Daarvoor moet je wel flexibel en stressbestendig zijn ja.quote:
Jup. Maar ik heb het sowieso met al het eten dat ik 's nachts bestelquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, je moet wel, want koude pizza is bah.
Oja, scharrels eisen ook mijn precious time op.quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las 'vriend' en d'r knapte iets in mij.
Studiereis? Waar gaat dat naartoe?
En om de drie weken? Da's nasty.
En over orale kwaliteiten beschikken.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel flexibel en stressbestendig zijn ja.
Daar is een snackbar en de AH.quote:
En goed contact onderhouden met klanten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen 9 tot 5-mentaliteit hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
En over orale kwaliteiten beschikken.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
En goed contact onderhouden met klanten.
Klaar?quote:
Scharrels.quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, scharrels eisen ook mijn precious time op.
Kreta. Zin in ook
.
Yes indeed. Dus ik moet continu bezig blijven.
Kroket. Hap. AUW!quote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup. Maar ik heb het sowieso met al het eten dat ik 's nachts besteldan ben ik zo hongerig en gulzig en dan brand ik me standaard
!
Ben je dus straks misschien op TMF te zien?quote:
Je hebt zelf geeneens een scharrel.quote:
Ik maak broodjes gezond voor mezelf.quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die eet ik nooitalleen als ik echt wanhopig ben. Altijd pizza's of shoarma.
Soms is het wel handig, als je een trein moet halen en je nog maar een paar minuten hebt. Dan biedt zo'n muur wel 's uitkomst.quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die eet ik nooitalleen als ik echt wanhopig ben. Altijd pizza's of shoarma.
EN WAT DAN NOG.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt zelf geeneens een scharrel.![]()
's Nachts als je giechelend je huis binnen valtquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt zelf geeneens een scharrel.![]()
[..]
Ik maak broodjes gezond voor mezelf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |