Ah. Gevonden.quote:
Het is dan ook nog lang geen Pasen, gek!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik ziek... ga ik tussen dvd-winkel en boekwinkel in even snel naar de V&D voor een broekriem, ben ik een kwartier shirts aan het pasen, en koop ik er nog 2 ook![]()
.
Ik bedoelde natuurlijk passen, of voetbal... speelde ik naar mezelf overquote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dan ook nog lang geen Pasen, gek!
In beide gevallen bedoelde je dus dat je een s vergeten bentquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk passen, of voetbal... speelde ik naar mezelf over.
Dat is een correcte conclusie!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
In beide gevallen bedoelde je dus dat je een s vergeten bent.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Muck het volgende:
ik dacht, ik strooi eens met wat s'jes
s
s
ssssss
Adblocker even uitzettenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik nou nooit de banner te zien die ik zien wil
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Ladylike
02. 031 wel.o.k
03. 031 Pheno
04. 030 goldfinger1963
05. 023 Nijns
06. 014 Dr_Flash
07. 011 john-frusciante
08. 011 marcb1974
09. 010 MaleDuck
10. 009 Sjowhan
11. 009 Muck
12. 008 Frutsel
13. 008 DaMart
14. 007 MPG
15. 006 cablegunmaster
16. 006 Godlike02
17. 003 Fha
18. 001 BrandX
Reeks-statistieken!
Welke spammers?quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:03 schreef Pheno het volgende:
Hmm, met die spammers erbij moet ik toch zorgen dat het dit weekend af is.
Ohayo gozaimasu
Dan hoop ik dat je het lichtknopje weet te vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:35 schreef Muck het volgende:
Hehehe, dit is zeldzaam!
Ik ben als eerste op mijn werk en de lichten zijn gewoon nog uit
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Dan hoop ik dat je het lichtknopje weet te vinden
Dat is net zo belangrijkquote:
Veel belangrijkerquote:
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover mequote:Maar inmiddels niet meer alleen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel belangrijker
Ik kan wel werken in het donker, maar niet zonder koffie
[..]
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover me
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:03 schreef Pheno het volgende:
Hmm, met die spammers erbij moet ik toch zorgen dat het dit weekend af is.
Ohayo gozaimasu
licht van de monitor is voldoende.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel belangrijker
Ik kan wel werken in het donker, maar niet zonder koffie
[..]
Nee, 1 zieke collega naast me, 1 chef tegenover me
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idem hier, alleen vervang koffie met thee...
Ow... dan is het er nog niet echt op vooruit gegaan
Mogguh wel ok!
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
licht van de monitor is voldoende.
* kijkt naast zich of hij muck ziet
dan ben ik niet de enige idioot die niet thuis blijft
[..]
ik heb hem maar naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idem hier, alleen vervang koffie met thee...
Ow... dan is het er nog niet echt op vooruit gegaan
Mogguh wel ok!
juuuuistquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
licht van de monitor is voldoende.
Nee, mijn collega heet geen o.k.quote:* kijkt naast zich of hij muck ziet
dan ben ik niet de enige idioot die niet thuis blijft
Das wel waar, maar als het moet, kan het welquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...
dan ben je geen echte nerd, ik heb (nood gedwongen) wel eens een hele nacht doorgehaald zonder licht.(dat licht was ik vergeten)quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen licht van de monitor heb ik snel koppijn hoor... dat is niks...
quote:
je chef of je zieke collegaquote:
Dat klopt, ben ook geen echte nerd...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ben je geen echte nerd, ik heb (nood gedwongen) wel eens een hele nacht doorgehaald zonder licht.(dat licht was ik vergeten)
[..]
muck, hoe is het met misselijk zijn?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klopt, ben ook geen echte nerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hippe brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie deden gisteren mee aan de Miss Koffiemokkelverkiezing?
[..]
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
Ik hoop nog minstens een jaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Goodmeurningquote:
Mogguhquote:
Thanx, ik ookquote:
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beterquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallen
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Thanx, ik ook
[..]
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beter
halloquote:
Erop vertrouwen doe ik iig nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgen
Ik ben blij dat ik die spanning niet meer heb.
altijd druk, of altijd te laat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleemquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleem
er zijn 2 afdelingen die mij willen hebben![]()
er wordt om mij gevochten
Hoiquote:
altijd drukquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
altijd druk, of altijd te laat?
Ow... doe maar niet het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme ik krijg wat van mn baas, had het al half verwacht..
dat gesprek wordt dus niet vandaag
[..]
altijd druk
Hey Marc
Juistquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... doe maar niet het is bijna weekend
ik heb er eigenlijk geen tijd voor, maar ik maak er gewoon tijd voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist
Ook weer eens tijd om wat te werkfok!ken vandaag
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk hoor, rapporten die aangeven hoelang het genereren gaat duren.
Dat moet dan alleen wel kloppen
ik welquote:
vandaag gelukkig geen last vanquote:[..]
muck, hoe is het met misselijk zijn?
mijn chefquote:
ik heb pas een half jaar verlenging gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaag
Of oracle minutenquote:
Goed werk om je chef weg te sturen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
[..]
vandaag gelukkig geen last van
[..]
mijn chef![]()
[..]
ik heb pas een half jaar verlenging gehad
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Dat is waar.... het is altijd moeilijk om iemand anders zn schoenen te staan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevonden
Mja mensen die al een baan hebben en weten te houden (mn baas dus) die snappen dat niet
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
laatste dag voor de vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Das nog ergerquote:
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen en dan de laatste dag van de vakantie weer beginnen met.
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk
en de eerste werkdag na de vakantie na 10 minuten al zeuren dat ie zn vakantie alweer vergeten is
Mogguhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
ja daar kopen we toch niets voor .....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |