ik wacht even op de mening van bbquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
Maar ik vind die witte, het bovenste plaatje mooier.
Dat weet ik, daarom laat ik me daar ook niet door leidenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
En er komt toch een stoel voor te staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is mijn mening he. Ik hoef er niet de komende jaren tegenaan te kijken.
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En er komt toch een stoel voor te staan.
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of volgeplakt met tekeningen van de kids.
Kijk mama, dit is een zombie die een hark in onze kat steekt.
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat mijn kinderen denk ik niet met die van jou spelen
heheheh, droom lekker verderquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zullen nooit een kat krijgen dus die kunnen dat soort dingen niet zeggen.
Ik heb geen kids, alleen katsquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
een zuunige vrouw!
En die bouwvakkers bij ons gister maar beweren dat die niet bestaan (ondanks mijn bespaarmiddelen die hen vooral treffen).
Nee, mijn kinderen krijgen echt geen kat. Ik ben allergisch als de pest voor die dieren dus nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
heheheh, droom lekker verder![]()
neem die witte, koop ene potje schoolbord verf en je hebt voor kleintjes een teken muurtje...
wel oppassen in de winter he
Iets met sigarettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle mannen zeggen dat. Doen ze om te verbloemen dat ze vooral zelf het geld met bakken spenderen
terecht, vervelende antirookmafiaquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terecht, vervelende antirookmafia
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met sigarettenwas meer dan voldoende om weer compleet voor la bitchienne versleten te worden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
WAT ZIJN DAT DAN OOK VOOR EEN OPMERKINGEN!
tssssssss
Dat red je niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |