quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hippe brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie deden gisteren mee aan de Miss Koffiemokkelverkiezing?
[..]
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik ook gewonnen heb?
mogguh mensen
Ik hoop nog minstens een jaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Goodmeurningquote:
Mogguhquote:
Thanx, ik ookquote:
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beterquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, dan kan het altijd meevallen
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Thanx, ik ook
[..]
Ik reken nu op een half jaar (dat krijg ik sowieso wel) dan is het altijd beter
halloquote:
Erop vertrouwen doe ik iig nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde of je het vandaag te horen zou krijgen
Ik ben blij dat ik die spanning niet meer heb.
altijd druk, of altijd te laat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleemquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had al verlenging tot einde van dit jaar maar nu heb ik een luxe probleem
er zijn 2 afdelingen die mij willen hebben![]()
er wordt om mij gevochten
Hoiquote:
altijd drukquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
altijd druk, of altijd te laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |