Doeggies.quote:
Vast zo'n vmbo-snolletje dat een keer per ongeluk op een Wikipedia-lemma over filosofie terechtkwam.quote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Dat er mensen bestaan die zich om zulke dingen druk gaan maken. Dan heb je echt teveel vrije tijd.
quote:ik hoop dat ik zo een beetje duidleijk ben geweets over de situatie zo niet ken je het altijd vragen moet immers toch leren om te praten
Hm, wel een ander interessant topic van die TS, met name een quote uit dat topic:quote:
T is dus redelijk 'normaal' om zo'n gevoel te hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef RRGJL het volgende:
Ik herken overigens wel wat iemand hier zei, dat je een bepaalde leeftijd hebt waarop je denkt dood te zijn of gaan. Ik had dat ook in mijn puberteit. Ik kon me niet voorstellen dat ik 20 zou worden. Ik zag het gewoon niet gebeuren. Heel bizar gevoel was dat. 'Dus', dacht ik, 'zo oud zal ik wel niet worden'. Nouja, gelukkig toch wel dus. Maar leeftijd blijft wel op de een of andere manier iets vreemds. Vooral omdat je geest op de een of andere manier ergens blijft hangen, zo rond je twintigste.. (qua gevoel dan, natuurlijk niet qua kennis)
Ja dat ook, maar geen oude koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 14 september 2009 15:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik moet nog veel doen voor 2 weken geleden
Inderdaad, ik heb het gewoon geskipped om lekker te kunnen FOK!en! Hart voor de zaak.quote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
JULLIE ZIJN JUIST LOSERS, OMDAT JULLIE NAAR COLLEGE GAAN!!!11!![]()
![]()
!11
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ben ik overdag trouwens moe, en word ik 's avonds actief?
K heb vannacht ook weer wakker gelegen, terwijl ik wel degelijk moe was.quote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook
Ik ga nooit voor 3uur naar bed en moet er om 7uur vaak alweer uit, gewoon een verneukt ritme dus..
Maar als ik dan smiddags 2/3uurtjes slaap heb ik savonds weer het probleem dat ik niet moe ben
Bek houwe travestierquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
PAS OP JONGENS EEN SLUIPMOORDENAAR.
Ik was schijtziek gister maar ging idd om 4uur pas slapen omdat ik savonds een paar uur had gelegen..quote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb vannacht ook weer wakker gelegen, terwijl ik wel degelijk moe was.
Voor je zelfvertrouwen.quote:
Mooi plaatje, maar slaat natuurlijk weer nergens op. Minpuntje voor jou.quote:
Je deed me eraan denken met je Sluipmoordenaar ondertitel, stoere signature en icon. Dat in combinatie met je agressie bij negatieve posts over World of Warcraft.quote:Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar slaat natuurlijk weer nergens op. Minpuntje voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |