Ik was daar live bij.quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1336087/
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.quote:
Dan moet ik het niet hebben. Vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.
Aids aan je bakkes.quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef broekballeballemabbe het volgende:
minimaxizwijnminimaxigiraffeminimaxipaardminimaxiezelminimaxislangminimaxihondminimaxieconomieminimaxisletminimaxipaalglijerminimaxilaffedaadminimaxidumpminimaxistumperminimaxitegelminimaxinarcolepsieminimaxidromenminimaxidsm4minimaxitienermeidenminimaxiamateurminimaxigriezelminimaxigranolsnolminimaxicodeineminimaxistuiverzoekerminimaxiwipkipminimaxitripperminimaxiwipperminimaxifontijnminimaxieverzwijnminimaxiaanbeiminimaxizwerverminimaxitelevidieminimaxibommenengranatenminimaxidomeinminimaxiklusjesminimaxitbesserminimaxibejaardenminimaxivaginawandminimaxiterpstraminimaxikrentenbaardminimaxidouchekopminimaxigeslachtsorgaanminimaxikinderenminimaxizaadfoutjeminimaximusketierminimaxifokminimaxivampierminimaxivleesboomminimaxigrafstenenminimaxigranenminimaxiklik minimaxibladzijdenminimaxiwoordenminimaxipaginaminimaxibommenminimaxihofleverancierminimaxidienstverleningminimaxistudieboekenminimaxiinformatieminimaxizoutzakkenminimaxitekeningenminimaxiwerkboekinternettersminimaxiverhalenminimaxiapenkontminimaxifotosminimaxilexicograafminimaxiversieminimaxizaanstreekminimaxijasjeminimaxiglimmerminimaxiwerphenhelminimaxizoutzakjesminimaximenstruatieminimaxiborderlineminimaxilamaminimaxikoningminimaxiroosminimaxiklinkersminimaxidagenminimaxihollanderminimaxiteenminimaxizweetminimaxiranonkelminimaxibloemkoolminimaxiorenminimaxikruisbestuivingminimaxiuitkeringminimaxiforumminimaxisnolminimaxiklikominimaxifruitsapminimaxischedeminimaxipostmortumminimaxiindiaanminimaxislaapzakminimaxitripperminimaxitenenkaasminimaxibeschermingminimaxifietsminimaxirimidiminimaxitankstationminimaxihelmminimaxizoutvaatjeminimaxitreinminimaxibreezerminimaxislaafminimaximixerstaafminimaxiaanbakminimaxitrutminimaxigereedschapskistminimaxihelminimaxibosjesminimaxinaaktminimaxibierpulminimaxitoiletportemonneeminimaxiwoordenboekminimaxiwoordenminimaxivoorwaardenminimaxialarmminimaxischoftminimaxicafeminimaxitrimmerminimaxi
quote:Op maandag 14 september 2009 13:46 schreef garriej het volgende:
vleesvervangers vind ik vies, en vlees is heerlijk!
quote:
Omgquote:
Dit is een gejatte grap of niet?quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit er alleen wel snel vol van. De Heer is zo machtig.
Ya wai van wel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een gejatte grap of niet?No way dat 'ie van jou is.
Herman Finkers.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij klinkt bekend..quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu je het zegt komt ie me inderdaad wel bekend voor jaquote:Op maandag 14 september 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Herman Finkers.Alleen is de ingang iets anders, maar komt op hetzelfde neer.
quote:Kalm aan en rap een beetje (1998)
Ik zat op kerstavond al vol. Ja, we hadden lamskoteletjes en ik ben vegetariėr dus bunkeren bunkeren en happen happen... IK STOND OP KNAPPEN!... Afijn wij naar de nachtmis, ik kom aan bij de communiebank en de priester zegt: Het lichaam van Christus en ik zeg: ik kan niet meer... De priester drong aan en zei: neem dit, want dit is het lichaam van de Heer. Ja, maar de Heer is zo machtig...
Wil je nu zeggen dat ik alleen maar flauwe Krentenbol. grappen kan maken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
Ik vond 'm al te goed voor Bobbiaanse begrippen.
quote:Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon.
Zal toch nietquote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
Die vent blijft ook gewoon geniaal:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 38
kids: kiev, zaire en rachov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dit gehosseld van het weekend, Jos? Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 38
kids: kiev, zaire en rachov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|