Dan hebben jullie alleen pootafdrukken in het beton? Of is dat al hard genoeg?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katten moeten wel heel hoog springen hoor
En vogels... zou kunnen, maar nog niet gezien
De benedenverdieping is verder afgesloten, dus zelfs als er een beest binnen komt, kunnen ze niet verder het huis in
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hebben jullie alleen pootafdrukken in het beton? Of is dat al hard genoeg?
Ooooooooquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordig
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is binnen 24 uur hard tegenwoordig
Niet doen, daar blijf je je aan ergeren.quote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat denk ik ook.
Ik denk ook dat ik in the end te mietig ben en te snel meeleun. Maar ik ga het in ieder geval proberen!.
Enne, thanx voor het linkje! Had ik zelf wel kunnen verzinnen eigenlijk.
Tape er omheen, want er zit een groot gat inquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Hij komt op het oor met een nette oplossing.
Als in, het plafond valt dadelijk in het kozijn.
Al ga ik goed opletten dat het ook net zo net is als hij beweert.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een zandcementvloer droog genoeg is om er overheen te lopen?
Net als beton +/- 24 uur?
Ik heb trouwens ook weer een nieuw stukje gereedschap besteld, dat gaat een goed sjagrijnige postbode worden. Vrijdag komt er een bankschroef en kolomboor binnen. Kunnen we goed gebruiken voor de ensuite
. Weer een leuke aanvulling op het wapenarsenaal
. (SQ was trouwens aan het mopperen, dus mijn portomonnee gaat ff op slot vrees ik
).
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tape er omheen, want er zit een groot gat in
2 dagen mochten wij er niet op lopen... hebben het aangekeken je kunt zelf goed zien wanneer het droog is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Hij komt op het oor met een nette oplossing.
Als in, het plafond valt dadelijk in het kozijn.
Al ga ik goed opletten dat het ook net zo net is als hij beweert.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een zandcementvloer droog genoeg is om er overheen te lopen?
Net als beton +/- 24 uur?
-knip- man die niet 1 maar 2 dingen koopt om het gat maar goed te bevestigen![]()
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef exlurker het volgende:
Ziet er goed uit, lekker veel ruimte winst in de kamer, maar wat gaan jullie doen aan dat stukje geschilderd metselwerk onder het dakterrasmuurtje?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpakt
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Even een major update, ik heb deze week weer gewerkt dus het is er eerder niet van gekomen
- Voegen (vanmiddag)
- Dakdekken (maandag)
- Leidingen voor CV leggen (maandag)
- Daklicht plaatsen
- Leidingen elektra leggen (doen we zelf)
- Plafond afwerken (isolatie en gips)
- Stuccen
- Radiatoren ophangen
- Hemelwaterafvoer plaatsen
- Schilderen
En over een week of 8 de houten vloer leggen, dat duurt nog wel even helaas
En reinigen met een hoge druk reiniger? Of gaat dat teveel kleurverschil geven met de niet witte stenen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat gaan schilderen in een bruintint. Of er komt nog een stukje aftimmering tegenaan als dat verven niet goed uitpakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |