Eurootje of 3000 zal het wel kosten vrees ikquote:Op woensdag 9 september 2009 23:06 schreef Oblivion het volgende:
Is dat plaatje een verwarming?![]()
Nee! NEE!
Me, have, now, please.
Zal een best kostenplaatje aan hangen..
Omdat het zoveel werk is elke keer, een pan kan namelijk gewoon in de vaatwasserquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef Oblivion het volgende:
En waarom gebruiken jullie die fry top niet dan?
Lijkt me geweldig!
hoezo verbazen? om ons geklungel?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Juup© het volgende:
Terug Verbaas Post
Wat is zo duur? Die verwarming?(ben eff de draad kwijt).quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eurootje of 3000 zal het wel kosten vrees ikMaar hij is briljant!
[..]
Omdat het zoveel werk is elke keer, een pan kan namelijk gewoon in de vaatwasser![]()
nee het valt eigenlijk wel mee, maar je bent zo gewend aan die braadpan hequote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is zo duur? Die verwarming?(ben eff de draad kwijt).
Is het echt zo'n werk dan?piepte ook al niet iedere avond dat ding gebruiken dan hé?
Nee verbazing om wat jullie allemaal doen, is leuk om te volgen. Mooi dat jullie alles zo aanpakken dat het naar jullie wens wordt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoezo verbazen? om ons geklungel?
laat het dan 6,5m2 zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoezo verbazen? om ons geklungel?
enne sq, de aanbouw voegt iets meer dan 5m2 toe gelukkig
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee het valt eigenlijk wel mee, maar je bent zo gewend aan die braadpan he
die hippe kringelradiator is duurrr. wij willen een mooie bijzondere grote maar smalle radiator die niet te heftig is qua design.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is zo duur? Die verwarming?(ben eff de draad kwijt).
Is het echt zo'n werk dan?piepte ook al niet iedere avond dat ding gebruiken dan hé?
Mjah, ik moet me wat meer culinair gaan onderleggen inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
muts! Heb je zo'n mooi fornuis staan gebruik je de fry top niet (wachten nog wel op je tips
)
h ja die had ik al een bij styliste gezien en die is megaduur ja. Die andere (zilver/RVS?) die je showde valt wel mee dacht ik (ga eens kijken als ik tijd heb).quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die hippe kringelradiator is duurrr. wij willen een mooie bijzondere grote maar smalle radiator die niet te heftig is qua design.
schoonmaken: kokend water er op als ie nog heet is, even met de spatel er overheen en schoon issiequote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Oblivion het volgende:
SQ! Schaam je! Ga jij eens heul snel die fry top gebruiken...![]()
Hoe meer bekend je er mee wordt, hoe makkelijker het waarschijnlijk wordt om 'm schoon te maken.
Grote krabber er naast en een keuken rol is waarschijnlijk al genoeg.
Ze hebben opde boretti site hele leuke filmpjes met tips/tools.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Oblivion het volgende:
SQ! Schaam je! Ga jij eens heul snel die fry top gebruiken...![]()
Hoe meer bekend je er mee wordt, hoe makkelijker het waarschijnlijk wordt om 'm schoon te maken.
Grote krabber er naast en een keuken rol is waarschijnlijk al genoeg.
Hij is supermakkelijk schoon te makenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjah, ik moet me wat meer culinair gaan onderleggen inderdaad
Die kringelunit is ongeveer 4300 zie ik net, die strakke RVS zit rond de 900quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
h ja die had ik al een bij styliste gezien en die is megaduur ja. Die andere (zilver/RVS?) die je showde valt wel mee dacht ik (ga eens kijken als ik tijd heb).
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schoonmaken: kokend water er op als ie nog heet is, even met de spatel er overheen en schoon issie
Nee, het is echt gewoontegedrag, stom eigenlijk
Whehehe, dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij is supermakkelijk schoon te maken![]()
(al is 'ie bij mij ook meestal smerig omdat ik er te lam voor ben)
Edit: je zegt het zelf ook al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je die radiator nou doen? Ik heb zelf ook bij die toko gekeken, maar ik wil een strakkere. Ik vind het wel een statement hoor![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 07:54 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er ook zin in, om dit te volgenNeeee, juist nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je die radiator nou doen? Ik heb zelf ook bij die toko gekeken, maar ik wil een strakkere. Ik vind het wel een statement hoor
Past niet bij het geheel
Even voor het beeld dan op herhaling, de lampen:
De radiator:
disclaimer
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:18 schreef ColtZ40 het volgende:
tvp
Krijgen jullie een betonnen vloer?
Wanneer gaan ze storten?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aannemer + sidekick zijn al druk aan het meten zo te horen
Nog een off topic danquote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, dat dus
Verbazend hoe snel je aan zo'n vaatwasser went
Maar ontopique weer!
http://www.design-radiator.nl/N_frame.html?http://www.design-radiator.nl/Sovran--N_art_295.htmlquote:Op donderdag 10 september 2009 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je trouwens een naam/linkje vd radiator (als het meezit een stuk zilverkleurig/rvs moza in de badkamer dus dan staat hij bij ons ook wel cool)?
Dinsdagquote:Op donderdag 10 september 2009 08:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze storten?![]()
*kijken komt
volgende week dinsdag. met zoon toffe pomp! gemiddelde leeftijd van de bouwvakkers is trouwens 60.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze storten?![]()
*kijken komt
Extra bakkie koffie voor colt.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.design-radiator.nl/N_frame.html?http://www.design-radiator.nl/Sovran--N_art_295.html
(is er in plenty afmetingen en vergeleken met andere designunits best betaalbaar)
[..]
Dinsdag
Nu zijn ze met een drilboor aan de gang![]()
Die kunnen meer hebben dan jij.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
volgende week dinsdag. met zoon toffe pomp! gemiddelde leeftijd van de bouwvakkers is trouwens 60.![]()
voelu best lullig om die mannen te laten sjouwen en hakken
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die kunnen meer hebben dan jij.
joh, die zijn nog uit de tijd dat de arbeidsmoraal op een hoog niveau stond. Tegenwoordig gata het spul eerst eens kijken of de nageltjes niet aangetast gaan worden bij het roeren in het bakje koffie waar ze om 10 uur mee beginnen.quote:
De mannen aan de arbeid:quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:
Maken jullie ook foto's van de gesloopte riolering en het storten van het beton e.d.?
Ik zit nu tussen 3 sjagrijnige katten op de laptopquote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
Zitten jullie nu met z'n tweeën te pc-en? (oh ja die vraag hebben jullie al eens gehad en toen was het antw ja toch?)
Die arme bejaarden
Zand aantrillen, piepschuim leggen en betonwapening plaatsenquote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Oblivion het volgende:
Ga snel ergens opzitten...!![]()
Wat gaan ze vandaag allemaal doen?
ja, dan zijn we 1 uur verder, wat nog meer?quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zand aantrillen, piepschuim leggen en betonwapening plaatsen
whehehe, heul niet!quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ja, dan zijn we 1 uur verder, wat nog meer?
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pasquote:
Idee van de lamp hebben we gejat van lady-wrb uit dit topic: bijzondere toiletfoto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef intensity het volgende:
Dat ziet er erg mooi uit! Waar komt die bijzondere lamp vandaan?
Heel mooi voor de vrouw...
Wat gaan ze verder dan nog doen vandaag?quote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pas
had die inderdaad al gezien, mooi hoor!quote:
Liefje maak je geen zorgen, vrijdag hebben ze ook maar een halve dag gewerktquote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat gaan ze verder dan nog doen vandaag?![]()
jaaaaaaahquote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Let je op de pijpjes van de speakerkabels?
En dat ze een kastje moeten maken om die waterleidingunit?
Oh, mag jij het fort houden?quote:
Een kastje om de koppeling van de waterleiding staat wel bovenaan, daarna de speakerkabelgoten.quote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, mag jij het fort houden?![]()
Heb je zelf nog speciale wensen?
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixerquote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pas
[..]
Idee van de lamp hebben we gejat van lady-wrb uit dit topic: bijzondere toiletfoto's
betonpompen zijnquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixer![]()
[ afbeelding ]
Of krijgen jullie er ook een betonpomp bij ?
[ afbeelding ]
Dat weet ik lieve schatquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixer![]()
[ afbeelding ]
Of krijgen jullie er ook een betonpomp bij ?
[ afbeelding ]
Hoe laat verwacht je ze SQ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit d'r helemaal klaar voor!
Poezen opgesloten, koffie in lijf, laat die betonpomp maar komen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Half uurtje ongeveer
M'n bouwopa's zijn er al
En ze weten dat het asbest is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die mannen staan nu de asbest rioolpijp met hamers kapot te slaan, al rokend
Zodat hij fijn in de grijze kliko past?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Doe dat nu niet op internet postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dan kan het als particulier afval naar de stort gebracht worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zodat hij fijn in de grijze kliko past?
Naja, tis maar 1 buis. Dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Ml-etje het volgende:en dat zet ze dan gewoon eff hier neer
Maarehh ze wisten er wel van?? (verbaasd met niets hoor bij ons werd het zeil ook zingend en fluitend opgerold).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later, als jullie alllaaang ergens anders wonen... en die nieuwe bewoners aan het klussen zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit d'r helemaal klaar voor!
Poezen opgesloten, koffie in lijf, laat die betonpomp maar komen
Ja, ik weet het. Maar dan is het dus wel de bedoeling dat je het zo veel mogelijk aan één stuk laat, en niet gaat zagen/breken/whatever.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dan kan het als particulier afval naar de stort gebracht worden.
Als een aannemer dat spul afvoert beginnen er allerlei instanties te piepen en kost het in één keer 1000den euro's.
Een particulier mag het gewoon (mits luchtdicht in plastic verpakt) gratis inleveren bij de stort.
Ehrquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Vraag je vanmiddag aan J. offie ff met je mee rijdt naar de stort? Dan is die rommel in 1 keer weg.
Er komt een eiken vloer in jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:20 schreef amaranta het volgende:
Wat voor vloer komt er uiteindelijk? Houten?
Oh over die lamp. Ik snap dat het duur is maar op de hele verbouwing maakt die 500 euro ook niks meer uit.
Krijg je van mij het peertje cadeau
(SQ dan, BB heeft hormonen oorlog met mij)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, ik zit nou weer te twijfelen over de radiator in de voorkamer
maar nu zie ik dat je voor 100 euro meer ook deze kan kopen (in alle RAL-kleuren)
en die vind ik eigenlijk vele malen mooierHalpz!
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gewoon moeite met geld uitgeven, vandaar
ik wacht even op de mening van bbquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Maar ik vind die witte, het bovenste plaatje mooier.
Dat weet ik, daarom laat ik me daar ook niet door leidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
En er komt toch een stoel voor te staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En er komt toch een stoel voor te staan.
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelen
heheheh, droom lekker verderquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.
Ik heb geen kids, alleen katsquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
een zuunige vrouw!
En die bouwvakkers bij ons gister maar beweren dat die niet bestaan (ondanks mijn bespaarmiddelen die hen vooral treffen).
Nee, mijn kinderen krijgen echt geen kat. Ik ben allergisch als de pest voor die dieren dus nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Iets met sigarettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderen
terecht, vervelende antirookmafiaquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terecht, vervelende antirookmafia
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!
tssssssss
Dat red je niet...quote:
't is maar een puitje van 2,70 hequote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat red je niet...![]()
Zeker niet als je pui eruit gaat...![]()
*ziet SQ juggelen met 2 stutten....en brede muur...
Nee, gaat niet.
Vind het knap als je in elke hoek een stut neer kan zettten!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is maar een puitje van 2,70 heWaarvan 80% kozijn
als ik ineens "aaarrrrggghhhh" post, dan ben ik met de pui naar beneden gestort en moet je even 112 bellenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het knap als je in elke hoek een stut neer kan zettten!
Tegelijk.
quote:ARTHUR
There! Look!
BEDEVERE
What does it say?
GALAHAD
What language is this?
BEDEVERE
Brother Maynard, you are a scholar.
BROTHER MAYNARD
It is Aramaic!
GALAHAD
Of course. Joseph of Aramathea!
ALL
Of course.
ARTHUR
What does it say?
BROTHER MAYNARD
It reads ... "Here may be found the last words of Joseph of
Aramathea."
"He who is valorous and pure of heart may find the Holy Grail
in the aaaaarrrrrrggghhh..."
ARTHUR
What?
BROTHER MAYNARD
"The Aaaaarrrrrrggghhh..."
BEDEVERE
What's that?
BROTHER MAYNARD
He must have died while carving it.
BEDEVERE
Oh, come on.
BROTHER MAYNARD
That's what it says.
ARTHUR
But if he was dying, he wouldn't bother to carve "Aaaaarrrrrrggghhh".
He'd just say it.
BROTHER MAYNARD
It's down there carved in stone.
GALAHAD
Perhaps he was dictating.
Die 2 bejaarden zitten ook al 45 jaar in het vak, dus ik probeer ze te vertrouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, ze stutten het wel hé?
Die 2 bejaarden denken me iets te gemakkelijk over bepaalde dingen.
For the sake of your heart wacht ik daar nog even meequote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, does foto's maken en posten.
zijn ze zwart of wit ?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 2 bejaarden zitten ook al 45 jaar in het vak, dus ik probeer ze te vertrouwen
neejoh! is niet nodig!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
For the sake of your heart wacht ik daar nog even mee
oh... das prima, dan zou ik gewoon een luie stoel pakken, in de TUIN gaan zitten met de telefoon en polisnummer van de verzekering er naar gaan zitten kijken...quote:
ik wilde helpen maar het mocht nietquote:Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kan alleen het filmpje zien maar ach gossie!
Bij ons werd dat gedaan door 3 20-ers.
Hergebruik van materiaalquote:Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kozijn wordt waterpas gesteld...
[ afbeelding ]
En de binnenmuur opgemetseld!
[ afbeelding ]
Leuk is dat, je voelt nu al een beetje hoe het gaat worden
Eeuuhhm, vraagje? Nu het kozijn eruit en verplaatst is blijft het een open groot gat of komt daar zeil o.i.d. overheen?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Props voor die kozijnmakers, het hout was nog helemaal in topconditie
Hebben ze de architraaf oid. ook intact kunnen houden?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Props voor die kozijnmakers, het hout was nog helemaal in topconditie
Zo'n architraaf is nooit te reddenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hebben ze de architraaf oid. ook intact kunnen houden?
Scheelt nml. weer een paar 100 euro voor het maken van een nieuwe.
Wel mooi trouwens dat ie nog helemaal netjes is. Als Olivier dan de deuren weer helemaal netjes maakt ziet het eruit als nieuw
.
Oh, dat is hier toch wel geluktquote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n architraaf is nooit te redden
Uiteraard, en warme worstenbroodjesquote:Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, ik vind het nogal wat; zo maar even een heel kozijn verplaatsen![]()
Ze hebben zeker wel een lekker bakje koffie gekregen of niet
Ja, de poes vond het wat minderquote:Ik was trouwens zo maar even op jou youtube profiel aan het kijken en hoewel dit filmpje niks met verbouwen te maken heeft is die ook behoorlijk geniaal
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamerquote:Op donderdag 17 september 2009 08:06 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, gaat hard!![]()
Wat gebeurd er met het keuken raam?
Blijft zitten? Gaat dicht?
de wát?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamer
sambal bij?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamer
vergeet niet de gratis bakjes van conimexquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag hebben ze een rustdag
Die zijn dus ergens anders aan het klussen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag hebben ze een rustdag
nee, ze konden nog even niet verder i.v.m. droogtijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die zijn dus ergens anders aan het klussen?
Kunnen ze effe een toupetje aanschaffen....quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze konden nog even niet verder i.v.m. droogtijden
Da's heul niet zo handig als bouwvakker. Sta je cement te mixen valt je haar er in...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kunnen ze effe een toupetje aanschaffen....
Er gaat een eiken vloer in komen, maar dat duurt nog wel even, eerst moet al het vocht het huis uit zijn. Denk dat we daar pas half november mee kunnen beginnen...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Wat voor vloer hebben jullie gekozen?
Ohja, ze hebben zojuist isolatiewol tegen de muur geprikt, het cement staat klaar. Nu even een bakkie en dan metselenquote:
Foto's graagquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, ze hebben zojuist isolatiewol tegen de muur geprikt, het cement staat klaar. Nu even een bakkie en dan metselen
Het hele huis heeft een diepliggende voeg, dus dat gaan we hier ook doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef klusfoobje het volgende:
gaan jullie voor de standaard voeg of voor een kunstwerkje allah knipvoeg ?
Het gaat ons vooral om de zalmroze kleur van de stenen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oef wat lelijk zeg! Kun je die niet laten voegen (met toestemming) oid?
Neequote:
Stucen met cement?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat ons vooral om de zalmroze kleur van de stenen...
[..]
NeeDan plant ik er nog liever klimop tegenaan
Dat is meer spaans, stuc met cement is meer frans/italiaans.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er ook een levensgroot mozaïek op gaan plakken
Katten moeten wel heel hoog springen hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ondertussen kunnen de vogels katten en wat dan ook gewoon binnenkomen?
Dan hebben jullie alleen pootafdrukken in het beton? Of is dat al hard genoeg?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katten moeten wel heel hoog springen hoor
En vogels... zou kunnen, maar nog niet gezien
De benedenverdieping is verder afgesloten, dus zelfs als er een beest binnen komt, kunnen ze niet verder het huis in
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hebben jullie alleen pootafdrukken in het beton? Of is dat al hard genoeg?
Ooooooooquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordig
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordig
Niet doen, daar blijf je je aan ergeren.quote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat denk ik ook.
Ik denk ook dat ik in the end te mietig ben en te snel meeleun. Maar ik ga het in ieder geval proberen!.
Enne, thanx voor het linkje! Had ik zelf wel kunnen verzinnen eigenlijk.
Tape er omheen, want er zit een groot gat inquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Hij komt op het oor met een nette oplossing.
Als in, het plafond valt dadelijk in het kozijn.
Al ga ik goed opletten dat het ook net zo net is als hij beweert.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een zandcementvloer droog genoeg is om er overheen te lopen?
Net als beton +/- 24 uur?
Ik heb trouwens ook weer een nieuw stukje gereedschap besteld, dat gaat een goed sjagrijnige postbode worden. Vrijdag komt er een bankschroef en kolomboor binnen. Kunnen we goed gebruiken voor de ensuite
. Weer een leuke aanvulling op het wapenarsenaal
. (SQ was trouwens aan het mopperen, dus mijn portomonnee gaat ff op slot vrees ik
).
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tape er omheen, want er zit een groot gat in
2 dagen mochten wij er niet op lopen... hebben het aangekeken je kunt zelf goed zien wanneer het droog is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Hij komt op het oor met een nette oplossing.
Als in, het plafond valt dadelijk in het kozijn.
Al ga ik goed opletten dat het ook net zo net is als hij beweert.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een zandcementvloer droog genoeg is om er overheen te lopen?
Net als beton +/- 24 uur?
-knip- man die niet 1 maar 2 dingen koopt om het gat maar goed te bevestigen![]()
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef exlurker het volgende:
Ziet er goed uit, lekker veel ruimte winst in de kamer, maar wat gaan jullie doen aan dat stukje geschilderd metselwerk onder het dakterrasmuurtje?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpakt
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Even een major update, ik heb deze week weer gewerkt dus het is er eerder niet van gekomen
- Voegen (vanmiddag)
- Dakdekken (maandag)
- Leidingen voor CV leggen (maandag)
- Daklicht plaatsen
- Leidingen elektra leggen (doen we zelf)
- Plafond afwerken (isolatie en gips)
- Stuccen
- Radiatoren ophangen
- Hemelwaterafvoer plaatsen
- Schilderen
En over een week of 8 de houten vloer leggen, dat duurt nog wel even helaas
En reinigen met een hoge druk reiniger? Of gaat dat teveel kleurverschil geven met de niet witte stenen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpakt
Krijg je er alleen af met zandstralen, en dat vind ik teveel gedoe voor zo'n klein stukje... Over 2 jaar zit het weer vol klimop en zie je er toch niks meer vanquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
En reinigen met een hoge druk reiniger? Of gaat dat teveel kleurverschil geven met de niet witte stenen?
Ons dakraam is gewoon van glas hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
TIP gebruik geen schuursponsje om je daklicht te cleanen. Diegene die dat 2 weken gelee bij ons deed mag nu een nieuwe koepel laten aanrukselen
maar waarom? is dat goedkoperder, nee toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krijg je er alleen af met zandstralen, en dat vind ik teveel gedoe voor zo'n klein stukje... Over 2 jaar zit het weer vol klimop en zie je er toch niks meer van
[..]
Ons dakraam is gewoon van glas hoor
Zoals wat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar waarom? is dat goedkoperder, nee toch?
dalijk valt er iets doorheen
vogel, vliegtuig, eh..hagel?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
vogel, vliegtuig, eh..hagel?
een BB?
kratje bierquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
vogel, vliegtuig, eh..hagel?
een BB?
hell yeah en dan van binnen uitquote:
Moest ivm. daklicht & latei.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom is de plafond van de aanbouw lager?
Issie niet mooi?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Oblivion het volgende:
Hey, zien we je mdf bed ook nog eens in volle glorie...
Morgen gaat mijn baard erafquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:49 schreef FUFR het volgende:
Koop eerst maar es een scheerapparaat, Paulus
please! ik heb nu het PdeBK lied in mn hoofdquote:
Ze heeft er iets prachtigs van gemaakt...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Issie niet mooi?![]()
.
Ach, als er ooit weer es geld is, komt er een nieuw bed.
Ooit.
Ik heb 5 jaar geleden een goede makita gekocht a 350 euro. Na drie jaar zijn de accu's bagger en die krengen kosten 90 euro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar een goeie nieuwe accuboor omdat mijn trouwen B&Dtje aan het begeven is (gare accu, ding trekt een beetje boorwerk niet meer etc. etc.). Hebben hier nog mensen tips?
Mij leek dit wel een erg mooie deal: http://www.kruis.nl/artik(...)gsr-144-ve-2-li.html
budget is ergens tussen de 350 en 400 euro. Ivm. genoeg kluswerk te doen wil ik een erg goeie.
Ik vraag me alleen af wat ik als gewone klusser aan zo een slagmoer geval heb. Ik doe nu niet bepaald veel met auto's ofzo. Of kunnen daar ook gewone bitjes in?
Eisen zijn iig. Goed merk (Makita, Metabo, DeWalt, Bosch blauw), minimaal 2 14,4volt Li-Ion 2,5ampere accu's en ik ben een vent, dus hoe meer gadgets er op/aan/bij zit hoe beter.
Wat voor accu's zitten er bij je Makita dan? NiMH of Li-Ion?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden een goede makita gekocht a 350 euro. Na drie jaar zijn de accu's bagger en die krengen kosten 90 euro.Zo'n slagmoer ding is voor bouten en moeren voor jou niet echt interessant denk ik.
Ik heb een keer gewerkt met een Bosch blauw en ik was zwaar onder de indruk.
makita accu 1234' volgens mij nimh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor accu's zitten er bij je Makita dan? NiMH of Li-Ion?
Ik zit trouwens op de site van Bosch te kijken en het lijkt erop dat de GDR voor schroeven is (kan je bitjes in klikken) en de GDS voor moeren en bouten.
Vraag ik me alleen wel af of ik dan voor die 375 euro, 2 accu's van 2,6Ah voor de accuboor EN 2 accu's van 3Ah bij die GDR Slagmoerschroefmachine krijg.
Ik gok dat er alleen 2 accu's van 2,6Ah bij zitten.
Hilti... dat zijn pas fijne machientjes....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar een goeie nieuwe accuboor omdat mijn trouwen B&Dtje aan het begeven is (gare accu, ding trekt een beetje boorwerk niet meer etc. etc.). Hebben hier nog mensen tips?
Mij leek dit wel een erg mooie deal: http://www.kruis.nl/artik(...)gsr-144-ve-2-li.html
budget is ergens tussen de 350 en 400 euro. Ivm. genoeg kluswerk te doen wil ik een erg goeie.
Ik vraag me alleen af wat ik als gewone klusser aan zo een slagmoer geval heb. Ik doe nu niet bepaald veel met auto's ofzo. Of kunnen daar ook gewone bitjes in?
Eisen zijn iig. Goed merk (Makita, Metabo, DeWalt, Bosch blauw), minimaal 2 14,4volt Li-Ion 2,5ampere accu's en ik ben een vent, dus hoe meer gadgets er op/aan/bij zit hoe beter.
is dit iets?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:24 schreef bleiblei het volgende:
der komt inderdaad glas in. het wordt een daklicht van luxlight en ik geloof dattie 1900 euro kost. is wel incl montage.
Maareh, hoe duur is een Hilti die voldoet aan mijn minimale eisen?
Ik kan namelijk zo geen webshop met prijzen vinden, en het feit dat ze bij Hilti "prijs op aanvraag" hebben staan beangstigd mij een beetje.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef bleiblei het volgende:
Het is toch de Bosch blauw geworden.
Ik vrees wel dat ik ruzie met SQ heb overmorgen.
Heb net een lading boortjes, wat freesjes, een accuboor en de jaren 30 berker schakelmeuk besteld en betaald.
SQ is ziek en heeft ook nog eens een hobby gevondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Aha handig!
Is SQ internetloos momenteel?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ is ziek en heeft ook nog eens een hobby gevonden
Mozaieken, en omdat het voor dit topic niets van waarde toevoegtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor hobby?
En waarom weten wij daar niks van?![]()
Ga je dan niet jullie nieuwe woonkamervloer helemaal mozaieken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mozaieken, en omdat het voor dit topic niets van waarde toevoegt
Voel ik een nieuw topic aankomen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen fröbel- en knutselforum op Fokquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voel ik een nieuw topic aankomen?![]()
Alles verder goed met je?
Anders spreek ik je wel een keer op MSN..
Maar, maar het is toch wat voor in je huis?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen fröbel- en knutselforum op Fok
Gaat wel okee, afgezien van de ingewanden...Zal dit weekend wel weer bij iedereen bijlezen
Dat is leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inclusief binnenwerk...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef klusfoobje het volgende:
Ik heb net even naar dat berker spul zitten kijken, die 1930 serie. Een jaar of 3 geleden zocht ik ook iets dergelijks maar kon toen alleen schakelaars en 220 punten krijgen.
Nu zie ik idd ook rj45 mogelijkheden. Ik heb alleen de indruk dat je voor dat geld alleen de buitenkant hebt.
alleen al 3 tienen voor [ [url=dit]afbeelding[/url] ]http://www.electroshop.nl(...)ting-cat5-zwart.html is wel heel stevig aan de prijs. en dan moet je blijkbaar nog het binnenwerk kopen ???
Foto'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inclusief binnenwerk...
Het stucwerk is overigens af!
kopen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat doe je nou, ik ben echt helemaal verliefd op je dienblad...
ik zou het ook nooit kopen, maar het is heerlijk friemelwerk...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi zeg! En vind het verlaagde idee ook goed gelukt.
Grappig die moza (solly ben geen moza fan qua kopen maar lijkt me wel leuk om te maken dat dan wel).
Ja, dat zou ik nou wel willen kopen voor mijn keuken...quote:
your leadership, wat doe je?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft me zelf opgegeven voor die cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |