ja dat zou wel ideaal zijn... maar ben benieuwd wat ik met al die tijd moet... dan mag ik ook wel het dubbele gaan verdienen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie..
Nijns.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
Nijns is wel het theemokkel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nijns.Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
LL.![]()
Mokkeltjequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
Hopelijk wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Er zal wel meer zijn dan alleen koffiemokkels.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijns is wel het theemokkel hier
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Bengel, LL, Duckie, marc, Muck, LL en alle anderen![]()
het is een compliment hoor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
ik denk dat koffie en nerds wel een goede combi is idd..quote:
Het is pas ochtendquote:
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is een compliment hoor nijns
Ik word 2 keer genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]hihi
Phenoquote:
Stiekum vind ik dat wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij maakte mij daar verlegen mee!
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
Genki desu, anatawa?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik word 2 keer genoemd
[..]
Pheno
o genki desu ka
quote:Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
Patches blauw 6
Graag zouden wij de koffieautomaat op blauw 6 via het netwerk ontsloten willen hebben zodat er een automatisch gegenereerd popup bericht gestuurd wordt naar de beheerders **** ***** en ***** ***** zodat zij weten dat het tijd is om koffie te halen. Het patches van het melk en suiker systeem zal via een aparte RFC aangevraagd worden.
Voordat jullie besluiten deze call niet in behandeling te nemen en mij door te verwijzen naar de *** ICT Servicedesk zou ik jullie willen aanraden contact op te nemen met ***** ******.
Met vriendelijke groet,
**** *****,
ICT Rijkskantoor ****.
watashi mo genki desuquote:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
vrijdag heeft toegeslagen![]()
Beste BXP guru's, onderstaande komt zojuist binnen, wat moeten we hiermee??
Dat zeggen ze allemaal!quote:
oepsquote:
wDzquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijns
hihiquote:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
watashi mo hoeft er niet bijquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
wDz? ik nie snap niequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeps
[..]
wDz
[..]
hihi![]()
[..]
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
Dat vage taaltje is nihongoquote:
japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
doei, het was weer gezelligquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef BrandX het volgende:dag allemaal!
snel weer verder gaat met haar jaarplannen schrijven
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoegquote:
bedeol je iemant in het bezonder?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
Fout van de site dusquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
nee, maar ik was wel benieuwd wie erop zou reagerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
wat duckie zegtquote:
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
Ah, weer wat geleerd...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat duckie zegt
[..]
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?ik wil ook code-taaaaaaaaaaaal
![]()
[..]
![]()
ick snap nied dat jei dat zegd
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Jah duuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Niet fout, alleen in het japans zijn ze vrij lui: het onderwerp wordt weggelaten op het moment dat het logisch is wat het onderwerp is. Dus als ik vraag hoe het met jou gaat, is het logisch dat je niet terug gaat antwoorden dat het prima gaat met je kat. Dus de watashi (ik) en mo (koppelwoord) wordt dan weggelaten. desu = het werk woord zijn, de "u" spreek je overigens niet uit en de s is een lange s.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
Ik ben sterke beginner hoor. Maar het heeft mijn interesse.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?
Even je instellingen wijzigen, het is het roze quote knopje naast het blauwequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die knop moet ik dan nog ontdekken hier...
ju weed tog wad ic bedooooeeeeel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Julli moten alemaal nit zijken, de nederlans zijn veel goet door ider1
Neu chicka, hoe zul ic da weete ?quote:
Ik heb die niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
he het werktquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Even je instellingen wijzigen, het is het roze quote knopje naast het blauwe
Nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
sKatJuHS, hEt woRt nOg n BrEeZAh tOpiK zO
Marcquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nijns
Je bent er al, dus hoezo wordt het een Breezah tpoic?
Het werkt hier ook!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook
[..]
he het werkt![]()
LL heeft nerdie een truckje geleerd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marc
ik ben een beetje te oud om een breezah te zijn![]()
toch?
Nu inmiddels wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nep nerd.Elke luie fokker heeft die toch?
Ik ben goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook
[..]
he het werkt![]()
LL heeft nerdie een truckje geleerd
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben goed
Wanneer opent iemand een aanbid-LL topic?
Zit alleen wat weinig tiet aan iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.Bijna perfect.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk moeten doen, je bent leuk, schattig, alfa bitch.Bijna perfect.
Kan geregeld worden, heb je 4000 euro?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit alleen wat weinig tiet aan idd
Nee. KUT staatsloterij. Zaadkloterij. Bahquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Kan geregeld worden, heb je 4000 euro?
De foklayout die ik gebruik heeft de optie nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nep nerd.Elke luie fokker heeft die toch?
ha, ik heb hem gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marc
ik ben een beetje te oud om een breezah te zijn![]()
toch?
quote:
en anders had ik ze toch niet gekregenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. KUT staatsloterij. Zaadkloterij. Bah
niet?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn inleg er bijjjna uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was een fopje! daar kunnen geen rechten aan worden ontleend..
de eerste (en laatste) keer dat ik een breezer dronk was ik 14 ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkendus ik vergeef je
Staatsloterij dat daar nog mensen aan mee doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je wel ok!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik heb gisteren ook thee gedronkendus ik vergeef je
nu zit elke keer aan de rose zekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
de eerste (en laatste) keer dat ik een breezer dronk was ik 14 ofzo
Ach, het is leuk om mee te doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Staatsloterij dat daar nog mensen aan mee doen
[..]
Ik ben trots op je wel ok!
En de multiquote werkt!!!
Eeuh, eigenlijk drink ik bijna nooit meer. Dat komt omdat mijn lief het niet doet en in je eentje is zo sneuquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu zit elke keer aan de rose zeker
ach, ik had me al eerder ingedekt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben trots op je wel ok!
En de multiquote werkt!!!
maar zit nu weer zwaar aan de koffie, via het netwerk nuquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
als ik thee drink ben ik ziek,
Voor mij juist te veel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mannetje worden?quote:
O ben jij ook al zo een, ken er nog zo een.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
De foklayout die ik gebruik heeft de optie niet
het 1 heeft vast met het ander te makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij juist te veel..
[..]
Een mannetje worden?![]()
[..]
Wie, wie, wie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
O ben jij ook al zo een, ken er nog zo een.
Jij bent wakker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het 1 heeft vast met het ander te maken
Die post niet hier.quote:
Owquote:
Nice!!!quote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
Daarvoor missen de foto's.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
sKatJuHS, hEt woRt nOg n BrEeZAh tOpiK zO
Donkerblauwenquote:
Je moederquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wie posten hier wel eigenlijk?
Dat kan zelfs mijn moeder, en vader. En schoonpa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die kon het aanknopje niet vinden.
ken er nog 1 ...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
Dat kan zelfs een kind van 2
maar goed, bijna pauze
Ik heb echt geen zin vandaag![]()
(en slechte zin)
Jij hebt iig zekerheid over je baanquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken er nog 1 ...had net zo goed in mn bed kunnen blijven liggen.....
it wasn't mequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt iig zekerheid over je baan
Bah wat kan ik ineens sjaggo zijn, misschien ben ik wel zwanger
Oeh, babyquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt iig zekerheid over je baan
Bah wat kan ik ineens sjaggo zijn, misschien ben ik wel zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |