Ah. Gevonden.quote:
Het is dan ook nog lang geen Pasen, gek!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik ziek... ga ik tussen dvd-winkel en boekwinkel in even snel naar de V&D voor een broekriem, ben ik een kwartier shirts aan het pasen, en koop ik er nog 2 ook![]()
.
Ik bedoelde natuurlijk passen, of voetbal... speelde ik naar mezelf overquote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dan ook nog lang geen Pasen, gek!
In beide gevallen bedoelde je dus dat je een s vergeten bentquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk passen, of voetbal... speelde ik naar mezelf over.
Dat is een correcte conclusie!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
In beide gevallen bedoelde je dus dat je een s vergeten bent.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Muck het volgende:
ik dacht, ik strooi eens met wat s'jes
s
s
ssssss
Adblocker even uitzettenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik nou nooit de banner te zien die ik zien wil
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Ladylike
02. 031 wel.o.k
03. 031 Pheno
04. 030 goldfinger1963
05. 023 Nijns
06. 014 Dr_Flash
07. 011 john-frusciante
08. 011 marcb1974
09. 010 MaleDuck
10. 009 Sjowhan
11. 009 Muck
12. 008 Frutsel
13. 008 DaMart
14. 007 MPG
15. 006 cablegunmaster
16. 006 Godlike02
17. 003 Fha
18. 001 BrandX
Reeks-statistieken!
Welke spammers?quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:03 schreef Pheno het volgende:
Hmm, met die spammers erbij moet ik toch zorgen dat het dit weekend af is.
Ohayo gozaimasu
Dan hoop ik dat je het lichtknopje weet te vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:35 schreef Muck het volgende:
Hehehe, dit is zeldzaam!
Ik ben als eerste op mijn werk en de lichten zijn gewoon nog uit
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Dan hoop ik dat je het lichtknopje weet te vinden
Dat is net zo belangrijkquote:
Veel belangrijkerquote:
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover mequote:Maar inmiddels niet meer alleen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel belangrijker
Ik kan wel werken in het donker, maar niet zonder koffie
[..]
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover me
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:03 schreef Pheno het volgende:
Hmm, met die spammers erbij moet ik toch zorgen dat het dit weekend af is.
Ohayo gozaimasu
licht van de monitor is voldoende.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel belangrijker
Ik kan wel werken in het donker, maar niet zonder koffie
[..]
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover me
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idem hier, alleen vervang koffie met thee...
Ow... dan is het er nog niet echt op vooruit gegaan
Mogguh wel ok!
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
licht van de monitor is voldoende.
* kijkt naast zich of hij muck ziet
dan ben ik niet de enige idioot die niet thuis blijft
[..]
ik heb hem maar naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idem hier, alleen vervang koffie met thee...
Ow... dan is het er nog niet echt op vooruit gegaan
Mogguh wel ok!
juuuuistquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
licht van de monitor is voldoende.
Nee, mijn collega heet geen o.k.quote:* kijkt naast zich of hij muck ziet
dan ben ik niet de enige idioot die niet thuis blijft
Das wel waar, maar als het moet, kan het welquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...
dan ben je geen echte nerd, ik heb (nood gedwongen) wel eens een hele nacht doorgehaald zonder licht.(dat licht was ik vergeten)quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...
quote:
je chef of je zieke collegaquote:
Dat klopt, ben ook geen echte nerd...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ben je geen echte nerd, ik heb (nood gedwongen) wel eens een hele nacht doorgehaald zonder licht.(dat licht was ik vergeten)
[..]
muck, hoe is het met misselijk zijn?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klopt, ben ook geen echte nerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hippe brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie deden gisteren mee aan de Miss Koffiemokkelverkiezing?
[..]
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
Ik hoop nog minstens een jaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Goodmeurningquote:
Mogguhquote:
Thanx, ik ookquote:
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beterquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallen
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Thanx, ik ook
[..]
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beter
halloquote:
Erop vertrouwen doe ik iig nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgen
Ik ben blij dat ik die spanning niet meer heb.
altijd druk, of altijd te laat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleemquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleem
er zijn 2 afdelingen die mij willen hebben![]()
er wordt om mij gevochten
Hoiquote:
altijd drukquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
altijd druk, of altijd te laat?
Ow... doe maar niet het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme ik krijg wat van mn baas, had het al half verwacht..
dat gesprek wordt dus niet vandaag
[..]
altijd druk
Hey Marc
Juistquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... doe maar niet het is bijna weekend
ik heb er eigenlijk geen tijd voor, maar ik maak er gewoon tijd voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist
Ook weer eens tijd om wat te werkfok!ken vandaag
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk hoor, rapporten die aangeven hoelang het genereren gaat duren.
Dat moet dan alleen wel kloppen
ik welquote:
vandaag gelukkig geen last vanquote:[..]
muck, hoe is het met misselijk zijn?
mijn chefquote:
ik heb pas een half jaar verlenging gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaag
Of oracle minutenquote:
Goed werk om je chef weg te sturen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
[..]
vandaag gelukkig geen last van
[..]
mijn chef![]()
[..]
ik heb pas een half jaar verlenging gehad
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Dat is waar.... het is altijd moeilijk om iemand anders zn schoenen te staan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevonden
Mja mensen die al een baan hebben en weten te houden (mn baas dus) die snappen dat niet
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
laatste dag voor de vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Das nog ergerquote:
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen en dan de laatste dag van de vakantie weer beginnen met.
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk
en de eerste werkdag na de vakantie na 10 minuten al zeuren dat ie zn vakantie alweer vergeten is
Mogguhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
ja daar kopen we toch niets voor .....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
ja dat zou wel ideaal zijn... maar ben benieuwd wat ik met al die tijd moet... dan mag ik ook wel het dubbele gaan verdienen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie..
Nijns.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
Nijns is wel het theemokkel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nijns.Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
LL.![]()
Mokkeltjequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
Hopelijk wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijns is wel het theemokkel hier
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Bengel, LL, Duckie, marc, Muck, LL en alle anderen![]()
het is een compliment hoor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
ik denk dat koffie en nerds wel een goede combi is idd..quote:
Het is pas ochtendquote:
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is een compliment hoor nijns
Ik word 2 keer genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Phenoquote:
Stiekum vind ik dat wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
Genki desu, anatawa?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
quote:Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
Patches blauw 6
Graag zouden wij de koffieautomaat op blauw 6 via het netwerk ontsloten willen hebben zodat er een automatisch gegenereerd popup bericht gestuurd wordt naar de beheerders **** ***** en ***** ***** zodat zij weten dat het tijd is om koffie te halen. Het patches van het melk en suiker systeem zal via een aparte RFC aangevraagd worden.
Voordat jullie besluiten deze call niet in behandeling te nemen en mij door te verwijzen naar de *** ICT Servicedesk zou ik jullie willen aanraden contact op te nemen met ***** ******.
Met vriendelijke groet,
**** *****,
ICT Rijkskantoor ****.
watashi mo genki desuquote:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
vrijdag heeft toegeslagen![]()
Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
Dat zeggen ze allemaal!quote:
oepsquote:
wDzquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijns
hihiquote:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
watashi mo hoeft er niet bijquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
wDz? ik nie snap niequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeps
[..]
wDz
[..]
hihi![]()
[..]
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
Dat vage taaltje is nihongoquote:
japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
doei, het was weer gezelligquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef BrandX het volgende:dag allemaal!
snel weer verder gaat met haar jaarplannen schrijven
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoegquote:
bedeol je iemant in het bezonder?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
Fout van de site dusquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
nee, maar ik was wel benieuwd wie erop zou reagerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
wat duckie zegtquote:
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
Ah, weer wat geleerd...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat duckie zegt
[..]
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?ik wil ook code-taaaaaaaaaaaal
![]()
[..]
![]()
ick snap nied dat jei dat zegd
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Jah duuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Niet fout, alleen in het japans zijn ze vrij lui: het onderwerp wordt weggelaten op het moment dat het logisch is wat het onderwerp is. Dus als ik vraag hoe het met jou gaat, is het logisch dat je niet terug gaat antwoorden dat het prima gaat met je kat. Dus de watashi (ik) en mo (koppelwoord) wordt dan weggelaten. desu = het werk woord zijn, de "u" spreek je overigens niet uit en de s is een lange s.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
Ik ben sterke beginner hoor. Maar het heeft mijn interesse.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?
Even je instellingen wijzigen, het is het roze quote knopje naast het blauwequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die knop moet ik dan nog ontdekken hier...
ju weed tog wad ic bedooooeeeeel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Julli moten alemaal nit zijken, de nederlans zijn veel goet door ider1
Ik heb die niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
he het werktquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Even je instellingen wijzigen, het is het roze quote knopje naast het blauwe
Nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
sKatJuHS, hEt woRt nOg n BrEeZAh tOpiK zO
Marcquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nijns
Je bent er al, dus hoezo wordt het een Breezah tpoic?
Het werkt hier ook!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook
[..]
he het werkt![]()
LL heeft nerdie een truckje geleerd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marc
ik ben een beetje te oud om een breezah te zijn![]()
toch?
Nu inmiddels wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nep nerd.Elke luie fokker heeft die toch?
Ik ben goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook
[..]
he het werkt![]()
LL heeft nerdie een truckje geleerd
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben goed
Wanneer opent iemand een aanbid-LL topic?
Zit alleen wat weinig tiet aan iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.Bijna perfect.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.Bijna perfect.
Kan geregeld worden, heb je 4000 euro?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit alleen wat weinig tiet aan idd
Nee. KUT staatsloterij. Zaadkloterij. Bahquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Kan geregeld worden, heb je 4000 euro?
De foklayout die ik gebruik heeft de optie nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nep nerd.Elke luie fokker heeft die toch?
ha, ik heb hem gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marc
ik ben een beetje te oud om een breezah te zijn![]()
toch?
quote:
en anders had ik ze toch niet gekregenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. KUT staatsloterij. Zaadkloterij. Bah
niet?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn inleg er bijjjna uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was een fopje! daar kunnen geen rechten aan worden ontleend..
de eerste (en laatste) keer dat ik een breezer dronk was ik 14 ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkendus ik vergeef je
Staatsloterij dat daar nog mensen aan mee doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je wel ok!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkendus ik vergeef je
nu zit elke keer aan de rose zekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
de eerste (en laatste) keer dat ik een breezer dronk was ik 14 ofzo
Ach, het is leuk om mee te doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Staatsloterij dat daar nog mensen aan mee doen
[..]
Ik ben trots op je wel ok!
En de multiquote werkt!!!
Eeuh, eigenlijk drink ik bijna nooit meer. Dat komt omdat mijn lief het niet doet en in je eentje is zo sneuquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu zit elke keer aan de rose zeker
ach, ik had me al eerder ingedekt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben trots op je wel ok!
En de multiquote werkt!!!
maar zit nu weer zwaar aan de koffie, via het netwerk nuquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
als ik thee drink ben ik ziek,
Voor mij juist te veel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mannetje worden?quote:
O ben jij ook al zo een, ken er nog zo een.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
De foklayout die ik gebruik heeft de optie niet
het 1 heeft vast met het ander te makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij juist te veel..
[..]
Een mannetje worden?![]()
[..]
Wie, wie, wie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
O ben jij ook al zo een, ken er nog zo een.
Jij bent wakker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het 1 heeft vast met het ander te maken
Die post niet hier.quote:
Owquote:
Nice!!!quote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
Daarvoor missen de foto's.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
sKatJuHS, hEt woRt nOg n BrEeZAh tOpiK zO
Donkerblauwenquote:
Je moederquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wie posten hier wel eigenlijk?
Dat kan zelfs mijn moeder, en vader. En schoonpa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die kon het aanknopje niet vinden.
ken er nog 1 ...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
Dat kan zelfs een kind van 2
maar goed, bijna pauze
Ik heb echt geen zin vandaag![]()
(en slechte zin)
Jij hebt iig zekerheid over je baanquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken er nog 1 ...had net zo goed in mn bed kunnen blijven liggen.....
it wasn't mequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt iig zekerheid over je baan
Bah wat kan ik ineens sjaggo zijn, misschien ben ik wel zwanger
Oeh, babyquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt iig zekerheid over je baan
Bah wat kan ik ineens sjaggo zijn, misschien ben ik wel zwanger
dat was me wel duidelijk jaquote:
Mag wel, maar niet nuquote:
Ja, nou zij het erover heeft wil jij ook ineens he? Het lijkt wel besmettelijkquote:
Kijk maar uit, wintertijd komt eraan, de tjid waarin de meeste kids verwekt wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou zij het erover heeft wil jij ook ineens he? Het lijkt wel besmettelijk.
Straks wil Muck ook ineens![]()
![]()
.
ze had al last van misselijkheidquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
eeh, kinderen jarig in september * reken reken *quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk maar uit, wintertijd komt eraan, de tjid waarin de meeste kids verwekt worden
Waarom niet nu? Als je morgen weet dat je een vast contract hebt, vertel je het toch overmorgen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Mag wel, maar niet nu
achja, eerste was ook niet gepland
Hai gfquote:
Baby's zijn lief maar dat wil niet zeggen dat ik er ook opeens een wil hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
haha, scherp! Ja, MPG, misschien moet ze het je alleen nog maar vertellenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze had al last van misselijkheid
En dan kun je babyluiers p0wnen ipv sla.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
.
Kinderenquote:
lieverdquote:
quote:
heb jij eigenlijk kinderen?quote:
Neequote:
Ok, trouwen en wippen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk wil alleen neuken en wippen en krikken en SEX
![]()
7 keer per dag strontluiers wisselen is niet mijn idee van pret
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk wil alleen neuken en wippen en krikken en SEX
![]()
7 keer per dag strontluiers wisselen is niet mijn idee van pret
Waarom trouwen?quote:
schommelen ook goedquote:
Hou je stil over dingen waar je niks vanaf weet, stuk verdriet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgen![]()
Niet eens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgen![]()
ha GFquote:
je hebt hem doorquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha GF![]()
schommelen? je bedoelt zeker weer swingen
sluipreclame
Allangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Flesjequote:
pizza bestellen ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, broodtrommel is leeg en ik heb nog honger.
hier niet meerquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker weer
zonnetje schijnt hier
ga maar ff lopen naar de AH. (kan nooit goed zijn waar ik mee terug kom)quote:
ze hebben daar ook saladesquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier niet meer![]()
[..]
ga maar ff lopen naar de AH. (kan nooit goed zijn waar ik mee terug kom)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
Zo nog even en dan is het weekend!!!![]()
![]()
Ik ben blij dat je blij bent omdat ik blij doe want ik ben blij!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar ook salades![]()
[..]
Ja, anders is het weer later weekendquote:
of je hebt maandag een hoop extra werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, anders is het weer later weekend
ik dacht dat een konijn een ander geluid maaktquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar ook salades![]()
quote:
je bent nog niet helemaal beterquote:
ik snuffel meestal maar watquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
ik hou ook niet van sla hoorquote:
trustequote:
het lijk of het moordwapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer nu al een uur te gaan douchen maar elke keer willen ze iets schoonmaken in bad![]()
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Van wie is die vreselijke avatar in de OP waar een kat een klein kind mept?
het was mij zelfs nog nooit opgevallenquote:
mij eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
het was mij zelfs nog nooit opgevallen
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je hebt maandag een hoop extra werk![]()
[..]
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
Sorry, zal sneller mailen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
En het blijft maar niet opschieten
quote:
wat blijft niet opschieten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nee dat klopt... maar ja, het komt wel langzaam dichterbijquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
dan moet je doorwerkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...
de laatste klopt nietquote:
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepostquote:
dat van de smileys klopt alleen gebruik de laatste nooit moet eigenlijk dezequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
laatste smiley moetquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
ik doe mijn best.quote:
Je bent een vies mannetjequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe mijn best.![]()
had bijna een sextet![]()
wat zeg ik nou toch weer
hoe kom je daar nou bij?quote:
sorry nijns,quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k: gedraag je alsjeblieft een beetje.. je wil toch niet 'one of them' worden hè? ik dacht dat je nog aan de goede kant hoorde.. je ging zelfs multiquotes maken.
Ik vind trouwens dat ge-pheno-ed ook op de KSC wiki moetnet als Oaiaans multiquote en Mucken. Met als uitleg: geowned worden door een bedrijf wat post en/of pakketten afleverd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, vooruit danomdat je me zo vaak aan het lachen maakt
de mijne rinkelen niet hoorquote:
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
sorry nijns,ik zal me gdragen.
ga nu zelfs met terug werkende kracht multi quoten.
maakt dat een beetje goed?
we moeten meer multiquoten van nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
verzakers juist, anders was ie al vol
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe mijn best.![]()
had bijna een sextet![]()
wat zeg ik nou toch weer
dat vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k: gedraag je alsjeblieft een beetje.. je wil toch niet 'one of them' worden hè? ik dacht dat je nog aan de goede kant hoorde.. je ging zelfs multiquotes maken.
Ik vind trouwens dat ge-pheno-ed ook op de KSC wiki moetnet als Oaiaans multiquote en Mucken. Met als uitleg: geowned worden door een bedrijf wat post en/of pakketten afleverd
dat zou ook raar zijnquote:
wat is er lieverdquote:
je klinkt bijna verbaasd dat je het met me eens bentquote:
behalve als ik tepelpiercings + klemmen had enzo maar dat is aan mij niet besteedquote:
Wat isser?quote:
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er lieverd
* goldfinger geeft LL een knuf
hhmm, belletjes *visualiseert dat*quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
je klinkt bijna verbaasd dat je het met me eens bent
[..]
behalve als ik tepelpiercings + klemmen had enzo maar dat is aan mij niet besteed
*slaat arm om LL en trek haar naar zich toe voor een stevige knufquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.
Dat mn baas me beloofde deze week iets te laten horen
dat ie die belofte weer niet is nagekomen
dat ik het idee heb dat zometeen weer met me gespeeld is
dat ik geen zin heb in een uitkering
dat
dat
dat
Thanxquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*slaat arm om LL en trek haar naar zich toe voor een stevige knuf
ooit komt het goed,
roosvice kennen we al
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.
dat
dat
dat
Frutselquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Van wie is die vreselijke avatar in de OP waar een kat een klein kind mept?
Och LL, doe maar rustigquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat
dat
dat
ik wil geen polonaise aan mijn lijfquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hhmm, belletjes *visualiseert dat*
maar dan nog zijn niet je tetten die rinkelen.
door de totaal verschillende onderwerpen geen multiquote met terug werkende kracht
dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Ik kan wel janken
zo rot voel ik me momenteel...
Dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
*knf*.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat
dat
dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |