Het was een jaar geleden, plus minus 4 uur 's nachts, BT zag een vriend van haar aan komen lopen met een kaassouflé, BT sprint er op af en smeekt om een hapje, BT neemt ENORME hap, BT heeft nog een week lang afschuwelijke pijn aan d'r tong.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kaassoufflés, ook altijd zo'n succes.
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijvenquote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r bestaat niet één goede. Je moet ze aanpassen aan je doelgroep.
Aw, last van Mexico?quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed!
Alleen een beetje keelpijn.
Hoe is het met jou?
Goedmiddag lief meneer/mevrouw.quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Als iemand een spang lauwe vet goede sollicitatiebrief heeft, mag ie 'm altijd naar me PM-en.
Die andere is ook leuk.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze herkende ik wel meteen als een Finkers.
ofquote:Hier bij reageer ik op jullie advertentie, waar u opzoek bent naar koks met ervaring.
Hierbij meld ik u dat ik geen interesse heb.
Die laatste past ik eigenlijk beter bij Allure_quote:Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.
'Ja en ik ben vooral bijzonder goed in copuleren, cunnilingus en fellatio. Op mijn voormalige werk was mijn leidinggevende B. I. G. Daddy erg tevreden over mijn werkzaamheden.'quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijven.
[..]
Aw, last van Mexico?
Druk.
Die laatste is wel sterk jaquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Die laatste past ik eigenlijk beter bij Allure_
Het brandt ook zo heerlijk door.quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was een jaar geleden, plus minus 4 uur 's nachts, BT zag een vriend van haar aan komen lopen met een kaassouflé, BT sprint er op af en smeekt om een hapje, BT neemt ENORME hap, BT heeft nog een week lang afschuwelijke pijn aan d'r tong.
Die laatste heb ik ooit heel lang om gelachenquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Solliciteren naar hoge functies is echt gay. Ik kan me nog wel herinneren dat ik brieven heb gemaakt waarin ik 35 kwaliteiten van mezelf opsomde zonder ze toe te lichten, en bij het betreffende bedrijf waren ze dan ook echt onder de indrukquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk.
[..]
of
[..]
Niet als je de juiste dure woorden kent.quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk om jezelf goed te kunnen verkopen en tegelijkertijd ook formeel te blijven.
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.quote:Aw, last van Mexico?
Druk.
Gefeliciteerd:D beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
WTF? Ik kijk net naar de cijfers van m'n herkansingen, heb ik economie en balanslezen gewoon gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ze niet een fout hebben gemaakt bij het invoeren van de cijfers.
Ja het was echt afschuwelijkquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het brandt ook zo heerlijk door.Vooral als je geen frisdrank of water bij je hebt op dat moment kun je inderdaad dagen nagenieten van je gulzigheid.
Ja ook zo heerlijk bij je gehemelte/tandvlees.quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het brandt ook zo heerlijk door.Vooral als je geen frisdrank of water bij je hebt op dat moment kun je inderdaad dagen nagenieten van je gulzigheid.
De lokale snackbar?quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Solliciteren naar hoge functies is echt gay. Ik kan me nog wel herinneren dat ik brieven heb gemaakt waarin ik 35 kwaliteiten van mezelf opsomde zonder ze toe te lichten, en bij het betreffende bedrijf waren ze dan ook echt onder de indruk. "Ja, ik ben dus flexibel, stressbestendig, accuraat, assertief, commercieel etc. ingesteld. Echt waar!
"
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
WTF? Ik kijk net naar de cijfers van m'n herkansingen, heb ik economie en balanslezen gewoon gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ze niet een fout hebben gemaakt bij het invoeren van de cijfers.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Hihihih ik heb het gehaald, maar ik zeg lekker dat ik denk dat ze een fout hebben gemaakt en dat ik het niet had verwacht!!!! Hopelijk zegt iedereen dan dat ik heus wel slim ben!!!
<- Koorts, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, rillingen, pijnlijke spieren, 1x kotsen (donderdag/vrijdag, daarna hoofdpijn/hoesten)quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.![]()
Dank je!quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd:D beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor!![]()
Dat heb ik nou altijd bij pizza.quote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ook zo heerlijk bij je gehemelte.![]()
Die juiste dure woorden ken ik dan blijkbaar nietquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet als je de juiste dure woorden kent.
[..]
Ja, kweenie. Maar m'n zus heeft het ook opeens.![]()
Druk met wat allemaal?
Nee, ik meen het serieus.quote:
Nice.quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
<- Koorts, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, rillingen, pijnlijke spieren, 1x kotsen (donderdag/vrijdag, daarna hoofdpijn/hoesten)![]()
En nu mijn ma ook ziek.. oeps
Ik las 'vriend' en d'r knapte iets in mij.quote:Op maandag 14 september 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die juiste dure woorden ken ik dan blijkbaar niet.
School, vrienden, familie, werk, studiereis, fucking praktijk over het hele land wat vet veel tijd inneemt. Ow, en ik krijg om de 3 weken tentamens, dus ik baal echt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |