Lakitu, meatspin. Maand weg nu.quote:
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag even aan Smart_ass. Die wil het wel voor je uitleggen.
Trusten.quote:
Bazennummerquote:
Geniaalquote:
Oh ja?quote:
quote:Op dinsdag september 2009 17:10 schreef remlof het volgende:
BobbyB, banaanvraag. Mail maar over een week. Of niet.
Je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniaal![]()
hier kun je wel een ban voor krijgen though, ik hoop dat niemand een TR doet
!
Ik deed heul geen banaanvraag.quote:
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniaal![]()
hier kun je wel een ban voor krijgen though, ik hoop dat niemand een TR doet
!
quote:
ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
Ja hoor. Met u?quote:
Ik heb zovaak linkjes ernaartoe gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik betwijfel het
Ligt misschien aan de user
Ik heb stemmingswisselingen, maar nu gaat het super met mequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb stemmingswisselingen, maar nu gaat het super met me
Komt door jou denk ik
Wat een nep baas ben jij. Je laten beïnvloeden door een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zal mij trouwens voortaan gedragen hier! Ik zie dat de bazen mentaliteit fas pijn doet
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |