Kinderenquote:
lieverdquote:
quote:
heb jij eigenlijk kinderen?quote:
Neequote:
Ok, trouwen en wippen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk wil alleen neuken en wippen en krikken en SEX
![]()
7 keer per dag strontluiers wisselen is niet mijn idee van pret
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk wil alleen neuken en wippen en krikken en SEX
![]()
7 keer per dag strontluiers wisselen is niet mijn idee van pret
Waarom trouwen?quote:
schommelen ook goedquote:
Hou je stil over dingen waar je niks vanaf weet, stuk verdriet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgen![]()
Niet eens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* met paardenmeisjes van 15 * die uitspraak gaat je hele carriere op fok achtervolgen![]()
ha GFquote:
je hebt hem doorquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha GF![]()
schommelen? je bedoelt zeker weer swingen
sluipreclame
Allangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Flesjequote:
pizza bestellen ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, broodtrommel is leeg en ik heb nog honger.
hier niet meerquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker weer
zonnetje schijnt hier
ga maar ff lopen naar de AH. (kan nooit goed zijn waar ik mee terug kom)quote:
ze hebben daar ook saladesquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier niet meer![]()
[..]
ga maar ff lopen naar de AH. (kan nooit goed zijn waar ik mee terug kom)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
Zo nog even en dan is het weekend!!!![]()
![]()
Ik ben blij dat je blij bent omdat ik blij doe want ik ben blij!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar ook salades![]()
[..]
Ja, anders is het weer later weekendquote:
of je hebt maandag een hoop extra werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, anders is het weer later weekend
ik dacht dat een konijn een ander geluid maaktquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar ook salades![]()
quote:
je bent nog niet helemaal beterquote:
ik snuffel meestal maar watquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
ik hou ook niet van sla hoorquote:
trustequote:
het lijk of het moordwapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer nu al een uur te gaan douchen maar elke keer willen ze iets schoonmaken in bad![]()
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Van wie is die vreselijke avatar in de OP waar een kat een klein kind mept?
het was mij zelfs nog nooit opgevallenquote:
mij eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
het was mij zelfs nog nooit opgevallen
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je hebt maandag een hoop extra werk![]()
[..]
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
Sorry, zal sneller mailen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
En het blijft maar niet opschieten
quote:
wat blijft niet opschieten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nee dat klopt... maar ja, het komt wel langzaam dichterbijquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
dan moet je doorwerkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...
de laatste klopt nietquote:
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepostquote:
dat van de smileys klopt alleen gebruik de laatste nooit moet eigenlijk dezequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
laatste smiley moetquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
ik doe mijn best.quote:
Je bent een vies mannetjequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe mijn best.![]()
had bijna een sextet![]()
wat zeg ik nou toch weer
hoe kom je daar nou bij?quote:
sorry nijns,quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k: gedraag je alsjeblieft een beetje.. je wil toch niet 'one of them' worden hč? ik dacht dat je nog aan de goede kant hoorde.. je ging zelfs multiquotes maken.
Ik vind trouwens dat ge-pheno-ed ook op de KSC wiki moetnet als Oaiaans multiquote en Mucken. Met als uitleg: geowned worden door een bedrijf wat post en/of pakketten afleverd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, vooruit danomdat je me zo vaak aan het lachen maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |