Hier, daar hebben we onze baas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
devvie kan maar niet kiezen. Die lul wisselt om de maand.. Geen eigen identiteit
Kut zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin om de discussie met jou aan te gaan
NNO van Oisterwijk ligt Biezenmortel, daar valt verder niks over te zeggen
[..]
Snorry, ik ben niet zo ruig
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen was er een wolf op zoek naar Rood Doosje in en tekenfilm
(Hij was vermomd als prins en op zoek naar Doornroosje alleen zei hij het verkeerd)
Is dat wel verantwoord tv kijken voor mijn kinderen op die manier?
Mooi liedje.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof zij weten wat daarmee bedoeld wordt.Dus ja.
Ik moet echt eens leren dat mensen vaak niet in de gaten hebben dat ik helemaal niet serieus benquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen leggen de verkeerde link naar Rood Doosje waarschijnlijk niet.
Dat is hetzelfde als dat volwassenen in onderstaand plaatje 2 naakte mensen zien, terwijl kinderen gewoon dolfijnen zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De SC in KLB wordt opgeheven.
O, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou dolfijnen in zien?
Je ziet ze serieus niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrij typerend dat jij er geen dolfijnen in ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Linkjes die Kb plaats vertrouw ik sowieso niet.quote:
Haha, ik zag t ook pas bij die groterequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
O ja, dta zijn er wel 9 ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
Dat donkere bovenaan. De donkere ruimte tussen de armen en de gezichten. Twee dolfijnen.
Hier kun je het beter zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |