abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72624616
Ik herken overigens wel wat iemand hier zei, dat je een bepaalde leeftijd hebt waarop je denkt dood te zijn of gaan. Ik had dat ook in mijn puberteit. Ik kon me niet voorstellen dat ik 20 zou worden. Ik zag het gewoon niet gebeuren. Heel bizar gevoel was dat. 'Dus', dacht ik, 'zo oud zal ik wel niet worden'. Nouja, gelukkig toch wel dus. Maar leeftijd blijft wel op de een of andere manier iets vreemds. Vooral omdat je geest op de een of andere manier ergens blijft hangen, zo rond je twintigste.. (qua gevoel dan, natuurlijk niet qua kennis)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2009 20:56:51 ]
pi_72624806
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een tvp in je eigen topic?
Ik wou tesetn hoe tvp werkte;p
pi_72624851
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef RRGJL het volgende:
Ik herken overigens wel wat iemand hier zei, dat je een bepaalde leeftijd hebt waarop je denkt dood te zijn of gaan. Ik had dat ook in mijn puberteit. Ik kon me niet voorstellen dat ik 20 zou worden. Ik zag het gewoon niet gebeuren. Heel bizar gevoel was dat. 'Dus', dacht ik, 'zo oud zal ik wel niet worden'. Nouja, gelukkig toch wel dus. Maar leeftijd blijft wel op de een of andere manier iets vreemds. Vooral omdat je geest op de een of andere manier ergens blijft hangen, zo rond je twintigste.. (qua gevoel dan, natuurlijk niet qua kennis)
Ja precies, ik ben nog heel jong (19, bijna 20) en ikzie mezelf de 30 niet halen (is een half leven van me vandaan).. maar als ik logisch nadenk haal ik die waarschijnlijk wel... ik geniet maar van elke dag.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:14:41 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72625297
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef Strawberryjuice het volgende:

[..]

Ik wou tesetn hoe tvp werkte;p
En?
The love you take is equal to the love you make.
pi_72625369
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En?
Er gebeurt niks. Wat doet het precies?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:18:38 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72625451
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef Strawberryjuice het volgende:

[..]

Er gebeurt niks. Wat doet het precies?
Het is een post die iemand maakt om het topic in zijn active topics terug te vinden. Dat slaat dus nergens op als het je eigen topic is of je al in het topic hebt gepost.
pi_72625516
Ok. Back to this one.

Ik heb gelezen dat je meestal al na een paar seconden blacked out als je sterft... maar ben wel bang voor een nare dood als verstikking of onthoofding oid. Ik hoop dat het ene hartaanval is.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:22:11 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72625572
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:20 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ok. Back to this one.

Ik heb gelezen dat je meestal al na een paar seconden blacked out als je sterft... maar ben wel bang voor een nare dood als verstikking of onthoofding oid. Ik hoop dat het ene hartaanval is.
Je moet nou echt ophouden, hoor.
pi_72625721
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:20 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ok. Back to this one.

Je maakt het jezelf ook wel onmogelijk.. Ik dacht dat je wilde genieten van een dag.. Of je wil gewoon niet anders (of aandacht?) of er is psychisch iets grondig mis, maar aan onthoofding etc. denken terwijl daar geen enkele aanleiding voor is, is ongezond.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72625900
Wist ik het maar, dan hoefde ik er niet steeds aan te denken....

(Ik las een site over hoe sterven voelt (ongeveer) en daarin stond vaak dat je eerst pijn had maar dan flauwviel. verhanging was het pijnlijkst dacht ik)
pi_72625923
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Strawberryjuice het volgende:
Wist ik het maar, dan hoefde ik er niet steeds aan te denken....

(Ik las een site over hoe sterven voelt (ongeveer) en daarin stond vaak dat je eerst pijn had maar dan flauwviel. verhanging was het pijnlijkst dacht ik)
Waarom lees je dit soort sites????
pi_72625969
Dan kan ik me beter voorbereiden op wat komen gaat.
pi_72626039
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef Strawberryjuice het volgende:
Op sommige dingen hoef of moet je je niet voorbereiden, dat overkomt je.

Geniet nou maar gewoon van de mooie positieve dingen in het leven, probeer te genieten!
  donderdag 10 september 2009 @ 21:39:09 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72626178
quote:
Ik zeg dit niet snel, maar je bent erg dom bezig.
pi_72626237
Hoezo?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:45:00 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72626411
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Strawberryjuice het volgende:
Hoezo?
Je haalt jezelf een hoop onzin in je hoofd. Ook vermoed ik dat je er nu allerlei dingen bijsleept omdat je het waarschijnlijk wel leuk vindt om aandacht te krijgen in dit topic.
pi_72626452
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je haalt jezelf een hoop onzin in je hoofd. Ook vermoed ik dat je er nu allerlei dingen bijsleept omdat je het waarschijnlijk wel leuk vindt om aandacht te krijgen in dit topic.
Dat vermoeden had ik idd ook al..
pi_72626553
Nee dat is niet zo. Wel dat ik me heel erg alleen voel in mijn angst en dat ik het liefst constant met iemand zou willen praten. helaas kan dit op het moment niet (familie wijst me af), dus richt ik me op fok.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:49:57 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72626618
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Strawberryjuice het volgende:
Nee dat is niet zo. Wel dat ik me heel erg alleen voel in mijn angst en dat ik het liefst constant met iemand zou willen praten. helaas kan dit op het moment niet (familie wijst me af), dus richt ik me op fok.
Ik denk dat het begrip en gehoor dat je hier zult krijgen een grens bereikt als jij er zulke morbide zaken bij gaat halen.
pi_72627671
Dan ben ik blijkbaar de enige die het inziet, hoe gruwelijk sterven is.
pi_72627757
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Strawberryjuice het volgende:
Jij bent de enige die het niet voor elkaar krijgt de angst voor onvermijdelijke zaken te relativeren..
pi_72627823
quote:
Zoals je in deze topic al hebt kunnen lezen sta je niet alleen in je angst. Echter, anderen kiezen ervoor om hun leven er niet door te laten dicteren. Heb je al eens overwogen om bijvoorbeeld naar een psycholoog te gaan met je verhaal? Want misschien is er wel iets heel anders aan de hand wat je nu (onbewust) projecteert op de eindigheid van je bestaan.
pi_72628066
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Zoals je in deze topic al hebt kunnen lezen sta je niet alleen in je angst. Echter, anderen kiezen ervoor om hun leven er niet door te laten dicteren. Heb je al eens overwogen om bijvoorbeeld naar een psycholoog te gaan met je verhaal? Want misschien is er wel iets heel anders aan de hand wat je nu (onbewust) projecteert op de eindigheid van je bestaan.
Inderdaad, precies wat ik eerder al zei en ook denk.
pi_72628179
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Morgen zou ze toch naar een psycholoog gaan?
pi_72629547
Klopt, nu zit ik ine en gigantische panicattack (ook na het slikken van valedispert)... dus ik weet het even niet meer
pi_72630328
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef Strawberryjuice het volgende:
Klopt, nu zit ik ine en gigantische panicattack (ook na het slikken van valedispert)... dus ik weet het even niet meer
Ga lekker een stukje wandelen of een cake bakken ofzo, gewoon even je aandacht op iets anders richten.
pi_72630511
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Dat is een kinderlijk argument die we al zoveel hebben gehoord van mensen die (geforceerd) appels met peren willen vergelijken. De wetenschap is oprecht op zoek naar data en de waarheid en controleert zichzelf en elkaar voortdurend.. Eeuwenoude boeken zonder bewijs ermee vergelijken is simpelweg bullshit.

Bovendien heb je als mens zijnde geen andere keus.. Als ik een baksteen van 10 meter boven jouw hoofd laat vallen.. Geloof jij pas dat je een gat in jouw hoofd hebt als je de wiskunde en theorie van Newton helemaal hebt uitgeplozen?
Ach iedereen zijn geloof/overtuiging. Ik denk niet dat ik afstam van een aap, jij denkt dat blijkbaar wel over jezelf. Iedereen zijn keus toch ?
pi_72630926
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef loni55 het volgende:

[..]

Ach iedereen zijn geloof/overtuiging. Ik denk niet dat ik afstam van een aap, jij denkt dat blijkbaar wel over jezelf. Iedereen zijn keus toch ?
Wetenschap is geen geloof. Jij "denkt" dat evolutie geen feit is, omdat het jou niet uitkomt blijkbaar.. Maargoed vaak is discussie ook zinloos.. Wat moet je in godsnaam met iemand die oprecht denkt dat de aarde 10.000 jaar oud is bijvoorbeeld?
pi_72631439
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:47 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Wetenschap is geen geloof. Jij "denkt" dat evolutie geen feit is, omdat het jou niet uitkomt blijkbaar.. Maargoed vaak is discussie ook zinloos.. Wat moet je in godsnaam met iemand die oprecht denkt dat de aarde 10.000 jaar oud is bijvoorbeeld?
Nee ik denk niet dat aarde 10 000 jaar oud is. Ik denk vast wel dat tijdens het 'vertalen' van de bijbel een foutje gedaan is wat periode van ontstaan gemaakt is. In de Koran en Thora wordt er niet gesproken over jaar maar perioden.
En evolutie is ook niet bewezen hoor. Het is een theorie.
pi_72631890
quote:
Misschien moet je eens een regressie therapietje volgen....kan verhelderend werken nml....
Misschien komt die angst wel uit een vorig bestaan, ook al omdat je begint over onthoofding enzo..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:47:33 #181
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72632217
quote:
en dan? denk je echt dat als je doodgaat je denkt,' he maar goed dat ik heb gelezen hoe het gaat!'

Je zit jezelf nu gewoonweg gek te maken, iedereen gaat dood, de een jong, de ander oud, niemand weet exact wat er na de dood gebeurd, dit zal je moeten accepteren.
En de wereld draait gewoon door zonder jou, zonder mij en zelfs zonder M. Jackson.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:49:15 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72632240
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Strawberryjuice het volgende:
Iedereen weet dat sterven geen pretje is, maar het ligt buiten je macht, je kan er niks aan veranderen dus je er druk om maken heeft ook geen nut.

Zou toch van de gekke zijn als ik me de hele dag druk ga maken over dat ik, mijn man of mijn kinderen dood kunnen gaan, daar wordt je stapelgek van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:57:49 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72632865
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef Strawberryjuice het volgende:
neeem contact op met je huisarts, dit topic gaat verder op slot
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')