Dan ben je gewoon retarded.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
Je kijkt naar het witte, je moet alleen naar de losse zwarte stukjes kijken, dat zijn allemaal dolfijnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
M'n uitspraak wat doe je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I thought my resistance only made your penis harder?
Het duurde even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooooh wacht nu wel, mini dolfijntjes.
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef Lakitu het volgende:
Wat voor een zieke geest heb je als je daar dolfijnen inziet?Wtf
![]()
Het zijn gewoon sexende mensen.
Dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Ik zag het meteen, blijkt maar weer dat ik geestelijk wat verder ben dan jullie.
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reagerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een R&P topic gemaakt, vast iets voor jullie
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zocht naar grote dolfijnenniet een boel zwarte vlekjes die gevormd zijn als dolfijnen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
Ik wil wat meer dan twee posters andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reageren![]()
Toen zag ik het pas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je HELEMAAL GELIJK IN!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |