quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer baggeren in andere lopende topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
Goed topic. Ik heb trouwens al je nieuwe UI in de OP gezet.
Hij is permanent dus?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef jordeeeh het volgende:
TR gemaakt.
K neem aanstoot aan die UI.
Wat doe je dan op Fok!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
KANKERik zet m'n wekker om half 10. Heb ik 'm gewoon uitgezet en werd ik net pas wakker terwijl ik om 1 uur moet beginnen
!
Die vinden hem ook mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling
Het valt me mee dat tinypic hem nog niet heeft verwijderd
Zet hem dan op snoooozequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
KANKERik zet m'n wekker om half 10. Heb ik 'm gewoon uitgezet en werd ik net pas wakker terwijl ik om 1 uur moet beginnen
!
Ik werd ook om half10wakker van een sms. De bus vertrok om 09:36quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
!
RENNEN!!1!!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
!
En dat dan melden op FOK!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ja dat doe ik 3 keer en daarna ben ik het zat en zet ik 'm uitquote:
Ach die 2 minuten die dat kost zullen me niet de das omdoen hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat dan melden op FOK!Nee, dat zal helpen...
Ksst, opgetieft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat doe ik 3 keer en daarna ben ik het zat en zet ik 'm uit!
[..]
Ach die 2 minuten die dat kost zullen me niet de das omdoen hoor!
Gast, tief nou gewoon op. Addict.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog 6 minuten om 2,5 km te fietsen en het juiste gebouw te vinden![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad BT, vuige aandachtstrekkerquote:
Ze groeien tegenwoordig op voor galg en rad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Sanne92 het volgende:
Dit is echt priceless, te laat komen en dan gewoon nog 3 uitgebreide posts typen, inclusief smiley's!!!
Riiiight.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://www.efukt.com/20479_Gigantic_Genitalia.html
Schedel vol bloed.
FAPPPPPquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is ook grappig:
http://www.efukt.com/2440_Oink_Oink_Suck_My_Dick_.html______!
Eens. Maar goed. Wij zijn misschien gewoon te ouderwetsch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze groeien tegenwoordig op voor galg en rad.
Lui wezen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
Guess what I'm going to do... ik ga dat lekker niet verzinnen nu, want ik ga nu op de bank liggen met snoepjes.
Werkelijk. Japanners.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is ook grappig:
Tering wat slecht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is ook grappig:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd nog twee keer is verkracht.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd nog twee keer is verkracht.![]()
Dat zou ik in de stad moeten zingen met de credits naar Remkoquote:
Een beetje op school op fok en msn zitten!quote:
Leerdoelenquote:
Een beetje offline zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje op school op fok en msn zitten!
Een bestandquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
Wat zit er nú onder jullie Control+V?
Bij mij:
toegang zuu
Even tosti eten en over 5 minuten weer weg.quote:
Tosti'squote:Op dinsdag 8 september 2009 14:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Even tosti eten en over 5 minuten weer weg.
Het woordje: leerdoelenquote:
Niks, Control+V werkt niet op een Apple.quote:
Een Xmind bestand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
Bij mij:
toegang zuu
Precies!quote:
Appeltje/Command + V dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, Control+V werkt niet op een Apple.
RUU_Signed.nbhquote:
Applequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, Control+V werkt niet op een Apple.
Oh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Appeltje/Command + V dan.
Eens. Kutapparaten.quote:
Oh, ik dacht allemaal leerdoelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woordje: leerdoelen
Anti-climax, ik weet het.
Windowsfangirls.quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:
Waarom heb je in godsnaam het woordje leerdoelen onder je CMD+V?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woordje: leerdoelen
Anti-climax, ik weet het.
Ik denk niet dat het handig is als ik mijn leerdoelen op internet ga zeggen.quote:
Ik was met het projectvoorstel bezig, eindredacteur, jeweets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam het woordje leerdoelen onder je CMD+V?
Ik ben niet fan van Windows.quote:
Nergens meer te vinden zeker IQM?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Bupatih/Eijking!!.wav / http://media.putfile.com/Eijking
De SC in KLB wordt opgeheven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
Bij mij:
toegang zuu
Dude, what..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De SC in KLB wordt opgeheven.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Neh, geloof het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nergens meer te vinden zeker IQM?
Het was dWc die "Eijking! Eijking!" riep, hè...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Psst, die vorige post van me, ik ben echt benieuwd naar de legendarische Eijking
Haha ja dat weet ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was dWc die "Eijking! Eijking!" riep, hè...
LEKKER BOEIEND! Het maakte niemand uit dat ik een half uur te laat wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Sanne92 het volgende:
Dit is echt priceless, te laat komen en dan gewoon nog 3 uitgebreide posts typen, inclusief smiley's!!!
Zuidzuidoost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Noem eens een windrichtingik weet niet welke kant ik in moet skeeleren
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND! Het maakte niemand uit dat ik een half uur te laat wasdit trouwens omdat ik het gebouw niet kon vinden
ik ben retarded.
Dan ga ik richting Oisterwijk dusquote:
Biezenmortelquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan ga ik richting Oisterwijk dus
De oplettende google maps gebruiker kan nu precies traceren in welk dorp ik woon
Geilquote:
Ik ben te dom om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De oplettende google maps gebruiker kan nu precies traceren in welk dorp ik woon
Ik gok op Udenhout.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach, ik val wel een beetje op retards. Die verzetten zich niet zoveel.quote:
Ik was eerder, toen ik net postte stond die 2e post er niet.quote:
Jij gokte fout.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik was eerder, toen ik net postte stond die 2e post er niet.
Ik gokte niet. Naar aanleiding van haar aanwijzingen had ik gelijk.quote:
Nee, want Biezenmortel ligt te noordelijk voor Oisterwijk en noordnoordwest van Oisterwijk ligt Udenhout. N00b.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik gokte niet. Naar aanleiding van haar aanwijzingen had ik gelijk.
I thought my resistance only made your penis harderquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, ik val wel een beetje op retards. Die verzetten zich niet zoveel.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want Biezenmortel ligt te noordelijk voor Oisterwijk en noordnoordwest van Oisterwijk ligt Udenhout. N00b.
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn hequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I thought my resistance only made your penis harder?
Wat een slechte comeback. You know you just failed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Helemaal nietVmbo'er
[..]
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn he![]()
Het kan mij niet hard genoeg zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Helemaal nietVmbo'er
[..]
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn he![]()
devvie kan maar niet kiezen. Die lul wisselt om de maand.. Geen eigen identiteitquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling
Het valt me mee dat tinypic hem nog niet heeft verwijderd
Het heeft toch geen zin om de discussie met jou aan te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een slechte comeback. You know you just failed.
Snorry, ik ben niet zo ruigquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het kan mij niet hard genoeg zijn.
Hier, daar hebben we onze baas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
devvie kan maar niet kiezen. Die lul wisselt om de maand.. Geen eigen identiteit
Kut zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin om de discussie met jou aan te gaan
NNO van Oisterwijk ligt Biezenmortel, daar valt verder niks over te zeggen
[..]
Snorry, ik ben niet zo ruig
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Mooi liedje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.Dus ja.
Ik moet echt eens leren dat mensen vaak niet in de gaten hebben dat ik helemaal niet serieus benquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
O, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zien?
Je ziet ze serieus niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrij typerend dat jij er geen dolfijnen in ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Linkjes die Kb plaats vertrouw ik sowieso niet.quote:
Haha, ik zag t ook pas bij die groterequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
O ja, dta zijn er wel 9 ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
Dan ben je gewoon retarded.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
Je kijkt naar het witte, je moet alleen naar de losse zwarte stukjes kijken, dat zijn allemaal dolfijnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
M'n uitspraak wat doe je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I thought my resistance only made your penis harder?
Het duurde even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooooh wacht nu wel, mini dolfijntjes.
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef Lakitu het volgende:
Wat voor een zieke geest heb je als je daar dolfijnen inziet?Wtf
![]()
Het zijn gewoon sexende mensen.
Dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Ik zag het meteen, blijkt maar weer dat ik geestelijk wat verder ben dan jullie.
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reagerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een R&P topic gemaakt, vast iets voor jullie
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zocht naar grote dolfijnenniet een boel zwarte vlekjes die gevormd zijn als dolfijnen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
Ik wil wat meer dan twee posters andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reageren![]()
Toen zag ik het pas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je HELEMAAL GELIJK IN!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!
Alleen zwaar oversekste mensen zien er dan nog geen dolfijnen in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zie je sommige pixels uitvergroot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
Altijd heerlijk, niezen en de spetters op je beeldscherm zien.
Ik zag wel dolfijntjes toen IQM dat zeiquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zwaar oversekste mensen zien er dan nog geen dolfijnen in.
Dan moet je maar niet alles per se groot willen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag wel dolfijntjes toen IQM dat zeimaar ik zocht gewoon naar GROTE dolfijnen.
Grootquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet alles per se groot willen.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.quote:
...quote:
Je bent zelf een droevige PI.quote:
De kut van je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil m'n ondertitel veranderen. Suggesties?
Ga naar 'profiel' en vul iets in bij het vakje naast 'ondertitel'. Andere manieren zou ik zo snel niet weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
"Je moeder"quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
Jij bent gewoon jaloers dat je niet van piemels houdt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Iquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
quote:
Ik hou ook niet van piemels, maar ben er niet jaloers op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet van piemels houdt.
quote:
quote:
Tot nu staat BT's suggestie op 1.quote:
[KLB] Tienerkutjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tot nu staat BT's suggestie op 1.Maar ik wil iets met [KLB] ervoor.
begin nou niet weer hequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier, daar hebben we onze baas.
[KLB] De kut van je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van piemels, maar ben er niet jaloers op.
[KLB] Iquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit een denktank van creatievelingen moeten samenstellen, help me dan herinneren dat ik jullie niet inhuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like a record baby.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
You spin my head right round, right roundOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Alleen als jij Iquote:Lakitu neemt als ondertitel.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Naha. When you go down, when you go down downquote:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
En nu heb ik wel weer even genoeg van jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zag je niet aankomen he.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Sadnessquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Nee, niet de imbecielen-versie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naha. When you go down, when you go down downOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[KLB] Sadness ?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
De meatspin versie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet de imbecielen-versie.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Toch niet de meatspin-versie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet de imbecielen-versie.![]()
edit: omg spuit 11
No wayquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen als jij ILakitu neemt als ondertitel.
!
![]()
Die zit in mn hoofd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet de imbecielen-versie.![]()
dit ook trouwens, want dat is nu op de radioBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Werkelijk, de gasten die dat nummer gemixed hebben en daarmee de ether momenteel vervuilen mogen ze van mij op een brandstapel werpen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet de imbecielen-versie.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toch niet de meatspin-versie?![]()
edit: omg spuit 11![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Vraag even aan Smart_ass. Die wil het wel voor je uitleggen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
JAH TIS EEN BAZENSITEquote:![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Lakitu op 08-09-2009 17:24:04 ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, meatspin. Maand weg nu.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag even aan Smart_ass. Die wil het wel voor je uitleggen.
Meatspin?
![]()
![]()
Trusten.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Bazennummerquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Geniaalquote:![]()
hier kun je wel een ban voor krijgen though, ik hoop dat niemand een TR doet
!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 17:26:34 ]![]()
Oh ja?quote:
quote:Op dinsdag september 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
BobbyB, banaanvraag. Mail maar over een week. Of niet.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniaal![]()
!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik deed heul geen banaanvraag.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniaal![]()
!
En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
HeujjjjI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
Ligt misschien aan de user![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja hoor. Met u?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb zovaak linkjes ernaartoe gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik betwijfel het
Ligt misschien aan de userHet is eigenlijk toch ook gewoon een soort van porno, en daar worden ook linkjes naar geplaatst.
Ik heb stemmingswisselingen, maar nu gaat het super met mequote:
Komt door jou denk ikI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb stemmingswisselingen, maar nu gaat het super met me
Komt door jou denk ik
Wat een nep baas ben jij. Je laten beïnvloeden door een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zal mij trouwens voortaan gedragen hier! Ik zie dat de bazen mentaliteit fas pijn doetDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik ben een baas4evurr, ntb jwzOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
dus tsja..
![]()
ssssstquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een nep baas ben jij. Je laten beïnvloeden door een meisje.
Ze denkt alleen maar dat ik verander...remlof dacht dat ook![]()
![]()
Oh, gaat het weer over bazen?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Naughty.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
Goeie ondertitel.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
tubgirl is nu 3 maanden waard?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Ligt aan de user.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tubgirl is nu 3 maanden waard?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gelukkig maarquote:
Haha Jap jonge trollgod
Ok ik geloof je, toch maar ge-editquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
te laatquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
![]()
![]()
Ik edit even voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
en ja nou ik dacht dat het niet zo erg zou zijn, ik waarschuwde er zelfs bij. Ik heb ook een note gekregen voor het posten van linkjes naar 2girls1cup enzo
! Zeikerds.
![]()
bohquote:
ik weet het nog zo goed. Mijn eerste tubgirl die pas na uur bestraft werd was 48uur. Daarna kwam het in een stroomversnelling![]()
![]()
Niemand die een TR plaatst, jullie moeten wel heel veel van me houden
NEWSFLASH! Ze kunnen de post zien voordat je hem bewerkte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
![]()
![]()
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Mwa, NSBen voor dit soort dingen vind ik een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha Jap jonge trollgod
Krentenbolletje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.![]()
![]()
Top, straks even lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Maisnon het volgende:
http://www.smashingmagazi(...)traditional-drawing/
Voor mensen die nog wat tekentips willen
Haha Jap jonge trollgod
Gatverquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat komt omdat de mods er niet waren. Anders hadden ze op z'n minst de post ge-edit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.
Bobby, ik weet niet wat t is met jou vandaag,
maar je straalt iets zonnigs en positiefs uit via de SC
MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NEWSFLASH! Ze kunnen de post zien voordat je hem bewerkte.maar dan moeten ze dat wel helemaal bekijken enzo
!
Nouja ik heb college van 6 tot 8ciao
![]()
!
![]()
quote:![]()
Ik ga naar huis!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Linkjes die Kb plaats vertrouw ik sowieso niet.
![]()
![]()
Oja?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef Dqod het volgende:
Bobby, ik weet niet wat t is met jou vandaag,
maar je straalt iets zonnigs en positiefs uit via de SCDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
En nu nog deze posts verwijderen anders komen ze er alsnog achterquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit even voor jeen ja nou ik dacht dat het niet zo erg zou zijn, ik waarschuwde er zelfs bij. Ik heb ook een note gekregen voor het posten van linkjes naar 2girls1cup enzo
! Zeikerds.
Haha Jap jonge trollgod
Ja!!!quote:
Dat had ik gister, shit is zo niet aan op dat tijdstipquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MEEN JE NIETmaar dan moeten ze dat wel helemaal bekijken enzo
!
Nouja ik heb college van 6 tot 8ciao
![]()
!
En doeii
Het is de nieuwe UIquote:
Alhoewel ik de vorige ook wel mooi vond
Haha Jap jonge trollgod
en het zijn 13,5 kilometer gewordenop de skeelers. Maar ik was wel kapot
conditie achteruit gegaan de laatste tijd.
![]()
quote:Nou euh, dankje.
En nu ben ik echt weg.
Je zoekt op WoW en wat denkt Google Ads van je?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Omdat ik lief ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.
![]()
![]()
Skeelersquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Mens, ik haal de 5 kilometer nog niet eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Maisnon het volgende:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
lapotijdOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk het ook.quote:![]()
Maria Mena?quote:Alhoewel ik de vorige ook wel mooi vondDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is de nieuwe UI
Alhoewel ik de vorige ook wel mooi vond
Want ik mis z'n Maria Mena UI dus dat kan t niet zijn!
Het zit gewoon veel dieper dan dat denk ik..
T zou bijna iets voor TRU zijnI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Waarom zoek jij op WoW? Of komt dit plaatje niet bij jouw vandaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
Je zoekt op WoW en wat denkt Google Ads van je?
[ afbeelding ]
Haha Jap jonge trollgod
aaOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: