen op mij altijd nogal achterlijk over eerlijk gezegd. (met in de meest extreme vorm natuurlijk de "KANKER OP MET DIE KANKERCAMERA!!!"-types, maar opmerkingen over de kabouterpresentator passen redelijk in 't zelfde rijtje als ik eerlijk ben )
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.

Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Zerg schreef:
pi_74138154
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:
8
[..]

Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.

Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Pcies, collega kwam ook op teuveu, alleen omdat ie het niet eens was met de aanhouding. En tjah, dan trek je toch aan het kortste eind en maakt het camerateam wat closeups van je auto interieur, je schoenen en voor je het weet zit je voortaan in het voorfilmpje
pi_74138246
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
pi_74138321
Tja, ik denk dat de verdachte alleen de mogelijkheid heeft om het gezicht onherkenbaar te maken....
pi_74138333
Dat dat zomaar mag dan.
pi_74138357
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
Ja, de blurren ze je gezicht. Iedereen mag iedereen op straat gewoon filmen en uitzenden. Alleen in je eigen huis ben je enigszins beschermd door privacy wetgeving. Kan dus op straat ook gewoon van een ieder foto's maken of filmen - neem de vrijspraak van die knul die bij meisjes onder de rok filmt in het noorden van het land.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:24:16 #68
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74138396
worden de leuke stukjes nog steeds op Joetoep geplempt?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_74138659
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
pi_74138774
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
En dan blijkt dat item gewoon een stukje van 2 seconden te zijn waar de bestuurder van de Porsche 10 km/u te hard reed .
Cool story, Hansel.
pi_74145875
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
En vervolgens gaan ze dat met die Porsche nog eens jarenlang in elke uitzending herhalen bij de "Straks!"-stukjes, om de tien minuten.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:

Precies.

't Toppunt daarvan was trouwens een tijdje geleden zo'n vent in Webmisbruikers. Die reed in een vrij dikke Phaeton met zo goed als geblindeerde ramen. Hij deed alleen even z'n raam een beetje open en commandeerde die agent dat 'ie met de deur dicht achterin moest komen zitten. Is echt geen moment in beeld geweest die man.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:48:33 #72
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74146102
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Omniej het volgende:
[..]

Precies.

't Toppunt daarvan was trouwens een tijdje geleden zo'n vent in Webmisbruikers. Die reed in een vrij dikke Phaeton met zo goed als geblindeerde ramen. Hij deed alleen even z'n raam een beetje open en commandeerde die agent dat 'ie met de deur dicht achterin moest komen zitten. Is echt geen moment in beeld geweest die man.
Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74148718
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Feitelijk spreek je jezelf nu al tegen. Die vent wil niet op tv, maar je hebt het toch op tv gezien.

Ze moeten inderdaad je gezicht onherkenbaar maken. Maar net alsof dat zin heeft? Je herkent personen aan hun houding, lichaam, kleding, auto etc. Mijn sociale omgeving zou me binnen no time herkennen, dat weet ik zeker.
De opnamen worden gemaakt op de openbare weg, dus je kunt er niks tegenin brengen. Alleen als er sprake is van onevenredige schade maak je een kans, maar daarvoor moet je het voor de rechter brengen.
Zerg schreef:
pi_74148872
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.
Mja, anders moest ie buiten blijven staan. Je bent niet verplicht om uit te stappen of je raam helemaal open te doen. Onbeschoft is het misschien wel, maar dat zou me geen reet uitmaken op zo'n moment. Ik ben normaal gesproken heel netjes, maar als ze zo'n camera door je strot douwen is dat ook onbeschoft, en doe ik hetzelfde terug.

Vooral als je 's avonds staande gehouden wordt: zonneklep naar beneden, geen licht aan in de auto, deuren op slot (anders trekt zo'n bijdehante snor 'm open en douwen ze meteen die camera naar binnen) en een cm je raam open, meer niet. Ze zoeken het maar uit met die klotecamera van ze.

Wel zorgen dat je dan alles op orde hebt, want de kans is groot dat ze dan voor alles gaan schrijven dat ze kunnen vinden
Zerg schreef:
pi_74355304
Vanavond weer Moet het helaas wel missen
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')