ja dat zou wel ideaal zijn... maar ben benieuwd wat ik met al die tijd moet... dan mag ik ook wel het dubbele gaan verdienen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie..
Nijns.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
Nijns is wel het theemokkel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nijns.Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
LL.![]()
Mokkeltjequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
Hopelijk wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijns is wel het theemokkel hier
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Bengel, LL, Duckie, marc, Muck, LL en alle anderen![]()
het is een compliment hoor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
ik denk dat koffie en nerds wel een goede combi is idd..quote:
Het is pas ochtendquote:
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is een compliment hoor nijns
Ik word 2 keer genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Phenoquote:
Stiekum vind ik dat wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
Genki desu, anatawa?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
quote:Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
Patches blauw 6
Graag zouden wij de koffieautomaat op blauw 6 via het netwerk ontsloten willen hebben zodat er een automatisch gegenereerd popup bericht gestuurd wordt naar de beheerders **** ***** en ***** ***** zodat zij weten dat het tijd is om koffie te halen. Het patches van het melk en suiker systeem zal via een aparte RFC aangevraagd worden.
Voordat jullie besluiten deze call niet in behandeling te nemen en mij door te verwijzen naar de *** ICT Servicedesk zou ik jullie willen aanraden contact op te nemen met ***** ******.
Met vriendelijke groet,
**** *****,
ICT Rijkskantoor ****.
watashi mo genki desuquote:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
vrijdag heeft toegeslagen![]()
Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |