ssssstquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een nep baas ben jij. Je laten beïnvloeden door een meisje.
Naughty.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
Goeie ondertitel.quote:
tubgirl is nu 3 maanden waard?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ligt aan de user.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tubgirl is nu 3 maanden waard?
Gelukkig maarquote:
Ok ik geloof je, toch maar ge-editquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
te laatquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
Ik edit even voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
bohquote:
NEWSFLASH! Ze kunnen de post zien voordat je hem bewerkte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Niemand die een TR plaatst, jullie moeten wel heel veel van me houden
Mwa, NSBen voor dit soort dingen vind ik een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Niemand die een TR plaatst, jullie moeten wel heel veel van me houden
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
Krentenbolletje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |