je bent nog niet helemaal beterquote:
ik snuffel meestal maar watquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
ik hou ook niet van sla hoorquote:
trustequote:
het lijk of het moordwapen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer nu al een uur te gaan douchen maar elke keer willen ze iets schoonmaken in bad![]()
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Van wie is die vreselijke avatar in de OP waar een kat een klein kind mept?
het was mij zelfs nog nooit opgevallenquote:
mij eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
het was mij zelfs nog nooit opgevallen
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je hebt maandag een hoop extra werk![]()
[..]
ik dacht dat een konijn een ander geluid maakt
Sorry, zal sneller mailen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
En het blijft maar niet opschieten
quote:
wat blijft niet opschieten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nee dat klopt... maar ja, het komt wel langzaam dichterbijquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
dan moet je doorwerkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... heb een deadline vandaag, dus mag niet weg voordat ik klaar ben...
de laatste klopt nietquote:
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepostquote:
dat van de smileys klopt alleen gebruik de laatste nooit moet eigenlijk dezequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
laatste smiley moetquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, hij heeft nu ook (praktisch) alleen maar smileys gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |