oepsquote:
wDzquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ere aan wie eer toekomt LL... je bent gewoon heel belangrijk voor nijns
hihiquote:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
watashi mo hoeft er niet bijquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
watashi mo genki desu
alleen weet ik nog steeds niet hoe lang mn verlenging wordt
wDz? ik nie snap niequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeps
[..]
wDz
[..]
hihi![]()
[..]
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
Dat vage taaltje is nihongoquote:
japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
Hoe kan jij antwoorden op dat vage taaltje?of is het code-taal? Ik wil ook
Wanneer krijg je dat te horen?
doei, het was weer gezelligquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef BrandX het volgende:dag allemaal!
snel weer verder gaat met haar jaarplannen schrijven
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoegquote:
bedeol je iemant in het bezonder?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
Fout van de site dusquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hou het gewoon maar bij nederlands, dat is voor sommigen al moeilijk genoeg
nee, maar ik was wel benieuwd wie erop zou reagerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japansquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
wat duckie zegtquote:
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedeol je iemant in het bezonder?
Ah, weer wat geleerd...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat duckie zegt
[..]
aaah, en dat kan ik op een site vertalen?ik wil ook code-taaaaaaaaaaaal
![]()
[..]
![]()
ick snap nied dat jei dat zegd
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Jah duuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
betrapt, jij spreekt dus helemaal geen japans
Niet fout, alleen in het japans zijn ze vrij lui: het onderwerp wordt weggelaten op het moment dat het logisch is wat het onderwerp is. Dus als ik vraag hoe het met jou gaat, is het logisch dat je niet terug gaat antwoorden dat het prima gaat met je kat. Dus de watashi (ik) en mo (koppelwoord) wordt dan weggelaten. desu = het werk woord zijn, de "u" spreek je overigens niet uit en de s is een lange s.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout van de site dus
[..]
Ik vind het wel grappig
Ik ben sterke beginner hoor. Maar het heeft mijn interesse.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg met quick-quote knopjes kan je gewoon een OAiaans multiquote maken hoor, of wil je ook je post-aantal opkrikken?
Even je instellingen wijzigen, het is het roze quote knopje naast het blauwequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die knop moet ik dan nog ontdekken hier...
ju weed tog wad ic bedooooeeeeel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Julli moten alemaal nit zijken, de nederlans zijn veel goet door ider1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |