ik wacht even op de mening van bbquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Maar ik vind die witte, het bovenste plaatje mooier.
Dat weet ik, daarom laat ik me daar ook niet door leidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
En er komt toch een stoel voor te staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En er komt toch een stoel voor te staan.
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelen
heheheh, droom lekker verderquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.
Ik heb geen kids, alleen katsquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
een zuunige vrouw!
En die bouwvakkers bij ons gister maar beweren dat die niet bestaan (ondanks mijn bespaarmiddelen die hen vooral treffen).
Nee, mijn kinderen krijgen echt geen kat. Ik ben allergisch als de pest voor die dieren dus nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Iets met sigarettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderen
terecht, vervelende antirookmafiaquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terecht, vervelende antirookmafia
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!
tssssssss
Dat red je niet...quote:
't is maar een puitje van 2,70 hequote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat red je niet...![]()
Zeker niet als je pui eruit gaat...![]()
*ziet SQ juggelen met 2 stutten....en brede muur...
Nee, gaat niet.
Vind het knap als je in elke hoek een stut neer kan zettten!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is maar een puitje van 2,70 heWaarvan 80% kozijn
als ik ineens "aaarrrrggghhhh" post, dan ben ik met de pui naar beneden gestort en moet je even 112 bellenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het knap als je in elke hoek een stut neer kan zettten!
Tegelijk.
quote:ARTHUR
There! Look!
BEDEVERE
What does it say?
GALAHAD
What language is this?
BEDEVERE
Brother Maynard, you are a scholar.
BROTHER MAYNARD
It is Aramaic!
GALAHAD
Of course. Joseph of Aramathea!
ALL
Of course.
ARTHUR
What does it say?
BROTHER MAYNARD
It reads ... "Here may be found the last words of Joseph of
Aramathea."
"He who is valorous and pure of heart may find the Holy Grail
in the aaaaarrrrrrggghhh..."
ARTHUR
What?
BROTHER MAYNARD
"The Aaaaarrrrrrggghhh..."
BEDEVERE
What's that?
BROTHER MAYNARD
He must have died while carving it.
BEDEVERE
Oh, come on.
BROTHER MAYNARD
That's what it says.
ARTHUR
But if he was dying, he wouldn't bother to carve "Aaaaarrrrrrggghhh".
He'd just say it.
BROTHER MAYNARD
It's down there carved in stone.
GALAHAD
Perhaps he was dictating.
Die 2 bejaarden zitten ook al 45 jaar in het vak, dus ik probeer ze te vertrouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:51 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, ze stutten het wel hé?
Die 2 bejaarden denken me iets te gemakkelijk over bepaalde dingen.
For the sake of your heart wacht ik daar nog even meequote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, does foto's maken en posten.
zijn ze zwart of wit ?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 2 bejaarden zitten ook al 45 jaar in het vak, dus ik probeer ze te vertrouwen
neejoh! is niet nodig!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
For the sake of your heart wacht ik daar nog even mee
oh... das prima, dan zou ik gewoon een luie stoel pakken, in de TUIN gaan zitten met de telefoon en polisnummer van de verzekering er naar gaan zitten kijken...quote:
ik wilde helpen maar het mocht nietquote:Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kan alleen het filmpje zien maar ach gossie!
Bij ons werd dat gedaan door 3 20-ers.
Hergebruik van materiaalquote:Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kozijn wordt waterpas gesteld...
[ afbeelding ]
En de binnenmuur opgemetseld!
[ afbeelding ]
Leuk is dat, je voelt nu al een beetje hoe het gaat worden
Eeuuhhm, vraagje? Nu het kozijn eruit en verplaatst is blijft het een open groot gat of komt daar zeil o.i.d. overheen?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Props voor die kozijnmakers, het hout was nog helemaal in topconditie
Hebben ze de architraaf oid. ook intact kunnen houden?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Props voor die kozijnmakers, het hout was nog helemaal in topconditie
Zo'n architraaf is nooit te reddenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hebben ze de architraaf oid. ook intact kunnen houden?
Scheelt nml. weer een paar 100 euro voor het maken van een nieuwe.
Wel mooi trouwens dat ie nog helemaal netjes is. Als Olivier dan de deuren weer helemaal netjes maakt ziet het eruit als nieuw
.
Oh, dat is hier toch wel geluktquote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n architraaf is nooit te redden
Uiteraard, en warme worstenbroodjesquote:Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, ik vind het nogal wat; zo maar even een heel kozijn verplaatsen![]()
Ze hebben zeker wel een lekker bakje koffie gekregen of niet
Ja, de poes vond het wat minderquote:Ik was trouwens zo maar even op jou youtube profiel aan het kijken en hoewel dit filmpje niks met verbouwen te maken heeft is die ook behoorlijk geniaal
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamerquote:Op donderdag 17 september 2009 08:06 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, gaat hard!![]()
Wat gebeurd er met het keuken raam?
Blijft zitten? Gaat dicht?
de wát?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamer
sambal bij?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het raam zelf gaat er uit, maar de architraven blijven zitten. De opening wordt iets opgehoogd waardoor er een soort doorgeef ontstaat naar de eetkamer
vergeet niet de gratis bakjes van conimexquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag hebben ze een rustdag
Die zijn dus ergens anders aan het klussen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag hebben ze een rustdag
nee, ze konden nog even niet verder i.v.m. droogtijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die zijn dus ergens anders aan het klussen?
Kunnen ze effe een toupetje aanschaffen....quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze konden nog even niet verder i.v.m. droogtijden
Da's heul niet zo handig als bouwvakker. Sta je cement te mixen valt je haar er in...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kunnen ze effe een toupetje aanschaffen....
Er gaat een eiken vloer in komen, maar dat duurt nog wel even, eerst moet al het vocht het huis uit zijn. Denk dat we daar pas half november mee kunnen beginnen...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Wat voor vloer hebben jullie gekozen?
Ohja, ze hebben zojuist isolatiewol tegen de muur geprikt, het cement staat klaar. Nu even een bakkie en dan metselenquote:
Foto's graagquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, ze hebben zojuist isolatiewol tegen de muur geprikt, het cement staat klaar. Nu even een bakkie en dan metselen
Het hele huis heeft een diepliggende voeg, dus dat gaan we hier ook doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef klusfoobje het volgende:
gaan jullie voor de standaard voeg of voor een kunstwerkje allah knipvoeg ?
Het gaat ons vooral om de zalmroze kleur van de stenen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oef wat lelijk zeg! Kun je die niet laten voegen (met toestemming) oid?
Neequote:
Stucen met cement?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat ons vooral om de zalmroze kleur van de stenen...
[..]
NeeDan plant ik er nog liever klimop tegenaan
Dat is meer spaans, stuc met cement is meer frans/italiaans.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er ook een levensgroot mozaïek op gaan plakken
Katten moeten wel heel hoog springen hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ondertussen kunnen de vogels katten en wat dan ook gewoon binnenkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |