Uhh nee...quote:
Ah, had al zoiets verwachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Uhh nee...
De uitzending wordt vervangen door een herhaling van de TV-Show ivm overlijden van Ramses Shaffy.
En de papieren tv-gids ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Hè, kut. TVgids.nl heeft het dus weer fout.
Echt fokking irritant ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
I can see dead people!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
Mja, die zal aan het einde van 't seizoen nog wel een keer worden ingehaald. Was vorig jaar ook een keer met een uitzending die niet doorging omdat Nederland 1, 2 en 3 een storing hadden.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
vorig seizoen werd een aflevering ook later alsnog uitgezondenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
Die laatste was een flinke klapper zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
die glij ongelukken van fietsen , auw auw auw, maar vaak genoeg gaat het toch nog goed.
1 voordeel de energie verdwijnt meestal door doorglijden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste was een flinke klapper zeg![]()
Lijkt wel compilatie vandaag. we gaan van winter naar zomerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef kikoooooo het volgende:
wtf, dit stuk met de gendarmerie ken ik al??
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkomquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft belachelijk 130 met je caravan in frankrijk , om de km zie je wel caravan opengescheurd langs de weg liggen in hoog seizoen.
Dan de bergen inquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkom
En dan een veel te lichte auto er voor
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
70 euro voor je voorrem, 300 euro boete voor de brommer, wat was nou goedkoper geweest
1 punt te veelquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examen
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
Ik doe beide vaak (auto en fiets) en ik erger me dan ook aan allebeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik haat fietsers trouwens. Altijd door rood fietsen, voorrang nemen (waarbij het niets uit maakt of de automobilist misschien niet goed oplet en er dus (bijna) een aanrijding volgt, alsof fietsers niet kunnen anticiperen) en aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Blik op de Weg heeft vandaag mooi laten zien dat ik niet de enige automoblist ben die zich hier over op kan vreten.
Die zwart wilde afslaan en fietser had voorrang , zwart auto zag het te laat en ging in de ankers, rode autotje stuurt er om heen en knalt tegen lantaarn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?
Toch had die man gelijk, motorkap was nog te redden, nieuwe koplamp, nieuw voorspatbord, chassis terug in model vouwen, bumpertje bij de sloper halen. En ff een nieuwe radiateur monteren (daar kwam die stoom uit)quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
http://cgi.omroep.nl/lega(...)9772/bb.20091208.asfquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik was er dus gisteren weer eens niet.
Weet iemand waar ik deze aflevering terug kan kijken want ik kan hem nergens vinden?![]()
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zwart wilde afslaan en fietser had voorrang , zwart auto zag het te laat en ging in de ankers, rode autotje stuurt er om heen en knalt tegen lantaarn.
Oeh, das helemaal lulligquote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, vervang had voorrang naar had geen voorrang en het verhaal klopt weer voor de rest.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.
[ afbeelding ]
Maar 't is geen reden om dan maar die fietser plat te rijden. Daarbij, als de auto voor je stopt en je klapt daar achterop, dan zit je zelf (ook) fout. In dit geval was er nog net een kans om om de auto heen te sturen, maar dan nog houdt be bestuurder van de rode auto te weinig afstand.quote:
Kan best eens wat wordenquote:Werpt u een Blik op ons nieuwe initiatief?
Achter de schermen werkt Blik op de Weg aan een spannend, nieuw initiatief rond het programma. Graag willen we vaste kijkers en bezoekers van deze website daarbij betrekken. Daarom vragen we u in deze enquête naar uw mening. Doet u mee? Onder de inzenders verloten we een uniek Blik op de Weg pakket!
Wat is ons plan?
Leo de Haas TV Produkties B.V. onderzoekt, in samenwerking met een tijdschriftuitgeverij, de mogelijkheden om bij het programma Blik op de Weg een maandelijks 'verkeersmagazine' uit te brengen. Wij zien in het schap met autotijdschriften ruimte voor een papieren Blik op de Weg; een informatief, betrouwbaar en prikkelend consumentenblad over verkeer in de breedste zin van het woord en over alle praktische vragen rond het dagelijks autogebruik. Het magazine richt zich op de automobilist als consument en geïnteresseerd deelnemer van het verkeer. De toon van het blad is modern, degelijk, informerend, servicegericht, maatschappijbewust en verdiepend. Het tijdschrift biedt een verrassende kijk op de wereld (achter de schermen) van het verkeer, laat boeiende mensen aan het woord en belicht praktische onderwerpen op een originele manier. De redactie van Blik op de Weg heeft ruim negentien jaar professionele ervaring met het verkeer en autogebruik, maar kan niet al haar expertise kwijt in het programma. Met een magazine kunnen wij de kijker/consument nog beter en uitgebreider informeren. Hoe staat u tegenover dit plan?
Het was niet vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Argh gemist :S dan maar weer wachten tot het op uitzendinggemist staat.
Normaal wel ja, als er geen sportgala isquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:27 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
huh :S ?
Elke dinsdagavond toch?
Jongeren misschien niet, maar de doelgroep is brederquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk je? Wie leest er tegenwoordig nog papieren tijdschriften?
Ja, snap het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef k_man het volgende:
Herhaling. Waarom nou? Ze moeten toch nog een aflevering over hebben van toen Ramses Shaffy overleed?
Ja, dat is toch dikke onzin? Ten eerste hebben ze nog een aflevering in te halen. Ten tweede is het idioot om het seizoen juist te pauzeren op een moment dat half Nederland vrij heeft en voor de tv kruipt. Van dat laatste hebben wel meer programma's last trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Meddo het volgende:
Hoezo? 16 maart gaat het seizoen weer verder
Die gemiste aflevering is al geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dikke onzin? Ten eerste hebben ze nog een aflevering in te halen. Ten tweede is het idioot om het seizoen juist te pauzeren op een moment dat half Nederland vrij heeft en voor de tv kruipt. Van dat laatste hebben wel meer programma's last trouwens.
Nee. Ze hadden nu één aflevering verder in het seizoen moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
Die gemiste aflevering is al geweest
Nee, toch niet! 1 december zou de laatste aflevering (de 6e) van dit jaar zijn maar die ging niet door en is naar de 8ste verplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Ze hadden nu één aflevering verder in het seizoen moeten zijn.
Als je een beetje terugscrollt:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er gister een uitzending geweest?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef k_man het volgende:
Herhaling. Waarom nou? Ze moeten toch nog een aflevering over hebben van toen Ramses Shaffy overleed?
Me too. Blijkt toch maar weer wat een sterk format het programma is, want zelfs na al die seizoenen verveelt het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
En straks in één keer door met seizoen 23Heb er zin in
Ik gok op een motorspecialquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef SwiffMeister het volgende:
Van de zomer alweer de 250e aflevering
Ben benieuwd wat voor special dat word.
Jah, iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
behalve het stilstaan op de snelweg
Maastricht ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Hier (Groningen) staat ook alles op zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |