Heb je een toilet van 100m2 ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef dralion13 het volgende:
schelpen in de kasjes komen uit thailand, schelpen op rantje komen van vlieland en kamelen botten op kastje komen uit marokko
zie em al op funda staan als hij zijn huis verkooptquote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef Enchanter het volgende:
Niet echt een toilet , maar okay
[ afbeelding ]
Hoe ziek kan je wezen
nou idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef tisauch het volgende:
[..]
Lijkt wel of je in een museum zit te bouten.
Netjes, kan alleen de hanen niet plaatsen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Even het toilet in huize vonkenboer showen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nette pleequote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vonkie waarom heb je die 2 zijtegels ook nog grijs gemaakt? gewoon apart/mooi of functioneel ??quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee van moeders, op het vorige toilet waren ze ook al aanwezig.quote:Op zondag 19 april 2009 23:22 schreef tisauch het volgende:
[..]
Netjes, kan alleen de hanen niet plaatsen?
Hobby of plain old company op de wc.
Die tegels zijn geen grijs hoor maar meer koffiekleurigquote:Op maandag 20 april 2009 07:40 schreef tinny het volgende:
[..]
vonkie waarom heb je die 2 zijtegels ook nog grijs gemaakt? gewoon apart/mooi of functioneel ??
of nog mooier...tegels te kort?
Hij is afgesteld voor mensen met het postuur van mijn moeder; en die is maar 1,65quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef marlieske het volgende:
Mooie w.c. maareh wat hangt die spiegel gruwelijk hoog, heb meelij met uw kleine medemens
Lekker vrolijk die tegels!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:48 schreef BuupWerk het volgende:
Voor:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=45617513&media_secret=QVr_
Na:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=45617514&media_secret=2Dz2
alleen het fonteintje is blijven hangen voor de nostalgie...p.s. onder het hout kwamen tegels tevoorschijn vanuit de bouw...echt OUD dus !!
wat een leuk lampje iddquote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
oke, ik ga ook even ons hokkie plaatsen.
voor de behandeling:
[ afbeelding ]
en na de behandeling:
[ afbeelding ]
het lampje (ik ben er zo trots op)
[ afbeelding ]
en als je bij ons op de pot zit en omhoog kijkt, zie je dit
[ afbeelding ]
Het fonteintje is inderdaad van de Hornbach. De pot en de wandtegeltjes trouwens ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
wow forno, dat is een indrukwekkend verschil
waar is die buis gebleven?
he, dat fonteintje hebben wij hier op op het toilet.
van de hornbach.
lichtplaza (ze hebben ook een website, maar daar heb ik m niet op kunnen vinden)quote:Op woensdag 22 april 2009 22:43 schreef Ireth het volgende:
Waaaaaar hebbie die lamp vandaan LadyWRB! Hijs lief!
Heeft 'ie ook een bepaalde productnaam / productnummer?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lichtplaza (ze hebben ook een website, maar daar heb ik m niet op kunnen vinden)
hij bestaat uit twee delen. een pegelring (zo noemde de verkoper het) en een dotlight.
ze hebben hem in twee maten.
ik had eerst een wat grotere, maar die vond ik toch te groot voor het toilet en die hangt nu naar volle tevredenheid in ons halletje, waar hij heel goed tot zijn recht komt
wat wel minder was: ik moest tot twee keer terug omdat er wat ontbrak. de eerste keer alleen een druppelkristal, de tweede keer een complete sliert(en toen was het nog rotweer en kwam ik iedere keer langs loods 5
)
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef klipper het volgende:
Tja voor liefhebbers zou ik zeggen:
[ afbeelding ]
Waar zijn die 3 schelpen voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ons toilet op de eerste verdieping van ons huis:
[ afbeelding ]
Gaan we dus ook aanpakken als we daar straks tijd voor hebben
nee, niet dat ik weet. als ik zei: de eerste keer probeerde ik uit te leggen wat ik bedoelde en toen ik het aanwees zei de verkoper: o die pegelring, dus dat heb ik maar zo gehouden, dan wist iedereen waar ik het over had.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook een bepaalde productnaam / productnummer?
Hij is idd cute
Ik vind je nieuwe toilet erggggg mooi:) Maar die tegeltjes op de vloer op de oude foto waren die echt? die zijn namelijk wel erg gaaf.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef Forno het volgende:
Kan ik de mijne ook niet achterwege laten natuurlijk. De oude pot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwe.
[ afbeelding ]
Geen idee, past wel in het strandthema enzo. Ik was ze al snel zat en heb ze er tijdens een plasbeurt afgeramdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |