Krijg je er alleen af met zandstralen, en dat vind ik teveel gedoe voor zo'n klein stukje... Over 2 jaar zit het weer vol klimop en zie je er toch niks meer vanquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
En reinigen met een hoge druk reiniger? Of gaat dat teveel kleurverschil geven met de niet witte stenen?
Ons dakraam is gewoon van glas hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
TIP gebruik geen schuursponsje om je daklicht te cleanen. Diegene die dat 2 weken gelee bij ons deed mag nu een nieuwe koepel laten aanrukselen
maar waarom? is dat goedkoperder, nee toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krijg je er alleen af met zandstralen, en dat vind ik teveel gedoe voor zo'n klein stukje... Over 2 jaar zit het weer vol klimop en zie je er toch niks meer van
[..]
Ons dakraam is gewoon van glas hoor
Zoals wat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar waarom? is dat goedkoperder, nee toch?
dalijk valt er iets doorheen
vogel, vliegtuig, eh..hagel?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
vogel, vliegtuig, eh..hagel?
een BB?
kratje bierquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
vogel, vliegtuig, eh..hagel?
een BB?
hell yeah en dan van binnen uitquote:
Moest ivm. daklicht & latei.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom is de plafond van de aanbouw lager?
Issie niet mooi?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Oblivion het volgende:
Hey, zien we je mdf bed ook nog eens in volle glorie...
Morgen gaat mijn baard erafquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:49 schreef FUFR het volgende:
Koop eerst maar es een scheerapparaat, Paulus
please! ik heb nu het PdeBK lied in mn hoofdquote:
Ze heeft er iets prachtigs van gemaakt...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Issie niet mooi?![]()
.
Ach, als er ooit weer es geld is, komt er een nieuw bed.
Ooit.
Ik heb 5 jaar geleden een goede makita gekocht a 350 euro. Na drie jaar zijn de accu's bagger en die krengen kosten 90 euro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar een goeie nieuwe accuboor omdat mijn trouwen B&Dtje aan het begeven is (gare accu, ding trekt een beetje boorwerk niet meer etc. etc.). Hebben hier nog mensen tips?
Mij leek dit wel een erg mooie deal: http://www.kruis.nl/artik(...)gsr-144-ve-2-li.html
budget is ergens tussen de 350 en 400 euro. Ivm. genoeg kluswerk te doen wil ik een erg goeie.
Ik vraag me alleen af wat ik als gewone klusser aan zo een slagmoer geval heb. Ik doe nu niet bepaald veel met auto's ofzo. Of kunnen daar ook gewone bitjes in?
Eisen zijn iig. Goed merk (Makita, Metabo, DeWalt, Bosch blauw), minimaal 2 14,4volt Li-Ion 2,5ampere accu's en ik ben een vent, dus hoe meer gadgets er op/aan/bij zit hoe beter.
Wat voor accu's zitten er bij je Makita dan? NiMH of Li-Ion?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden een goede makita gekocht a 350 euro. Na drie jaar zijn de accu's bagger en die krengen kosten 90 euro.Zo'n slagmoer ding is voor bouten en moeren voor jou niet echt interessant denk ik.
Ik heb een keer gewerkt met een Bosch blauw en ik was zwaar onder de indruk.
makita accu 1234' volgens mij nimh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor accu's zitten er bij je Makita dan? NiMH of Li-Ion?
Ik zit trouwens op de site van Bosch te kijken en het lijkt erop dat de GDR voor schroeven is (kan je bitjes in klikken) en de GDS voor moeren en bouten.
Vraag ik me alleen wel af of ik dan voor die 375 euro, 2 accu's van 2,6Ah voor de accuboor EN 2 accu's van 3Ah bij die GDR Slagmoerschroefmachine krijg.
Ik gok dat er alleen 2 accu's van 2,6Ah bij zitten.
Hilti... dat zijn pas fijne machientjes....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar een goeie nieuwe accuboor omdat mijn trouwen B&Dtje aan het begeven is (gare accu, ding trekt een beetje boorwerk niet meer etc. etc.). Hebben hier nog mensen tips?
Mij leek dit wel een erg mooie deal: http://www.kruis.nl/artik(...)gsr-144-ve-2-li.html
budget is ergens tussen de 350 en 400 euro. Ivm. genoeg kluswerk te doen wil ik een erg goeie.
Ik vraag me alleen af wat ik als gewone klusser aan zo een slagmoer geval heb. Ik doe nu niet bepaald veel met auto's ofzo. Of kunnen daar ook gewone bitjes in?
Eisen zijn iig. Goed merk (Makita, Metabo, DeWalt, Bosch blauw), minimaal 2 14,4volt Li-Ion 2,5ampere accu's en ik ben een vent, dus hoe meer gadgets er op/aan/bij zit hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |