Ja weet ikquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspin
quote:
Pak het zusje, vermoord de ex, verzwijg het tegen de vriend.quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik had je toch verteld van dat zusje?Mijn leven is nu echt een soap:
Een vriend van me had een vriendin, maar hij ging vreemd met dat zusje van die vriend van mij, en toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin (hij maakte het uit). Toen kwam ik zijn inmiddels ex tegen en had daar een kortstondige affaire mee, waarna dat uitmondde op ruzie tussen hem en mij () maar nu heb ik dus met dat zusje gekust en dat mag die ex weer niet weten.
Zou ik dit script opsturen?
Kleine kansquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jordeeeh gaat voor het modschap.
Dude watquote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik had je toch verteld van dat zusje?Mijn leven is nu echt een soap:
Een vriend van me had een vriendin, maar hij ging vreemd met dat zusje van die vriend van mij, en toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin (hij maakte het uit). Toen kwam ik zijn inmiddels ex tegen en had daar een kortstondige affaire mee, waarna dat uitmondde op ruzie tussen hem en mij () maar nu heb ik dus met dat zusje gekust en dat mag die ex weer niet weten.
Zou ik dit script opsturen?
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broerquote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pak het zusje, vermoord de ex, verzwijg het tegen de vriend.
Dat klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude wat
Even om te kijken of ik het goedbegrijp:
Hij had een vriendin: Meisje A
Vervolgens ging hij vreemd met dat zusje: Meisje B
En maakte hij het uit met Meisje A
Toen kreeg jij wat met Meisje A
Wat weer ruzie opleverde tussen Hij en jou
Vervolgens deed jij het ook met Meisje B
En nu mag Meisje A dat weer niet weten?
quote:Hi guys
na aanleiding van vorige week vrijdag heb ik gekeken of we de les kunnen verplaatsen naar donderdag 3 en 4u.
Als dit kan, hebben we voortaan vrijdag vrij!
Dit is de mail die ik gestuurd hebt:
Junior senior - move your feetquote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
Iemand die mij (namen van) deze nummers levert krijgt een pluim.
Ohh, dat was ik vergetenquote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broer. En ik kan niet kiezen tussen de ex en het zusje.
Heeft iemand het nummer van GTST voor me?
Riep je?quote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat we busted waren? Die vriend is me nu aan het chanteren dat hij het gaat zeggen tegen die broer. En ik kan niet kiezen tussen de ex en het zusje.
Vermoord ze gewoon allemaal en zet ze op sterk water, heb je altijd wat.quote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat klopt.
En ja, dat is het zusje van een andere vriend.
Ja, die kende ik ook nog welquote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Junior senior - move your feet
Fijn tijdstip.quote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
En nu naar collegeee
Ja en sowieso zoek ik geen relatie, en dat zusje ook niet. Maar die ex mag ik ook weer niet want die is nog half verliefd op die ex-vriend van mijquote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, dat was ik vergetenEn het hangt ervan af: als je doorgaat met het zusje kun je niet echt vrienden blijven met de broer. Met de ex gaan boeit niemand. Dus alleen als het zusje significant spanger is zou ik voor het zusje gaan.
Curtis Blow - The breaks (remix)quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
Iemand die mij (namen van) deze nummers levert krijgt een pluim.
maar je was onder de indruk van mijn reactiequote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en k_d, alsof ik echt een TR had gepost.
Be er mee bezigquote:Op maandag 14 september 2009 17:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, die kende ik ook nog wel![]()
Alsnog een pluim voor jou, nu de andere nummers nog.
Ik zou hem geen vriend meer noemen als ik jou wasquote:Op maandag 14 september 2009 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om te eten.quote:
Sinds wanneer?quote:
Vind je dat niet vervelend?quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin is vegetariėr.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
En je moet haar ook gewoon stiekem vlees voeren
Intro is:quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Be er mee bezig
Zo snel had ik het hele filmpje nog niet gezien!
YT link?quote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Curtis Blow - The breaks (remix)
Truequote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar je was onder de indruk van mijn reactie
Sinds een paar jaar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
En je moet haar ook gewoon stiekem vlees voeren
Niet echt vervelend, gewoon lastig als je gaat uit eten.quote:Op maandag 14 september 2009 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend?
Die had ik ook al gevonden.quote:
Deze zit er ook inquote:
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:35 schreef Mozy het volgende:
Niet echt vervelend, gewoon lastig als je gaat uit eten.
Maar overal hebben ze wel iets vegetarisch. En ze lust bijna alles behalve vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
quote:
Ze lust geen vlees of ze doet het voor de rechten van het dier?quote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar overal hebben ze wel iets vegetarisch. En ze lust bijna alles behalve vlees.
Superlastig idd.quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hem geen vriend meer noemen als ik jou was
Maar weet Meisje A ook al van Bt
Het zijn wel allemaal remixen, maar ik weet niet precies welke natuurlijkquote:
Ze lust het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze lust geen vlees of ze doet het voor de rechten van het dier?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Superlastig idd.
Nee, ik heb niets met BT gedaan he. Gewoon ernaast geslapen, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |