abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72643467
Hallo ben een jongen van 22 jaar mijn vriendin 18 ken haar nu al 4 en half jaar waarvan 3 en half jaar we een relatie hebben

Laat ik het zo zeggen we begonnen als beste vrienden overal gingen wij samen naar toe elke dag haalde ik haar op bracht haar thuis en noem zo maar op *vondt haar vanaf het begin al heel erg leuk* na een jaar lang goede vrienden te zijn zijn we het gaan proberen als een stel ja was helemaal in de wolken natuurlijk het ging goed leuk en noem zo maar op los van dat had ik al heel lang veel problemen thuis heb me der nog nooit onderdor laten komen maar dat werd steeds erger ik ben een persoon die alles in me houd en nooit praate was altijd vrolijk maar naarmate werd eht erger had geen contact met ouders en familie meer we woonde sinds dit jaar samen eerste 2 maanden ging dat goed daarna werden er wat irritaties blootgesteld kwamen der wat meer ruzies enz de ruzies werden steeds heftiger en heftiger *niet slaan ofzow maar verbaal* zonder dat ik het door had sloot ik mijzelf af voor haar en creeerde een ander persoon nu is het sinds kort uit woont ze weer ff bij der ouders en hebben we het erover gehad ze zij me ook ik voel niet meer zoveel als dat ik toen voelde ken ik begrijpen ik was hetzelde niet meer maar ze voelt nog wel wat zij zij geeft mij wel wat hoop als ik die vlam toen aan kon zetten ken dat nu ook tis ze is verliefd op de oude ik en niet deze ik de snel geiriteerde gozer zonder dta ik het door had was ik overgenomen door mijn emoties en gevoelens ik moet zeggen zij is gewoon het meisje van me dromen zou niet weten wat ik zonder haar moet we praten nog wel normaal maar die gevoel is gewoon een stuk minder nou zou ik graag tips willen van mense die zelf ook een gebroken relatie hbben gehad maar waar het uiteindelijk goed mee gekomen is ik weet dat ik niet steeds achter haar reet aan meot lopen en bla bla neit veel huile shit je ken het wel dus dat doe ik ook maar de tips zouden heel erg welkom zn want wil het uiteindelijk toch proberen maar dan moet ik eerst aan mezelf werken zou daar graag ook wat tips over willen van mense die daar war ervarign mee hebben zodat ik niet alleen mijzelf maar ook haar kan helpen voor ons beide dus pleas geef wat goede reacties dit doe ik nooit zoals ik al zij praat niet vaak maar ben best wanhopig mis der gewoon en zou niet weten wat ik zonder haar moet
ik hoop dat ik zo een beetje duidleijk ben geweets over de situatie zo niet ken je het altijd vragen moet immers toch leren om te praten

Gr en alvast bedankt
adad
pi_72643800
Als je praat zoals je tiept, kun je in ieder geval lullen als Brugman...
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:50:02 #3
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72643867
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Tijgerbalsem het volgende:
Hallo, ben een jongen van 22 jaar. Mijn vriendin 18. Ken haar nu al 4 en half jaar waarvan 3 en half jaar we een relatie hebben.

Laat ik het zo zeggen: we begonnen als beste vrienden. Overal gingen wij samen naar toe, elke dag haalde ik haar op, bracht haar thuis en noem zo maar op. *vondt haar vanaf het begin al heel erg leuk*. Na een jaar lang goede vrienden te zijn, zijn we het gaan proberen als een stel. Ja was helemaal in de wolken natuurlijk, het ging goed leuk en noem zo maar op.

Los van dat had ik al heel lang veel problemen thuis, heb me der nog nooit onderdor laten komen maar dat werd steeds erger. Ik ben een persoon die alles in me houd en nooit praate, was altijd vrolijk maar naarmate werd eht erger werd had ol geen contact met ouders en familie meer. We woonde sinds dit jaar samen. Eerste 2 maanden ging dat goed, daarna werden er wat irritaties blootgesteld en kwamen der wat meer ruzies enz. De ruzies werden steeds heftiger en heftiger *niet slaan ofzow maar verbaal*. Zonder dat ik het door had sloot ik mijzelf af voor haar en creeerde een ander persoon.

Nu is het sinds kort uit woont ze weer ff bij der ouders en hebben we het erover gehad. Ze zij me ook ik voel niet meer zoveel als dat ik toen voelde. Ken ik begrijpen, ik was hetzelde niet meer maar ze voelt nog wel wat. Zij zij geeft mij wel wat hoop, als ik die vlam toen aan kon zetten ken dat nu ook. Tis ze is verliefd op de oude ik en niet deze ik de snel geiriteerde gozer. Zonder dta ik het door had was ik overgenomen door mijn emoties en gevoelens. Ik moet zeggen, zij is gewoon het meisje van me dromen zou niet weten wat ik zonder haar moet. We praten nog wel normaal maar die gevoel is gewoon een stuk minder .

Nou zou ik graag tips willen van mense die zelf ook een gebroken relatie hbben gehad maar waar het uiteindelijk goed mee gekomen is. Ik weet dat ik niet steeds achter haar reet aan meot lopen en bla bla neit veel huile shit. Je ken het wel dus dat doe ik ook maar. De tips zouden heel erg welkom zn want wil het uiteindelijk toch proberen maar dan moet ik eerst aan mezelf werken. Zou daar graag ook wat tips over willen van mense die daar war ervarign mee hebben zodat ik niet alleen mijzelf maar ook haar kan helpen voor ons beide. Dus pleas, geef wat goede reacties. Dit doe ik nooit zoals ik al zij, praat niet vaak maar ben best wanhopig. Mis der gewoon en zou niet weten wat ik zonder haar moet.

Ik hoop dat ik zo een beetje duidleijk ben geweets over de situatie zo niet ken je het altijd vragen moet immers toch leren om te praten.

Gr en alvast bedankt.
Graag gedaan.
Resistance is futile
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:50:09 #4
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_72643868
klinkt als:
quote:
bla bla neit veel huile shit je ken het wel dus
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:50:29 #5
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_72643885
Je zal altijd met elkaars dingen geconfronteerd worden als je bij elkaar woont, in t begin zijn
de meeste mensen in de wolken, maar dan ga je elkaar pas echt kennen (en niet andersom)...
Vaak zie je dat leuke kanten en passies, maar ook onopgeloste problemen met jezelf
bronnen van irritatie kunnen worden als je niet goed met elkaar om kan gaan...

Het is niet zo dat je een ander persoon bent, je gedraagt je anders, en irriteren jullie je aan
elkaar (met wat voor achterliggende redenen dan ook)...

Als je niet bij elkaar woont heb je altijd een plekkie om los van elkaar te zijn, als je bij elkaar
woont is het een test ofdat jullie het met elkaar volhouden, en die is bij deze gefaald...
Wellicht was het een 'wrong time wrong place' situatie, maar verwacht niet dat zowel jij en zij
kunnen vergeten wat er gebeurt is, en het gebeurde geen impact zal hebben op jullie doen
en denken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_72643936
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Graag gedaan.
dankje!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72643969
Ten eerste leestekens. Ten tweede kan ik al uit de titel opmaken dat je de schuld heel simpel op je "andere ik" probeert af te schuiven. Zolang jij niet aan een aantoonbare multipele persoonlijkheidsstoornis lijdt doe je het toch echt allemaal zelf. Je bepaalt zelf wat je doet, dus doe er dan wat aan.
pi_72644145
quote:
Hallo ben een jongen van 22 jaar mijn vriendin 18 ken haar nu al 4 en half jaar waarvan 3 en half jaar we een relatie hebben

Laat ik het zo zeggen we begonnen als beste vrienden, overal gingen wij samen naar toe elke dag haalde ik haar op. bracht haar thuis en noem zo maar op. (vondt haar vanaf het begin al heel erg leuk) Na een jaar lang goede vrienden te zijn zijn we het gaan proberen als een stel. Ik was helemaal in de wolken natuurlijk het ging goed, leuk en noem zo maar op.

Los van dat had ik al heel lang veel problemen thuis, maar heb me der nog nooit onderdoor laten komen, maar dat werd steeds erger. Ik ben een persoon die alles in me houd en nooit praate, was altijd vrolijk maar naarmate werd het erger. Had geen contact met ouders en familie meer.

We woonde sinds dit jaar samen, eerste 2 maanden ging dat goed daarna werden er wat irritaties blootgesteld, kwamen der wat meer ruzies enz. De ruzies werden steeds heftiger en heftiger ,niet slaan ofzow maar verbaal. Zonder dat ik het door had sloot ik mijzelf af voor haar en creeerde een ander persoon.
Nu is het sinds kort uit en woont ze weer ff bij der ouders. We hebben we het erover gehad, ze zei me ook "ik voel niet meer zoveel als dat ik toen voelde". Kan ik begrijpen. Ik was niet meer hetzelfde, maar ze voelt nog wel wat zij.
Zij geeft mij wel wat hoop als ik die vlam toen aan kon zetten, ken dat nu ook, ze is verliefd op de oude ik en niet deze ik: de snel geiriteerde gozer. Zonder dat ik het door had was ik overgenomen door mijn emoties en gevoelens. Ik moet zeggen zij is gewoon het meisje van me dromen, zou niet weten wat ik zonder haar moet, we praten nog wel normaal, maar die gevoel is gewoon een stuk minder.

Nou zou ik graag tips willen van mensen die zelf ook een gebroken relatie hebben gehad maar waar het uiteindelijk goed mee gekomen is. Ik weet dat ik niet steeds achter haar reet aan meot lopen en bla bla neit veel huile shit je ken het wel. Dus dat doe ik ook, maar de tips zouden heel erg welkom zn, want wil het uiteindelijk toch proberen, maar dan moet ik eerst aan mezelf werken. Zou daar graag ook wat tips over willen van mense die daar wat ervarign mee hebben, zodat ik niet alleen mijzelf, maar ook haar kan helpen
voor ons beide.

Dus please geef wat goede reacties dit doe ik nooit, zoals ik al zij praat niet vaak, maar ben best wanhopig. mis der gewoon en zou niet weten wat ik zonder haar moet !

ik hoop dat ik zo een beetje duidleijk ben geweets over de situatie zo niet ken je het altijd vragen moet immers toch leren om te praten

Gr en alvast bedankt
Dat dus..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 september 2009 @ 14:57:47 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72644166
Je bent haar niet kwijt geraakt door je 'andere ik', maar gewoon door de persoon die je bent. En tsja, hoe iemand echt is, daar kom je vaak pas achter als je gaat samenwonen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:10:27 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72644590
degene die nu nog een opmerking maakt over de schrijfstijl van TS gaat de noteboeken in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72644615
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
waar is TS?
eten met zn andere ik.
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:11:13 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72644618
It wasn't me!

Wat een slap lulexcuus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72644640
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
waar is TS?
die is op pad met zn andere ik
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:12:17 #14
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_72644658
quote:

Hallo, ben een jongen van 22 jaar. Mijn vriendin is 18 jaar. Ik ken haar nu al 4 en een half jaar waarvan we 3 en een half jaar een relatie hebben.

Laat ik het zo zeggen: we begonnen als beste vrienden. Overal gingen wij samen naar toe. Elke dag haalde ik haar op, bracht haar thuis en noem zo maar op. *Ik vond haar vanaf het begin al heel erg leuk*. Na een jaar lang goede vrienden te zijn, zijn we het gaan proberen als een stel. Ja, ik was helemaal in de wolken natuurlijk, het ging goed leuk en noem zo maar op.

Los van dat had ik al heel lang veel problemen thuis. Ik heb me er nog nooit onderdoor(?) laten komen maar dat werd steeds erger. Ik ben een persoon die alles in me houd en nooit praatte. Ik was altijd vrolijk maar naarmate de tijd vorderde werd het erger. Ik had al geen contact met ouders en familie meer. We woonden sinds dit jaar samen. Eerste 2 maanden ging dat goed, daarna kwamen er wat irritaties boven en kwamen er wat meer ruzies enz. De ruzies werden steeds heftiger en heftiger *niet slaan of zo maar verbaal*. Zonder dat ik het door had sloot ik mijzelf af voor haar en creëerde een ander persoon.

Nu is het sinds kort uit woont ze weer even bij der ouders en hebben we het erover gehad. Ze zei mij ook: “Ik voel niet meer zoveel als dat ik toen voelde.” Kan ik begrijpen, ik was hetzelfde niet meer, maar ze voelt nog wel wat. Wat zij zei geeft mij wel wat hoop. Als ik die vlam toen aan kon zetten kan ik dat nu ook. Ze is verliefd op de oude ik en niet op deze ik: de snel geïrriteerde gozer. Zonder dat ik het door had was ik overgenomen door mijn emoties en gevoelens. Ik moet zeggen, zij is gewoon het meisje van me dromen. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet. We praten nog wel normaal maar dat gevoel is gewoon een stuk minder .

Nou zou ik graag tips willen van mensen die zelf ook een gebroken relatie hebben gehad maar waar het uiteindelijk goed mee gekomen is. Ik weet dat ik niet steeds achter haar reet aan moet lopen en bla bla neit veel huile shit. Je ken het wel dus dat doe ik ook maar niet. Tips zouden heel erg welkom zijn want ik wil het uiteindelijk toch proberen maar dan moet ik eerst aan mezelf werken. Zou daar graag ook wat tips over willen van mensen die daar wat ervaring mee hebben zodat ik niet alleen mijzelf maar ook haar kan helpen voor ons beiden. Dus please, geef wat goede reacties. Dit doe ik nooit zoals ik al zei, praat niet vaak maar ben best wanhopig. Ik mis haar gewoon en zou niet weten wat ik zonder haar moet.

Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben geweest over de situatie. Zo niet kan je het altijd vragen. Ik moet immers toch leren om te praten.

Groeten en alvast bedankt.
De echte taalpuristen/spellingnazi's zullen nog wel meer kunnen verbeteren.

OT: Weet je zeker dat het aan de situatie bij jou thuis ligt. Samenwonen is heel anders dan een relatie hebben.
pi_72644661
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Re het volgende:
degene die nu nog een opmerking maakt over de schrijfstijl van TS gaat de noteboeken in
c'mon already. Als je gaat lopen zeuren over een sporadische grammaticale fout of een unieke typo, okee, maar als je denkt dat de basis-regels van het Nederlands niet opgaan omdat je (a) op internet post, of (b) omdat je verdriet hebt, dan mag je daar best op aangesproken worden hoor.
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:12:37 #16
259412 Seven.of.Nine
pi_72644667
TS, inderdaad. Kruip even uit die, soms misselijkmakende, slachtofferrol en geef jezelf een schop onder je hol als je wil veranderen. Maar volgens mij wil je dat helemaal niet.
Resistance is futile
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:13:19 #17
259412 Seven.of.Nine
pi_72644690
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

De echte taalpuristen/spellingnazi's zullen nog wel meer kunnen verbeteren.

OT: Weet je zeker dat het aan de situatie bij jou thuis ligt. Samenwonen is heel anders dan een relatie hebben.
Je bent de vierde die de OP herschreven heeft.
Resistance is futile
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:13:55 #18
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72644709
Ah, ik zie het al, topic opgeschoond.
iig tvp voor de terugkeer van TS.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72644715
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Je bent haar niet kwijt geraakt door je 'andere ik', maar gewoon door de persoon die je bent. En tsja, hoe iemand echt is, daar kom je vaak pas achter als je gaat samenwonen...
dat dus
Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:15:46 #20
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_72644762
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Je bent de vierde die de OP herschreven heeft.
Ook nog even door de spellingchecker gehaald, en nog wat grammaticale zaken aangepast.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef DjinN het volgende:

[..]

*wijst naar noteboekending*
Zeik niet, dat las ik pas nadat ik het had aangepast. Bovendien heb ik ook een OT reactie geplaatst.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:17:47 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72644825
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

c'mon already. Als je gaat lopen zeuren over een sporadische grammaticale fout of een unieke typo, okee, maar als je denkt dat de basis-regels van het Nederlands niet opgaan omdat je (a) op internet post, of (b) omdat je verdriet hebt, dan mag je daar best op aangesproken worden hoor.
oh dat zeker, maar niet 50 keer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72644912
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:17 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Zeik niet, dat las ik pas nadat ik het had aangepast. Bovendien heb ik ook een OT reactie geplaatst.
en daarna plaats je nog een reactie die niet OT is...ja je moet het zelf weten joh

OT:
Misschien beter voor TS om wat afstand te houden van zn vriendin ? Ga eerst eens aan jezelf werken en kijken hoe je kan veranderen...en daarna kun je altijd nog verder kijken..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72644922
-edit- + note

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 11-09-2009 15:24:50 ]
Ja doei.
pi_72645185
Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een stukje tekst lezen
Verders lijkt me dat je eerst maar aan jezelf moet werken en weet niet hoe erg het was maar wel apart dat ze jou daar niet mee helpt. Ik bedoel als ze echt van je houdt
pi_72653054
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Dit dus.

Als je samenwoont lukt het niet je altijd van je beste kant te laten zien en nemen irritaties sneller toe. Kennelijk werkt ze je nogal snel op de zenuwen en ben jij een onhebbelijk persoon. Geen goede combinatie. Move on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')