Zand aantrillen, piepschuim leggen en betonwapening plaatsenquote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Oblivion het volgende:
Ga snel ergens opzitten...!![]()
Wat gaan ze vandaag allemaal doen?
ja, dan zijn we 1 uur verder, wat nog meer?quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zand aantrillen, piepschuim leggen en betonwapening plaatsen
whehehe, heul niet!quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ja, dan zijn we 1 uur verder, wat nog meer?
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pasquote:
Idee van de lamp hebben we gejat van lady-wrb uit dit topic: bijzondere toiletfoto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef intensity het volgende:
Dat ziet er erg mooi uit! Waar komt die bijzondere lamp vandaan?
Heel mooi voor de vrouw...
Wat gaan ze verder dan nog doen vandaag?quote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pas
had die inderdaad al gezien, mooi hoor!quote:
Liefje maak je geen zorgen, vrijdag hebben ze ook maar een halve dag gewerktquote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat gaan ze verder dan nog doen vandaag?![]()
jaaaaaaahquote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Let je op de pijpjes van de speakerkabels?
En dat ze een kastje moeten maken om die waterleidingunit?
Oh, mag jij het fort houden?quote:
Een kastje om de koppeling van de waterleiding staat wel bovenaan, daarna de speakerkabelgoten.quote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, mag jij het fort houden?![]()
Heb je zelf nog speciale wensen?
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixerquote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de betonstortunit komt morgenochtend pas
[..]
Idee van de lamp hebben we gejat van lady-wrb uit dit topic: bijzondere toiletfoto's
betonpompen zijnquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixer![]()
[ afbeelding ]
Of krijgen jullie er ook een betonpomp bij ?
[ afbeelding ]
Dat weet ik lieve schatquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lieve schat, een betonstortunit heet in bouwtaal een betonmixer![]()
[ afbeelding ]
Of krijgen jullie er ook een betonpomp bij ?
[ afbeelding ]
Hoe laat verwacht je ze SQ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit d'r helemaal klaar voor!
Poezen opgesloten, koffie in lijf, laat die betonpomp maar komen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Half uurtje ongeveer
M'n bouwopa's zijn er al
En ze weten dat het asbest is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die mannen staan nu de asbest rioolpijp met hamers kapot te slaan, al rokend
Zodat hij fijn in de grijze kliko past?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Doe dat nu niet op internet postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dan kan het als particulier afval naar de stort gebracht worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zodat hij fijn in de grijze kliko past?
Naja, tis maar 1 buis. Dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Ml-etje het volgende:en dat zet ze dan gewoon eff hier neer
Maarehh ze wisten er wel van?? (verbaasd met niets hoor bij ons werd het zeil ook zingend en fluitend opgerold).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later, als jullie alllaaang ergens anders wonen... en die nieuwe bewoners aan het klussen zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit d'r helemaal klaar voor!
Poezen opgesloten, koffie in lijf, laat die betonpomp maar komen
Ja, ik weet het. Maar dan is het dus wel de bedoeling dat je het zo veel mogelijk aan één stuk laat, en niet gaat zagen/breken/whatever.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dan kan het als particulier afval naar de stort gebracht worden.
Als een aannemer dat spul afvoert beginnen er allerlei instanties te piepen en kost het in één keer 1000den euro's.
Een particulier mag het gewoon (mits luchtdicht in plastic verpakt) gratis inleveren bij de stort.
Ehrquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Vraag je vanmiddag aan J. offie ff met je mee rijdt naar de stort? Dan is die rommel in 1 keer weg.
Er komt een eiken vloer in jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:20 schreef amaranta het volgende:
Wat voor vloer komt er uiteindelijk? Houten?
Oh over die lamp. Ik snap dat het duur is maar op de hele verbouwing maakt die 500 euro ook niks meer uit.
Krijg je van mij het peertje cadeau
(SQ dan, BB heeft hormonen oorlog met mij)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, ik zit nou weer te twijfelen over de radiator in de voorkamer
maar nu zie ik dat je voor 100 euro meer ook deze kan kopen (in alle RAL-kleuren)
en die vind ik eigenlijk vele malen mooierHalpz!
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gewoon moeite met geld uitgeven, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |