leuk toilet...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ons toilet op de eerste verdieping van ons huis:
[ afbeelding ]
Gaan we dus ook aanpakken als we daar straks tijd voor hebben
Die zitten alleen in de buitenwand. Maar goed, als je ze daar maar lang genoeg laat zitten gaan ze wel dood van de stress.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Wat gebeurt er met die vissen als je doortrekt?
Dat is echt te ergquote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Dit is een uitgelezen kans om met mijn bijzondere toilet te pimpen.
Aanschouw de wansmaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muziek voor bij het schijten:
[ afbeelding ]
Mata Hari:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete item:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vinnem geweldig,quote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Dit is een uitgelezen kans om met mijn bijzondere toilet te pimpen.
Aanschouw de wansmaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muziek voor bij het schijten:
[ afbeelding ]
Mata Hari:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete item:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toiletpapier zag ik nog wel staan en hangen ook trouwens, maar handdoekjes en washandjes is erg onhygiënisch om op te bergen in je toiletquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Bij jou veeg je je kont af met washandjes ipv toiletpapier?
WTF.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef Enchanter het volgende:
Niet echt een toilet , maar okay
[ afbeelding ]
Hoe ziek kan je wezen
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Toiletpapier zag ik nog wel staan en hangen ook trouwens, maar handdoekjes en washandjes is erg onhygiënisch om op te bergen in je toilet
Handig om je reet te wassen als je de zaak grondig hebt liggen te bemesten.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een onzin.Ze liggen niet naast de bril ofzo.
En er liggen geen washandjes bij. Wat zouden washandjes in het toilet moeten?
Als je dan doortrekt kun je hem meteen weer uitspoelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef tisauch het volgende:
[..]
Handig om je reet te wassen als je de zaak grondig hebt liggen te bemesten.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef Enchanter het volgende:
Niet echt een toilet , maar okay
[ afbeelding ]
Hoe ziek kan je wezen
quote:
Ok ik wist niet dat jij afgerichte bacteriën had, die alleen rond de bril blijven en niet in de rest van je toiletruimte.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een onzin.Ze liggen niet naast de bril ofzo.
En er liggen geen washandjes bij. Wat zouden washandjes in het toilet moeten?
De mijne worden ook dagelijks vervangen en mijn bacteriën zijn heel goed afgericht.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Ok ik wist niet dat jij afgerichte bacteriën had, die alleen rond de bril blijven en niet in de rest van je toiletruimte.
Handdoekjes had ik wel gezien, maar wist niet zeker of het allemaal handdoekjes waren.
Zelf heb ik ook wel een handdoekje hangen, maar die wordt wel iedere dag vervangen, en nee de voorraad ligt niet op het toilet.
1x per dag?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef klipper het volgende:
Zelf heb ik ook wel een handdoekje hangen, maar die wordt wel iedere dag vervangen, en nee de voorraad ligt niet op het toilet.
Ik vervang mijn hele toilet wekelijks!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1x per dag?
Gadver, binnen een uur zijn de bacterien overal. Ik vervang de handdoek en toiletbril elke ochtend bij opstaan en 's avonds als ik na mijn werk thuiskom.
Viespeuk!
Wat een zwijnenstal zeg. Als toegift heb je nog wat van je kakka vergeten weg te spoelen.quote:
Niet mijn thuis en ik kan alleen thuis schijtenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat een zwijnenstal zeg. Als toegift heb je nog wat van je kakka vergeten weg te spoelen.
Lijkt wel of je in een museum zit te bouten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schelpen in de kasjes komen uit thailand, schelpen op rantje komen van vlieland en kamelen botten op kastje komen uit marokko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |