Waaraan je ook maar weer kan zien dat dat hele 'jongvolwassen' gebeuren zo ver doorschiet dat het van om in je broek te huilen is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat het geen probleem meer is tegenwoordig. Hele volksstammen vinden het normaal dat Laura alleen de wereld rondzeilt voor 2 jaar en die is pas 13 dus je kunt best verkering nemen met een 14 jarige. 14 is het nieuwe 18
mijn opa, 86/2= 43 + 6 = 49quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef ideanaal het volgende:
er is een regel :
leeftijd gedeeld door 2 plus 6
dus jij kan nog net meiden van 16,5 pakken
maar tis wel een grijs gebied....18 en 14 kan net, 19 en 14...
weet zij van je gevoelens en anderen?
Is 14 easy pussy dan? Kun je beter seksueel verwaarloosde huismoeders nemen van in de 30, die zijn er zat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
volgens mij wil je gewoon easy pussy
Snap niet hoe je op iemand kan vallen die 1/3 jonger is
Ach dit soort reacties kon ik natuurlijk verwachten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
volgens mij wil je gewoon easy pussy
Snap niet hoe je op iemand kan vallen die 1/3 jonger is
Natuurlijk wel. Je ben verliefd dus je wilt zoenen maar ook neuken. Of haar op zn minst vingeren. Dat doen meisjes van 14 maar of ze dat met 21 jarigen doen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef RookieW het volgende:
Je moet begrijpen dat ik niet uit ben op sex
Nee dat weet ze niet. Maar ik weet wel dat zij mij leuk vindt. En ik weet niet of ik het haar moet vertellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef ideanaal het volgende:
er is een regel :
leeftijd gedeeld door 2 plus 6
dus jij kan nog net meiden van 16,5 pakken
maar tis wel een grijs gebied....18 en 14 kan net, 19 en 14...
weet zij van je gevoelens en anderen?
Waar woon je, in Afrika?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef RookieW het volgende:
[..]
Ach dit soort reacties kon ik natuurlijk verwachten.
Je moet begrijpen dat ik niet uit ben op sex en ook geen pedo ben. Mijn buurmeisje heeft sinds een tijdje een vriend, zij zijn heel gelukkig samen. Zij is 15 en hij 22.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |