Ow... doe maar niet het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme ik krijg wat van mn baas, had het al half verwacht..
dat gesprek wordt dus niet vandaag
[..]
altijd druk
Hey Marc
Juistquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... doe maar niet het is bijna weekend
ik heb er eigenlijk geen tijd voor, maar ik maak er gewoon tijd voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist
Ook weer eens tijd om wat te werkfok!ken vandaag
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk hoor, rapporten die aangeven hoelang het genereren gaat duren.
Dat moet dan alleen wel kloppen
ik welquote:
vandaag gelukkig geen last vanquote:[..]
muck, hoe is het met misselijk zijn?
mijn chefquote:
ik heb pas een half jaar verlenging gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Hey duckie en wel.o.k
Nou, zou ik vandaag dan eindelijk te horen krijgen hoe lang ik hier nog mag blijven?
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gewaarschuwd dat je er niet op moest rekenen vandaag
SAP minutenquote:
Of oracle minutenquote:
Goed werk om je chef weg te sturen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
[..]
vandaag gelukkig geen last van
[..]
mijn chef![]()
[..]
ik heb pas een half jaar verlenging gehad
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Liever niet enzo, zo deprimerend
Dat is waar.... het is altijd moeilijk om iemand anders zn schoenen te staan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar had het wel fijn gevonden
Mja mensen die al een baan hebben en weten te houden (mn baas dus) die snappen dat niet
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erop vertrouwen doe ik iig niet
ken mn baas nu wel
laatste dag voor de vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Das nog ergerquote:
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen en dan de laatste dag van de vakantie weer beginnen met.
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dag dat je eens blij bent met je werk.
Eigenlijk moest het omgedraaid zijn, de weken die men nu als vakantie heeft werken en wat men werkt als vakantie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk
en de eerste werkdag na de vakantie na 10 minuten al zeuren dat ie zn vakantie alweer vergeten is
Mogguhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
ja daar kopen we toch niets voor .....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:09 schreef Nijns het volgende:
*mokkel meldt* ik ben alleen niet van de koffie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |