Ik was daar live bij.quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1336087/
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.quote:
Dan moet ik het niet hebben. Vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.
Aids aan je bakkes.quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef broekballeballemabbe het volgende:
minimaxizwijnminimaxigiraffeminimaxipaardminimaxiezelminimaxislangminimaxihondminimaxieconomieminimaxisletminimaxipaalglijerminimaxilaffedaadminimaxidumpminimaxistumperminimaxitegelminimaxinarcolepsieminimaxidromenminimaxidsm4minimaxitienermeidenminimaxiamateurminimaxigriezelminimaxigranolsnolminimaxicodeineminimaxistuiverzoekerminimaxiwipkipminimaxitripperminimaxiwipperminimaxifontijnminimaxieverzwijnminimaxiaanbeiminimaxizwerverminimaxitelevidieminimaxibommenengranatenminimaxidomeinminimaxiklusjesminimaxitbesserminimaxibejaardenminimaxivaginawandminimaxiterpstraminimaxikrentenbaardminimaxidouchekopminimaxigeslachtsorgaanminimaxikinderenminimaxizaadfoutjeminimaximusketierminimaxifokminimaxivampierminimaxivleesboomminimaxigrafstenenminimaxigranenminimaxiklik minimaxibladzijdenminimaxiwoordenminimaxipaginaminimaxibommenminimaxihofleverancierminimaxidienstverleningminimaxistudieboekenminimaxiinformatieminimaxizoutzakkenminimaxitekeningenminimaxiwerkboekinternettersminimaxiverhalenminimaxiapenkontminimaxifotosminimaxilexicograafminimaxiversieminimaxizaanstreekminimaxijasjeminimaxiglimmerminimaxiwerphenhelminimaxizoutzakjesminimaximenstruatieminimaxiborderlineminimaxilamaminimaxikoningminimaxiroosminimaxiklinkersminimaxidagenminimaxihollanderminimaxiteenminimaxizweetminimaxiranonkelminimaxibloemkoolminimaxiorenminimaxikruisbestuivingminimaxiuitkeringminimaxiforumminimaxisnolminimaxiklikominimaxifruitsapminimaxischedeminimaxipostmortumminimaxiindiaanminimaxislaapzakminimaxitripperminimaxitenenkaasminimaxibeschermingminimaxifietsminimaxirimidiminimaxitankstationminimaxihelmminimaxizoutvaatjeminimaxitreinminimaxibreezerminimaxislaafminimaximixerstaafminimaxiaanbakminimaxitrutminimaxigereedschapskistminimaxihelminimaxibosjesminimaxinaaktminimaxibierpulminimaxitoiletportemonneeminimaxiwoordenboekminimaxiwoordenminimaxivoorwaardenminimaxialarmminimaxischoftminimaxicafeminimaxitrimmerminimaxi
quote:Op maandag 14 september 2009 13:46 schreef garriej het volgende:
vleesvervangers vind ik vies, en vlees is heerlijk!
quote:
Omgquote:
Dit is een gejatte grap of niet?quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit er alleen wel snel vol van. De Heer is zo machtig.
Ya wai van wel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een gejatte grap of niet?No way dat 'ie van jou is.
Herman Finkers.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij klinkt bekend..quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu je het zegt komt ie me inderdaad wel bekend voor jaquote:Op maandag 14 september 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Herman Finkers.Alleen is de ingang iets anders, maar komt op hetzelfde neer.
quote:Kalm aan en rap een beetje (1998)
Ik zat op kerstavond al vol. Ja, we hadden lamskoteletjes en ik ben vegetariėr dus bunkeren bunkeren en happen happen... IK STOND OP KNAPPEN!... Afijn wij naar de nachtmis, ik kom aan bij de communiebank en de priester zegt: Het lichaam van Christus en ik zeg: ik kan niet meer... De priester drong aan en zei: neem dit, want dit is het lichaam van de Heer. Ja, maar de Heer is zo machtig...
Wil je nu zeggen dat ik alleen maar flauwe Krentenbol. grappen kan maken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
Ik vond 'm al te goed voor Bobbiaanse begrippen.
quote:Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon.
Zal toch nietquote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
Die vent blijft ook gewoon geniaal:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 38
kids: kiev, zaire en rachov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dit gehosseld van het weekend, Jos? Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe nee, ik kwam dit tegen op hyves. Wat een gedrochtquote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je dit gehosseld van het weekend, Jos? Gecondoleerd.
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe nee, ik kwam dit tegen op hyves. Wat een gedrocht
quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.
Ik geloof best dat het je vriendenlijst mooi opvrolijkt ja.quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.
Ja ze zag dat k aan kwam lopen, dus ze stond al parraat met haar blije kopquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw hoergee nog tegengekomen in den bus?
Ik heb ff een paar woorden nodig, maar dan ken ik het ook weer helemaal. Het Napster tijdperk.quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
De Vliegende Panters - Hype
Deze show ken ik helemaal uit m'n hoofd.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
quote:Remko: Ongelooflijk hč, als je da allemaal zo ziet?
Rutger: Al die sterren en die kometen.
Diederik: Zo overweldigend!
Remko: Man, wa zijn wij dan eigenlijk klein, hč?
Rutger: Nietig!
Diederik: Ja, da's het goeie woord, ja.
Remko: God jongen, als ik da allemaal zo zie, ja, ik wee nie, maar ik krijg er altijd zo'n, ja zo'n universeel gevoel van.
Diederik: Op de een of andere manier een vreemd soort wisselwerking ofzo, kwee nie.
Rutger: Ik krijg ook altijd zo'n gevoel van opportunisme.
Remko en Diederik: .
Diederik: Trouwens, zien jullie daar die grote steelpan?
Remko en Rutger: Wie?
Diederik: Nou, die sterren daar in de vorm van een beertje. Oh man, wat zijn wij dan eigenlijk helemaal, hč?
Remko: Ja, nie meer als een druppel in een hooiberg.
Diederik: En geloven jullie dan ook in buitenlandse wezens?
Rutger: Nee, maar ik geloof wel in iets!
Diederik: Ja! Da heb ik ook heel sterk, ja.
Remko: Ja, ikzelf persoonlijk geloof dan weer meer in ET!
Diederik en Rutger: In wie?
Remko: In ET! Kennen jullie die nie? Van die film.ET, Phone home.
Diederik: Persoonlijk zelf geloof ik meer in de ovulatie-theorie van Darling.
Rutger: Wa is da?
Diederik: Da is da wij afstammen van de vissen.
Remko: En van de ventielen!
Rutger: En de apen dan?
Diederik: Nee, die stammen af van de negers.
Rutger: Trouwens, erg wat er allemaal gebeurd in zuidelijk Afrika, hč?
Diederik: Ja, met Saddam Hussein enzo.
Remko: Maar er hoeft toch ook maar één zo'n gek op te staan en de stekker eruit te trekken.
Rutger: Ja, en dan hedde zo een culinaire oorlog.
Diederik: Ja, en da kost duur!
Rutger: Nee. nee, da IS duur. Da IS duur, da KOST goedkoop.
Remko: Ja, mijn oma nou ook, he, die is pas weer opgenomen in het ziekenhuis hč, want die had dus de ziekte van Alkecelzer.
Diederik: Is ze aan het demonteren?
Remko: En daarbij is ze dan ok nog van de trap af geflikkerd, het ze ok nog een botfactuur.
Diederik: Zit d'r arm zeker de hele tijd in een nutella?
Remko: Ja, dat doet echt kei-pijn, hoor!
Rutger: Oh, dan moet je zeggen dat ze maar es valuminium in moet nemen.
Remko: Ja, maar goed, ze hangt ook al aan een confuus, hč.
Diederik: Ach ja, het leven, hč.
Rutger: Ja, je gaat het wel revalideren, hoor.
Remko: Ja, het blijft toch ook één groot ministerie, hč.
Diederik: Vaccinerend eigenlijk.
Die was vanochtend nog op de radio.quote:
Er zijn wel meer cabaretiersquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Tineke Schouten?
Eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
Wat de vliegende panters voor mij bijzonder maakt is dat ze altijd een snelle veelzijdige voorstelling neerzetten. Altijd een gevoelige snaar weten te raken, een duidelijke rode draad hebben, soms een absurd hoog niveau hebben maar ook zo ontzettend plat en grof kunnen zijn. Ze zijn verrassend, ze brengen je van je stuk.
En dan heb ik het nog niet eens over het muzikale talent waarover ze beschikken.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Duurt wel lang in totaal, maar werkelijk geniaal.
Ik heb altijd als ik hun shows online kijk van .. "mjaah". Terwijl ik een show waar ik zelf naartoe ben geweest wel leuk vond.quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
Kusje er op?quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Auw, waarom ben ik zo gretigmond gebrand aan een appelfap.
Mensen die in zo'n situatie naar school gaanquote:Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef Japsnars het volgende:
Oke, ik ga er maar weer eens vandoor. Lekker 10km/30 minuten fietsen.
Vervolgens 50 minuutjes les en dan weer terugfietsen
Vreetsack!quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heb/had jij een appelflap dan?quote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen appelflap hebt!
Ik maakte ze.quote:Op maandag 14 september 2009 15:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb/had jij een appelflap dan?Wij kopen alleen maar zulke dingen op zaterdag
![]()
Mijne heren,quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Als iemand een spang lauwe vet goede sollicitatiebrief heeft, mag ie 'm altijd naar me PM-en.
D'r bestaat niet één goede. Je moet ze aanpassen aan je doelgroep.quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Als iemand een spang lauwe vet goede sollicitatiebrief heeft, mag ie 'm altijd naar me PM-en.
Kaassoufflés, ook altijd zo'n succes.quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiėren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
Het was een jaar geleden, plus minus 4 uur 's nachts, BT zag een vriend van haar aan komen lopen met een kaassouflé, BT sprint er op af en smeekt om een hapje, BT neemt ENORME hap, BT heeft nog een week lang afschuwelijke pijn aan d'r tong.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kaassoufflés, ook altijd zo'n succes.
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijvenquote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r bestaat niet één goede. Je moet ze aanpassen aan je doelgroep.
Aw, last van Mexico?quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed!
Alleen een beetje keelpijn.
Hoe is het met jou?
Goedmiddag lief meneer/mevrouw.quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Die andere is ook leuk.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze herkende ik wel meteen als een Finkers.
ofquote:Hier bij reageer ik op jullie advertentie, waar u opzoek bent naar koks met ervaring.
Hierbij meld ik u dat ik geen interesse heb.
Die laatste past ik eigenlijk beter bij Allure_quote:Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.
'Ja en ik ben vooral bijzonder goed in copuleren, cunnilingus en fellatio. Op mijn voormalige werk was mijn leidinggevende B. I. G. Daddy erg tevreden over mijn werkzaamheden.'quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijven.
[..]
Aw, last van Mexico?
Druk.
Die laatste is wel sterk jaquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Die laatste past ik eigenlijk beter bij Allure_
Het brandt ook zo heerlijk door.quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was een jaar geleden, plus minus 4 uur 's nachts, BT zag een vriend van haar aan komen lopen met een kaassouflé, BT sprint er op af en smeekt om een hapje, BT neemt ENORME hap, BT heeft nog een week lang afschuwelijke pijn aan d'r tong.
Die laatste heb ik ooit heel lang om gelachenquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Solliciteren naar hoge functies is echt gay. Ik kan me nog wel herinneren dat ik brieven heb gemaakt waarin ik 35 kwaliteiten van mezelf opsomde zonder ze toe te lichten, en bij het betreffende bedrijf waren ze dan ook echt onder de indrukquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Niet als je de juiste dure woorden kent.quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijven.
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.quote:Aw, last van Mexico?
Druk.
Gefeliciteerd:D beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
WTF? Ik kijk net naar de cijfers van m'n herkansingen, heb ik economie en balanslezen gewoon gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ze niet een fout hebben gemaakt bij het invoeren van de cijfers.
Ja het was echt afschuwelijkquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het brandt ook zo heerlijk door.Vooral als je geen frisdrank of water bij je hebt op dat moment kun je inderdaad dagen nagenieten van je gulzigheid.
Ja ook zo heerlijk bij je gehemelte/tandvlees.quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het brandt ook zo heerlijk door.Vooral als je geen frisdrank of water bij je hebt op dat moment kun je inderdaad dagen nagenieten van je gulzigheid.
De lokale snackbar?quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Solliciteren naar hoge functies is echt gay. Ik kan me nog wel herinneren dat ik brieven heb gemaakt waarin ik 35 kwaliteiten van mezelf opsomde zonder ze toe te lichten, en bij het betreffende bedrijf waren ze dan ook echt onder de indruk. "Ja, ik ben dus flexibel, stressbestendig, accuraat, assertief, commercieel etc. ingesteld. Echt waar!
"
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
WTF? Ik kijk net naar de cijfers van m'n herkansingen, heb ik economie en balanslezen gewoon gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ze niet een fout hebben gemaakt bij het invoeren van de cijfers.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Hihihih ik heb het gehaald, maar ik zeg lekker dat ik denk dat ze een fout hebben gemaakt en dat ik het niet had verwacht!!!! Hopelijk zegt iedereen dan dat ik heus wel slim ben!!!
<- Koorts, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, rillingen, pijnlijke spieren, 1x kotsen (donderdag/vrijdag, daarna hoofdpijn/hoesten)quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.![]()
Dank je!quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd:D beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor!![]()
Dat heb ik nou altijd bij pizza.quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ook zo heerlijk bij je gehemelte.![]()
Die juiste dure woorden ken ik dan blijkbaar nietquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet als je de juiste dure woorden kent.
[..]
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.![]()
Druk met wat allemaal?
Nee, ik meen het serieus.quote:
Nice.quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
<- Koorts, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, rillingen, pijnlijke spieren, 1x kotsen (donderdag/vrijdag, daarna hoofdpijn/hoesten)![]()
En nu mijn ma ook ziek.. oeps
Ik las 'vriend' en d'r knapte iets in mij.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die juiste dure woorden ken ik dan blijkbaar niet.
School, vrienden, familie, werk, studiereis, fucking praktijk over het hele land wat vet veel tijd inneemt. Ow, en ik krijg om de 3 weken tentamens, dus ik baal echt
.
Daarvoor moet je wel flexibel en stressbestendig zijn ja.quote:
Jup. Maar ik heb het sowieso met al het eten dat ik 's nachts bestelquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, je moet wel, want koude pizza is bah.
Oja, scharrels eisen ook mijn precious time op.quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las 'vriend' en d'r knapte iets in mij.
Studiereis? Waar gaat dat naartoe?
En om de drie weken? Da's nasty.
En over orale kwaliteiten beschikken.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel flexibel en stressbestendig zijn ja.
Daar is een snackbar en de AH.quote:
En goed contact onderhouden met klanten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen 9 tot 5-mentaliteit hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
En over orale kwaliteiten beschikken.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
En goed contact onderhouden met klanten.
Klaar?quote:
Scharrels.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, scharrels eisen ook mijn precious time op.
Kreta. Zin in ook
.
Yes indeed. Dus ik moet continu bezig blijven.
Kroket. Hap. AUW!quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup. Maar ik heb het sowieso met al het eten dat ik 's nachts besteldan ben ik zo hongerig en gulzig en dan brand ik me standaard
!
Ben je dus straks misschien op TMF te zien?quote:
Je hebt zelf geeneens een scharrel.quote:
Ik maak broodjes gezond voor mezelf.quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die eet ik nooitalleen als ik echt wanhopig ben. Altijd pizza's of shoarma.
Soms is het wel handig, als je een trein moet halen en je nog maar een paar minuten hebt. Dan biedt zo'n muur wel 's uitkomst.quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die eet ik nooitalleen als ik echt wanhopig ben. Altijd pizza's of shoarma.
EN WAT DAN NOG.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt zelf geeneens een scharrel.![]()
's Nachts als je giechelend je huis binnen valtquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt zelf geeneens een scharrel.![]()
[..]
Ik maak broodjes gezond voor mezelf.![]()
Die kroketten uit de muur op het station die er enkele uren ligt.quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms is het wel handig, als je een trein moet halen en je nog maar een paar minuten hebt. Dan biedt zo'n muur wel 's uitkomst.Al is een kroket alleen vaak veel te weinig.
EN NOG BEN JE MODDERVET.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
Ik maak broodjes gezond voor mezelf.![]()
Ja, overdag is het nog wel te doen, 's nachts niet.quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kroketten uit de muur op het station die er enkele uren ligt.
Krijg je Marco Borsato misschien wel aan de deur.quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
's Nachts als je giechelend je huis binnen valt?
Ik heb nog net de kracht om een pizzakoerier te bellen!
Ga we nu zo beginnen? Goh maak nog eens een kaalheidsgrapje over Zotheid, erg volwassen, mien jong.quote:
Waarom doe je zo gemeen over Zotheid?quote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga we nu zo beginnen? Goh maak nog eens een kaalheidsgrapje over Zotheid, erg volwassen, mien jong.
quote:
Ze raken een beetje opquote:Goh maak nog eens een kaalheidsgrapje over Zotheid
Ik ben dan ook al ruim een week 18.quote:erg volwassen.
quote:
Al liggen ze er net, het blijft ranzige chemische troepquote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kroketten uit de muur op het station die er enkele uren ligt.
quote:Mijn vader en mijn moeder, die zeggen altijd kind
zorg dat iedereen je later aardig vind.
Spreek altijd met 2 woorden en doe altijd beleefd
en zorg dat je altijd om je medemensen geeft.
Maar ik wil niet eerlijk zijn want ik wil liegen,
ongelukkig zijn en doodgaan aan de drank.
Naar de hoeren en iedereen bedriegen.
Ik wil genieten van mijn eigen rotte stank.
Want ik wil slecht zijn, ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht tralalalalala.....
De here Jezus had veel langer moeten lijden,
En ik stop een rotje in mijn meesters nieuwe Puch.
En die lijfwacht had nog harder kunnen rijden.
En mijn Oma schop ik dood, omdat ze er om vroeg.
Ik trek me af terwijl ik Donald Duck lees,
en dwing mijn broertje tot het eten van mijn stront.
Ik maak een filmpje van mijn zusjes schaamvlees,
en schuif tot slot nog een bezem in haar kont, stront
Ik wil slecht zijn, Ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht zijn
Ik wil gewoon slecht zijn, net als Saddam Housein.
Slecht zijn.
Massamoordenaar, helemaal zo gek nog niet.
Slecht zijn.
Wat ik later wil worden, heroine prostitué.
S L E C H T, slecht zijn.
Hihihi, begrijpend lezen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen over Zotheid?Kan hij toch ook niks aan doen.
Dag lelijkerd.quote:
quote:
afcajos topicquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef Otis. het volgende:
Verliefd op een te jong meisje...
Godver.
Jezus. Dat er mensen bestaan die zich om zulke dingen druk gaan maken. Dan heb je echt teveel vrije tijd.quote:
Doeggies.quote:
Vast zo'n vmbo-snolletje dat een keer per ongeluk op een Wikipedia-lemma over filosofie terechtkwam.quote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Dat er mensen bestaan die zich om zulke dingen druk gaan maken. Dan heb je echt teveel vrije tijd.
quote:ik hoop dat ik zo een beetje duidleijk ben geweets over de situatie zo niet ken je het altijd vragen moet immers toch leren om te praten
Hm, wel een ander interessant topic van die TS, met name een quote uit dat topic:quote:
T is dus redelijk 'normaal' om zo'n gevoel te hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef RRGJL het volgende:
Ik herken overigens wel wat iemand hier zei, dat je een bepaalde leeftijd hebt waarop je denkt dood te zijn of gaan. Ik had dat ook in mijn puberteit. Ik kon me niet voorstellen dat ik 20 zou worden. Ik zag het gewoon niet gebeuren. Heel bizar gevoel was dat. 'Dus', dacht ik, 'zo oud zal ik wel niet worden'. Nouja, gelukkig toch wel dus. Maar leeftijd blijft wel op de een of andere manier iets vreemds. Vooral omdat je geest op de een of andere manier ergens blijft hangen, zo rond je twintigste.. (qua gevoel dan, natuurlijk niet qua kennis)
Ja dat ook, maar geen oude koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 14 september 2009 15:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik moet nog veel doen voor 2 weken geleden
Inderdaad, ik heb het gewoon geskipped om lekker te kunnen FOK!en! Hart voor de zaak.quote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
JULLIE ZIJN JUIST LOSERS, OMDAT JULLIE NAAR COLLEGE GAAN!!!11!![]()
![]()
!11
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ben ik overdag trouwens moe, en word ik 's avonds actief?
K heb vannacht ook weer wakker gelegen, terwijl ik wel degelijk moe was.quote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook
Ik ga nooit voor 3uur naar bed en moet er om 7uur vaak alweer uit, gewoon een verneukt ritme dus..
Maar als ik dan smiddags 2/3uurtjes slaap heb ik savonds weer het probleem dat ik niet moe ben
Bek houwe travestierquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
PAS OP JONGENS EEN SLUIPMOORDENAAR.
Ik was schijtziek gister maar ging idd om 4uur pas slapen omdat ik savonds een paar uur had gelegen..quote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb vannacht ook weer wakker gelegen, terwijl ik wel degelijk moe was.
Voor je zelfvertrouwen.quote:
Mooi plaatje, maar slaat natuurlijk weer nergens op. Minpuntje voor jou.quote:
Je deed me eraan denken met je Sluipmoordenaar ondertitel, stoere signature en icon. Dat in combinatie met je agressie bij negatieve posts over World of Warcraft.quote:Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar slaat natuurlijk weer nergens op. Minpuntje voor jou.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:14 schreef Otis. het volgende:
[..]
Zijn toch van dat nummer over een ongeboren kind oid?
quote:
Dus kijk ik m in IEtab. Tof nummer.quote:Op maandag 14 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
Als k inlog @ Youtube laadt ie geen pagina's meer
quote:Op maandag 14 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus kijk ik m in IEtab. Tof nummer.
Pics!quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Slapen.
Ik doe het alleen om m'n Winnie de Poeh-pyjama nuttig te maken.
Was jij niet naar college?quote:
Ik mis het stukje tussen "suiker" en "en dan"quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Het is bovendien echt belachelijk goedkoop om appelflappen te maken. Je neemt een appel a 50 cent ofzo, een half pakje bladerdeeg a 40 cent en wat kaneel en suiker en dan heb je 5 heerlijke appelflappen.
Op FOK!?quote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een powerpoint aan het maken ja.
Mag ze hem dan ook passenquote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom maar langs! De shit is te sexy for teh interwebz.
Je neemt die bladerdeeg plakjes, laat ze 10 minuutjes ontdooien, ondertussen snij je die appel in hele kleine stukjes gooi je die in een bakje en meng je dat met kaneel en suiker, dan haal je de papiertje van het bladerdeeg af, leg je wat appelstukjes in het midden en vouw je de punten naar elkaar toe. Leg al die flapjes op een ovenrooster of bakblik, smeer er eigeel op en gooi er dan wat suiker/kaneel mengsel overheen. Bak 15 minuten op 210 graden in een hetelucht oven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mis het stukje tussen "suiker" en "en dan"
Ja, gelijk bij het intro al.quote:
KENNEN JULLIE DEZE NOG-OG-OG-OG!!1quote:
Ah, best makkelijk eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt die bladerdeeg plakjes, laat ze 10 minuutjes ontdooien, ondertussen snij je die appel in hele kleine stukjes gooi je die in een bakje en meng je dat met kaneel en suiker, dan haal je de papiertje van het bladerdeeg af, leg je wat appelstukjes in het midden en vouw je de punten naar elkaar toe. Leg al die flapjes op een ovenrooster of bakblik, smeer er eigeel op en gooi er dan wat suiker/kaneel mengsel overheen. Bak 15 minuten op 210 graden in een hetelucht oven.
Dude, bladerdeeg.quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, best makkelijk eigenlijkEn kan het niet in de magnetron?
Het was kort maar krachtig.quote:
Niet dus?quote:
quote:
Nee, dat lijkt me geen succes.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]Probeer het eens zou ik zeggen.
Als je het in de magnetron wil doen kun je ze beter kant en klaar kopen.
Dan maar een rondje AH zometeenquote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me geen succes.
Denk eens hoe een oven verschilt van een magnetron?quote:
In beiden word je eten warm.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denk eens hoe een oven verschilt van een magnetron?
Combi-magnetron.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Verschil: ik gebruik een magnetron wel eens.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verschil: ik gebruik een magnetron wel eens.
quote:
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspinquote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een trieste lui zitten hier ineens zeg. Ook al in FB vragen aan modjes of een geplaatst bericht niet weggehaald kan worden. NSFB'ers
quote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een trieste lui zitten hier ineens zeg. Ook al in FB vragen aan modjes of een geplaatst bericht niet weggehaald kan worden. NSFB'ers
WHEHEHEHHEHEHEHEHquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspin
Ja weet ikquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspin
quote:
Pak het zusje, vermoord de ex, verzwijg het tegen de vriend.quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik had je toch verteld van dat zusje?Mijn leven is nu echt een soap:
Een vriend van me had een vriendin, maar hij ging vreemd met dat zusje van die vriend van mij, en toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin (hij maakte het uit). Toen kwam ik zijn inmiddels ex tegen en had daar een kortstondige affaire mee, waarna dat uitmondde op ruzie tussen hem en mij () maar nu heb ik dus met dat zusje gekust en dat mag die ex weer niet weten.
Zou ik dit script opsturen?
Kleine kansquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jordeeeh gaat voor het modschap.
Dude watquote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik had je toch verteld van dat zusje?Mijn leven is nu echt een soap:
Een vriend van me had een vriendin, maar hij ging vreemd met dat zusje van die vriend van mij, en toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin (hij maakte het uit). Toen kwam ik zijn inmiddels ex tegen en had daar een kortstondige affaire mee, waarna dat uitmondde op ruzie tussen hem en mij () maar nu heb ik dus met dat zusje gekust en dat mag die ex weer niet weten.
Zou ik dit script opsturen?
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broerquote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pak het zusje, vermoord de ex, verzwijg het tegen de vriend.
Dat klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude wat
Even om te kijken of ik het goedbegrijp:
Hij had een vriendin: Meisje A
Vervolgens ging hij vreemd met dat zusje: Meisje B
En maakte hij het uit met Meisje A
Toen kreeg jij wat met Meisje A
Wat weer ruzie opleverde tussen Hij en jou
Vervolgens deed jij het ook met Meisje B
En nu mag Meisje A dat weer niet weten?
quote:Hi guys
na aanleiding van vorige week vrijdag heb ik gekeken of we de les kunnen verplaatsen naar donderdag 3 en 4u.
Als dit kan, hebben we voortaan vrijdag vrij!
Dit is de mail die ik gestuurd hebt:
Junior senior - move your feetquote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
Iemand die mij (namen van) deze nummers levert krijgt een pluim.
Ohh, dat was ik vergetenquote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broer. En ik kan niet kiezen tussen de ex en het zusje.
Heeft iemand het nummer van GTST voor me?
Riep je?quote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broer. En ik kan niet kiezen tussen de ex en het zusje.
Vermoord ze gewoon allemaal en zet ze op sterk water, heb je altijd wat.quote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat klopt.
En ja, dat is het zusje van een andere vriend.
Ja, die kende ik ook nog welquote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Junior senior - move your feet
Fijn tijdstip.quote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
En nu naar collegeee
Ja en sowieso zoek ik geen relatie, en dat zusje ook niet. Maar die ex mag ik ook weer niet want die is nog half verliefd op die ex-vriend van mijquote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, dat was ik vergetenEn het hangt ervan af: als je doorgaat met het zusje kun je niet echt vrienden blijven met de broer. Met de ex gaan boeit niemand. Dus alleen als het zusje significant spanger is zou ik voor het zusje gaan.
Curtis Blow - The breaks (remix)quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
Iemand die mij (namen van) deze nummers levert krijgt een pluim.
maar je was onder de indruk van mijn reactiequote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en k_d, alsof ik echt een TR had gepost.
Be er mee bezigquote:Op maandag 14 september 2009 17:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, die kende ik ook nog wel![]()
Alsnog een pluim voor jou, nu de andere nummers nog.
Ik zou hem geen vriend meer noemen als ik jou wasquote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om te eten.quote:
Sinds wanneer?quote:
Vind je dat niet vervelend?quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin is vegetariėr.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
En je moet haar ook gewoon stiekem vlees voeren
Intro is:quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Be er mee bezig
Zo snel had ik het hele filmpje nog niet gezien!
YT link?quote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Curtis Blow - The breaks (remix)
Truequote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar je was onder de indruk van mijn reactie
Sinds een paar jaar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
En je moet haar ook gewoon stiekem vlees voeren
Niet echt vervelend, gewoon lastig als je gaat uit eten.quote:Op maandag 14 september 2009 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend?
Die had ik ook al gevonden.quote:
Deze zit er ook inquote:
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:35 schreef Mozy het volgende:
Niet echt vervelend, gewoon lastig als je gaat uit eten.
Maar overal hebben ze wel iets vegetarisch. En ze lust bijna alles behalve vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
quote:
Ze lust geen vlees of ze doet het voor de rechten van het dier?quote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar overal hebben ze wel iets vegetarisch. En ze lust bijna alles behalve vlees.
Superlastig idd.quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hem geen vriend meer noemen als ik jou was
Maar weet Meisje A ook al van Bt
Het zijn wel allemaal remixen, maar ik weet niet precies welke natuurlijkquote:
Ze lust het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze lust geen vlees of ze doet het voor de rechten van het dier?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Superlastig idd.
Nee, ik heb niets met BT gedaan he. Gewoon ernaast geslapen, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |