Ik was daar live bij.quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1336087/
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog nooit van die vleesvervangers geprobeerd.
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.quote:
Dan moet ik het niet hebben. Vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel, best te eten maar het smaakt niet naar vlees.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het forum heet hij Jordeeeh, maar in het dagelijks leven noemt men hem Johan.
Aids aan je bakkes.quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef broekballeballemabbe het volgende:
minimaxizwijnminimaxigiraffeminimaxipaardminimaxiezelminimaxislangminimaxihondminimaxieconomieminimaxisletminimaxipaalglijerminimaxilaffedaadminimaxidumpminimaxistumperminimaxitegelminimaxinarcolepsieminimaxidromenminimaxidsm4minimaxitienermeidenminimaxiamateurminimaxigriezelminimaxigranolsnolminimaxicodeineminimaxistuiverzoekerminimaxiwipkipminimaxitripperminimaxiwipperminimaxifontijnminimaxieverzwijnminimaxiaanbeiminimaxizwerverminimaxitelevidieminimaxibommenengranatenminimaxidomeinminimaxiklusjesminimaxitbesserminimaxibejaardenminimaxivaginawandminimaxiterpstraminimaxikrentenbaardminimaxidouchekopminimaxigeslachtsorgaanminimaxikinderenminimaxizaadfoutjeminimaximusketierminimaxifokminimaxivampierminimaxivleesboomminimaxigrafstenenminimaxigranenminimaxiklik minimaxibladzijdenminimaxiwoordenminimaxipaginaminimaxibommenminimaxihofleverancierminimaxidienstverleningminimaxistudieboekenminimaxiinformatieminimaxizoutzakkenminimaxitekeningenminimaxiwerkboekinternettersminimaxiverhalenminimaxiapenkontminimaxifotosminimaxilexicograafminimaxiversieminimaxizaanstreekminimaxijasjeminimaxiglimmerminimaxiwerphenhelminimaxizoutzakjesminimaximenstruatieminimaxiborderlineminimaxilamaminimaxikoningminimaxiroosminimaxiklinkersminimaxidagenminimaxihollanderminimaxiteenminimaxizweetminimaxiranonkelminimaxibloemkoolminimaxiorenminimaxikruisbestuivingminimaxiuitkeringminimaxiforumminimaxisnolminimaxiklikominimaxifruitsapminimaxischedeminimaxipostmortumminimaxiindiaanminimaxislaapzakminimaxitripperminimaxitenenkaasminimaxibeschermingminimaxifietsminimaxirimidiminimaxitankstationminimaxihelmminimaxizoutvaatjeminimaxitreinminimaxibreezerminimaxislaafminimaximixerstaafminimaxiaanbakminimaxitrutminimaxigereedschapskistminimaxihelminimaxibosjesminimaxinaaktminimaxibierpulminimaxitoiletportemonneeminimaxiwoordenboekminimaxiwoordenminimaxivoorwaardenminimaxialarmminimaxischoftminimaxicafeminimaxitrimmerminimaxi
quote:Op maandag 14 september 2009 13:46 schreef garriej het volgende:
vleesvervangers vind ik vies, en vlees is heerlijk!
quote:
Omgquote:
Dit is een gejatte grap of niet?quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit er alleen wel snel vol van. De Heer is zo machtig.
Ya wai van wel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een gejatte grap of niet?No way dat 'ie van jou is.
Herman Finkers.quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij klinkt bekend..quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu je het zegt komt ie me inderdaad wel bekend voor jaquote:Op maandag 14 september 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Herman Finkers.Alleen is de ingang iets anders, maar komt op hetzelfde neer.
quote:Kalm aan en rap een beetje (1998)
Ik zat op kerstavond al vol. Ja, we hadden lamskoteletjes en ik ben vegetariër dus bunkeren bunkeren en happen happen... IK STOND OP KNAPPEN!... Afijn wij naar de nachtmis, ik kom aan bij de communiebank en de priester zegt: Het lichaam van Christus en ik zeg: ik kan niet meer... De priester drong aan en zei: neem dit, want dit is het lichaam van de Heer. Ja, maar de Heer is zo machtig...
Wil je nu zeggen dat ik alleen maar flauwe Krentenbol. grappen kan maken?quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
Ik vond 'm al te goed voor Bobbiaanse begrippen.
quote:Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon.
Zal toch nietquote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
Die vent blijft ook gewoon geniaal:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 38
kids: kiev, zaire en rachov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dit gehosseld van het weekend, Jos? Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe nee, ik kwam dit tegen op hyves. Wat een gedrochtquote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je dit gehosseld van het weekend, Jos? Gecondoleerd.
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe nee, ik kwam dit tegen op hyves. Wat een gedrocht
quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.
Ik geloof best dat het je vriendenlijst mooi opvrolijkt ja.quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, ze staat mooi in je vriendenlijst.
Ja ze zag dat k aan kwam lopen, dus ze stond al parraat met haar blije kopquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw hoergee nog tegengekomen in den bus?
Ik heb ff een paar woorden nodig, maar dan ken ik het ook weer helemaal. Het Napster tijdperk.quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
De Vliegende Panters - Hype
Deze show ken ik helemaal uit m'n hoofd.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
quote:Remko: Ongelooflijk hè, als je da allemaal zo ziet?
Rutger: Al die sterren en die kometen.
Diederik: Zo overweldigend!
Remko: Man, wa zijn wij dan eigenlijk klein, hè?
Rutger: Nietig!
Diederik: Ja, da's het goeie woord, ja.
Remko: God jongen, als ik da allemaal zo zie, ja, ik wee nie, maar ik krijg er altijd zo'n, ja zo'n universeel gevoel van.
Diederik: Op de een of andere manier een vreemd soort wisselwerking ofzo, kwee nie.
Rutger: Ik krijg ook altijd zo'n gevoel van opportunisme.
Remko en Diederik: .
Diederik: Trouwens, zien jullie daar die grote steelpan?
Remko en Rutger: Wie?
Diederik: Nou, die sterren daar in de vorm van een beertje. Oh man, wat zijn wij dan eigenlijk helemaal, hè?
Remko: Ja, nie meer als een druppel in een hooiberg.
Diederik: En geloven jullie dan ook in buitenlandse wezens?
Rutger: Nee, maar ik geloof wel in iets!
Diederik: Ja! Da heb ik ook heel sterk, ja.
Remko: Ja, ikzelf persoonlijk geloof dan weer meer in ET!
Diederik en Rutger: In wie?
Remko: In ET! Kennen jullie die nie? Van die film.ET, Phone home.
Diederik: Persoonlijk zelf geloof ik meer in de ovulatie-theorie van Darling.
Rutger: Wa is da?
Diederik: Da is da wij afstammen van de vissen.
Remko: En van de ventielen!
Rutger: En de apen dan?
Diederik: Nee, die stammen af van de negers.
Rutger: Trouwens, erg wat er allemaal gebeurd in zuidelijk Afrika, hè?
Diederik: Ja, met Saddam Hussein enzo.
Remko: Maar er hoeft toch ook maar één zo'n gek op te staan en de stekker eruit te trekken.
Rutger: Ja, en dan hedde zo een culinaire oorlog.
Diederik: Ja, en da kost duur!
Rutger: Nee. nee, da IS duur. Da IS duur, da KOST goedkoop.
Remko: Ja, mijn oma nou ook, he, die is pas weer opgenomen in het ziekenhuis hè, want die had dus de ziekte van Alkecelzer.
Diederik: Is ze aan het demonteren?
Remko: En daarbij is ze dan ok nog van de trap af geflikkerd, het ze ok nog een botfactuur.
Diederik: Zit d'r arm zeker de hele tijd in een nutella?
Remko: Ja, dat doet echt kei-pijn, hoor!
Rutger: Oh, dan moet je zeggen dat ze maar es valuminium in moet nemen.
Remko: Ja, maar goed, ze hangt ook al aan een confuus, hè.
Diederik: Ach ja, het leven, hè.
Rutger: Ja, je gaat het wel revalideren, hoor.
Remko: Ja, het blijft toch ook één groot ministerie, hè.
Diederik: Vaccinerend eigenlijk.
Die was vanochtend nog op de radio.quote:
Er zijn wel meer cabaretiersquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Tineke Schouten?
Eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
Wat de vliegende panters voor mij bijzonder maakt is dat ze altijd een snelle veelzijdige voorstelling neerzetten. Altijd een gevoelige snaar weten te raken, een duidelijke rode draad hebben, soms een absurd hoog niveau hebben maar ook zo ontzettend plat en grof kunnen zijn. Ze zijn verrassend, ze brengen je van je stuk.
En dan heb ik het nog niet eens over het muzikale talent waarover ze beschikken.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Duurt wel lang in totaal, maar werkelijk geniaal.
Ik heb altijd als ik hun shows online kijk van .. "mjaah". Terwijl ik een show waar ik zelf naartoe ben geweest wel leuk vond.quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
Kusje er op?quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Auw, waarom ben ik zo gretigmond gebrand aan een appelfap.
Mensen die in zo'n situatie naar school gaanquote:Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef Japsnars het volgende:
Oke, ik ga er maar weer eens vandoor. Lekker 10km/30 minuten fietsen.
Vervolgens 50 minuutjes les en dan weer terugfietsen
Vreetsack!quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heb/had jij een appelflap dan?quote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen appelflap hebt!
Ik maakte ze.quote:Op maandag 14 september 2009 15:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb/had jij een appelflap dan?Wij kopen alleen maar zulke dingen op zaterdag
![]()
Mijne heren,quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Als iemand een spang lauwe vet goede sollicitatiebrief heeft, mag ie 'm altijd naar me PM-en.
D'r bestaat niet één goede. Je moet ze aanpassen aan je doelgroep.quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Als iemand een spang lauwe vet goede sollicitatiebrief heeft, mag ie 'm altijd naar me PM-en.
Kaassoufflés, ook altijd zo'n succes.quote:Op maandag 14 september 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |