En de papieren tv-gids ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Hè, kut. TVgids.nl heeft het dus weer fout.
Echt fokking irritant ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
I can see dead people!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
Mja, die zal aan het einde van 't seizoen nog wel een keer worden ingehaald. Was vorig jaar ook een keer met een uitzending die niet doorging omdat Nederland 1, 2 en 3 een storing hadden.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
vorig seizoen werd een aflevering ook later alsnog uitgezondenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
Die laatste was een flinke klapper zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
die glij ongelukken van fietsen , auw auw auw, maar vaak genoeg gaat het toch nog goed.
1 voordeel de energie verdwijnt meestal door doorglijden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste was een flinke klapper zeg![]()
Lijkt wel compilatie vandaag. we gaan van winter naar zomerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef kikoooooo het volgende:
wtf, dit stuk met de gendarmerie ken ik al??
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkomquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft belachelijk 130 met je caravan in frankrijk , om de km zie je wel caravan opengescheurd langs de weg liggen in hoog seizoen.
Dan de bergen inquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkom
En dan een veel te lichte auto er voor
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
70 euro voor je voorrem, 300 euro boete voor de brommer, wat was nou goedkoper geweest
1 punt te veelquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examen
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
Ik doe beide vaak (auto en fiets) en ik erger me dan ook aan allebeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik haat fietsers trouwens. Altijd door rood fietsen, voorrang nemen (waarbij het niets uit maakt of de automobilist misschien niet goed oplet en er dus (bijna) een aanrijding volgt, alsof fietsers niet kunnen anticiperen) en aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Blik op de Weg heeft vandaag mooi laten zien dat ik niet de enige automoblist ben die zich hier over op kan vreten.
Die zwart wilde afslaan en fietser had voorrang , zwart auto zag het te laat en ging in de ankers, rode autotje stuurt er om heen en knalt tegen lantaarn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?
Toch had die man gelijk, motorkap was nog te redden, nieuwe koplamp, nieuw voorspatbord, chassis terug in model vouwen, bumpertje bij de sloper halen. En ff een nieuwe radiateur monteren (daar kwam die stoom uit)quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |