LEKKER BOEIEND! Het maakte niemand uit dat ik een half uur te laat wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Sanne92 het volgende:
Dit is echt priceless, te laat komen en dan gewoon nog 3 uitgebreide posts typen, inclusief smiley's!!!
Zuidzuidoost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Noem eens een windrichtingik weet niet welke kant ik in moet skeeleren
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND! Het maakte niemand uit dat ik een half uur te laat wasdit trouwens omdat ik het gebouw niet kon vinden
ik ben retarded.
Dan ga ik richting Oisterwijk dusquote:
Biezenmortelquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan ga ik richting Oisterwijk dus
De oplettende google maps gebruiker kan nu precies traceren in welk dorp ik woon
Geilquote:
Ik ben te dom om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De oplettende google maps gebruiker kan nu precies traceren in welk dorp ik woon
Ik gok op Udenhout.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach, ik val wel een beetje op retards. Die verzetten zich niet zoveel.quote:
Ik was eerder, toen ik net postte stond die 2e post er niet.quote:
Jij gokte fout.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik was eerder, toen ik net postte stond die 2e post er niet.
Ik gokte niet. Naar aanleiding van haar aanwijzingen had ik gelijk.quote:
Nee, want Biezenmortel ligt te noordelijk voor Oisterwijk en noordnoordwest van Oisterwijk ligt Udenhout. N00b.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik gokte niet. Naar aanleiding van haar aanwijzingen had ik gelijk.
I thought my resistance only made your penis harderquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, ik val wel een beetje op retards. Die verzetten zich niet zoveel.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want Biezenmortel ligt te noordelijk voor Oisterwijk en noordnoordwest van Oisterwijk ligt Udenhout. N00b.
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn hequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I thought my resistance only made your penis harder?
Wat een slechte comeback. You know you just failed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Helemaal nietVmbo'er
[..]
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn he![]()
Het kan mij niet hard genoeg zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Helemaal nietVmbo'er
[..]
Ja maar als ie te hard is doet t jou ook pijn he![]()
devvie kan maar niet kiezen. Die lul wisselt om de maand.. Geen eigen identiteitquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling
Het valt me mee dat tinypic hem nog niet heeft verwijderd
Het heeft toch geen zin om de discussie met jou aan te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een slechte comeback. You know you just failed.
Snorry, ik ben niet zo ruigquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het kan mij niet hard genoeg zijn.
Hier, daar hebben we onze baas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
devvie kan maar niet kiezen. Die lul wisselt om de maand.. Geen eigen identiteit
Kut zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin om de discussie met jou aan te gaan
NNO van Oisterwijk ligt Biezenmortel, daar valt verder niks over te zeggen
[..]
Snorry, ik ben niet zo ruig
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Mooi liedje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.Dus ja.
Ik moet echt eens leren dat mensen vaak niet in de gaten hebben dat ik helemaal niet serieus benquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De SC in KLB wordt opgeheven.
O, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zien?
Je ziet ze serieus niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrij typerend dat jij er geen dolfijnen in ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Linkjes die Kb plaats vertrouw ik sowieso niet.quote:
Haha, ik zag t ook pas bij die groterequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
O ja, dta zijn er wel 9 ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |