is dit iets?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:24 schreef bleiblei het volgende:
der komt inderdaad glas in. het wordt een daklicht van luxlight en ik geloof dattie 1900 euro kost. is wel incl montage.
Maareh, hoe duur is een Hilti die voldoet aan mijn minimale eisen?
Ik kan namelijk zo geen webshop met prijzen vinden, en het feit dat ze bij Hilti "prijs op aanvraag" hebben staan beangstigd mij een beetje.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef bleiblei het volgende:
Het is toch de Bosch blauw geworden.
Ik vrees wel dat ik ruzie met SQ heb overmorgen.
Heb net een lading boortjes, wat freesjes, een accuboor en de jaren 30 berker schakelmeuk besteld en betaald.
SQ is ziek en heeft ook nog eens een hobby gevondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Aha handig!
Is SQ internetloos momenteel?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ is ziek en heeft ook nog eens een hobby gevonden
Mozaieken, en omdat het voor dit topic niets van waarde toevoegtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor hobby?
En waarom weten wij daar niks van?![]()
Ga je dan niet jullie nieuwe woonkamervloer helemaal mozaieken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mozaieken, en omdat het voor dit topic niets van waarde toevoegt
Voel ik een nieuw topic aankomen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mozaieken, en omdat het voor dit topic niets van waarde toevoegt
Er is geen fröbel- en knutselforum op Fokquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voel ik een nieuw topic aankomen?![]()
Alles verder goed met je?
Anders spreek ik je wel een keer op MSN..
Maar, maar het is toch wat voor in je huis?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen fröbel- en knutselforum op Fok
Gaat wel okee, afgezien van de ingewanden...Zal dit weekend wel weer bij iedereen bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |