ssssstquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een nep baas ben jij. Je laten beïnvloeden door een meisje.
Naughty.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gekregen voor het posten van een linkje van een lemonparty plaatjedus tsja..
Goeie ondertitel.quote:
tubgirl is nu 3 maanden waard?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ligt aan de user.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tubgirl is nu 3 maanden waard?
Gelukkig maarquote:
Ok ik geloof je, toch maar ge-editquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
te laatquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
Ik edit even voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, toch maar ge-editMaar nu heb jij nog het linkje staan in je quote
bohquote:
NEWSFLASH! Ze kunnen de post zien voordat je hem bewerkte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Niemand die een TR plaatst, jullie moeten wel heel veel van me houden
Mwa, NSBen voor dit soort dingen vind ik een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Niemand die een TR plaatst, jullie moeten wel heel veel van me houden
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier krijg je heus geen ban voor, het is gewoon een linkje.En voor het posten van het meatspin gifje krijg je 48 uur, maar dat is iets anders.
Krentenbolletje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.
Top, straks even lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Maisnon het volgende:
http://www.smashingmagazi(...)traditional-drawing/
Voor mensen die nog wat tekentips willen
Gatverquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in hun oor wroeten en de "vangst" opeten.
Dat komt omdat de mods er niet waren. Anders hadden ze op z'n minst de post ge-edit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.
MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NEWSFLASH! Ze kunnen de post zien voordat je hem bewerkte.
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Linkjes die Kb plaats vertrouw ik sowieso niet.
Oja?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef Dqod het volgende:
Bobby, ik weet niet wat t is met jou vandaag,
maar je straalt iets zonnigs en positiefs uit via de SC
En nu nog deze posts verwijderen anders komen ze er alsnog achterquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit even voor jeen ja nou ik dacht dat het niet zo erg zou zijn, ik waarschuwde er zelfs bij. Ik heb ook een note gekregen voor het posten van linkjes naar 2girls1cup enzo
! Zeikerds.
Ja!!!quote:
Dat had ik gister, shit is zo niet aan op dat tijdstipquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MEEN JE NIETmaar dan moeten ze dat wel helemaal bekijken enzo
!
Nouja ik heb college van 6 tot 8ciao
![]()
!
Het is de nieuwe UIquote:
quote:
Omdat ik lief ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
S_A ging anders niet weg voor het meatspin gifje.
Skeelersquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Maisnon het volgende:
en het zijn 13,5 kilometer gewordenop de skeelers. Maar ik was wel kapot
conditie achteruit gegaan de laatste tijd.
Mens, ik haal de 5 kilometer nog niet eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Maisnon het volgende:
en het zijn 13,5 kilometer gewordenop de skeelers. Maar ik was wel kapot
conditie achteruit gegaan de laatste tijd.
Ik denk het ook.quote:
Maria Mena?quote:Alhoewel ik de vorige ook wel mooi vond
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is de nieuwe UI
Alhoewel ik de vorige ook wel mooi vond
Waarom zoek jij op WoW? Of komt dit plaatje niet bij jouw vandaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
Je zoekt op WoW en wat denkt Google Ads van je?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |