quote:Op maandag 14 september 2009 16:14 schreef Otis. het volgende:
[..]
Zijn toch van dat nummer over een ongeboren kind oid?
quote:
Dus kijk ik m in IEtab. Tof nummer.quote:Op maandag 14 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
Als k inlog @ Youtube laadt ie geen pagina's meer
quote:Op maandag 14 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus kijk ik m in IEtab. Tof nummer.
Pics!quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Slapen.
Ik doe het alleen om m'n Winnie de Poeh-pyjama nuttig te maken.
Was jij niet naar college?quote:
Ik mis het stukje tussen "suiker" en "en dan"quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Het is bovendien echt belachelijk goedkoop om appelflappen te maken. Je neemt een appel a 50 cent ofzo, een half pakje bladerdeeg a 40 cent en wat kaneel en suiker en dan heb je 5 heerlijke appelflappen.
Op FOK!?quote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een powerpoint aan het maken ja.
Mag ze hem dan ook passenquote:Op maandag 14 september 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom maar langs! De shit is te sexy for teh interwebz.
Je neemt die bladerdeeg plakjes, laat ze 10 minuutjes ontdooien, ondertussen snij je die appel in hele kleine stukjes gooi je die in een bakje en meng je dat met kaneel en suiker, dan haal je de papiertje van het bladerdeeg af, leg je wat appelstukjes in het midden en vouw je de punten naar elkaar toe. Leg al die flapjes op een ovenrooster of bakblik, smeer er eigeel op en gooi er dan wat suiker/kaneel mengsel overheen. Bak 15 minuten op 210 graden in een hetelucht oven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mis het stukje tussen "suiker" en "en dan"
Ja, gelijk bij het intro al.quote:
KENNEN JULLIE DEZE NOG-OG-OG-OG!!1quote:
Ah, best makkelijk eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je neemt die bladerdeeg plakjes, laat ze 10 minuutjes ontdooien, ondertussen snij je die appel in hele kleine stukjes gooi je die in een bakje en meng je dat met kaneel en suiker, dan haal je de papiertje van het bladerdeeg af, leg je wat appelstukjes in het midden en vouw je de punten naar elkaar toe. Leg al die flapjes op een ovenrooster of bakblik, smeer er eigeel op en gooi er dan wat suiker/kaneel mengsel overheen. Bak 15 minuten op 210 graden in een hetelucht oven.
Dude, bladerdeeg.quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, best makkelijk eigenlijkEn kan het niet in de magnetron?
Het was kort maar krachtig.quote:
Niet dus?quote:
quote:
Nee, dat lijkt me geen succes.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]Probeer het eens zou ik zeggen.
Als je het in de magnetron wil doen kun je ze beter kant en klaar kopen.
Dan maar een rondje AH zometeenquote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me geen succes.
Denk eens hoe een oven verschilt van een magnetron?quote:
In beiden word je eten warm.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denk eens hoe een oven verschilt van een magnetron?
Combi-magnetron.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Verschil: ik gebruik een magnetron wel eens.quote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verschil: ik gebruik een magnetron wel eens.
quote:
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspinquote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een trieste lui zitten hier ineens zeg. Ook al in FB vragen aan modjes of een geplaatst bericht niet weggehaald kan worden. NSFB'ers
quote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een trieste lui zitten hier ineens zeg. Ook al in FB vragen aan modjes of een geplaatst bericht niet weggehaald kan worden. NSFB'ers
WHEHEHEHHEHEHEHEHquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben vorige week nog gensb'd voor die meatspin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |