Dan ben je gewoon retarded.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
Je kijkt naar het witte, je moet alleen naar de losse zwarte stukjes kijken, dat zijn allemaal dolfijnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, dan zie ik het nog niet!
M'n uitspraak wat doe je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I thought my resistance only made your penis harder?
Het duurde even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ooooh wacht nu wel, mini dolfijntjes.
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef Lakitu het volgende:
Wat voor een zieke geest heb je als je daar dolfijnen inziet?Wtf
![]()
Het zijn gewoon sexende mensen.
Dolfijnbtjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, beste Lakitu, jij hebt een zieke geest dat jij sexende mensen ziet ipv onschuldige dolfijnbtjes.
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Ik zag het meteen, blijkt maar weer dat ik geestelijk wat verder ben dan jullie.
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reagerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een R&P topic gemaakt, vast iets voor jullie
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zocht naar grote dolfijnenniet een boel zwarte vlekjes die gevormd zijn als dolfijnen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
Ik wil wat meer dan twee posters andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke mod/admin dat zei, maar ik mag voor m'n eigen bestwil niet in R&P reageren![]()
Toen zag ik het pas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, WTF! Ik zei toch de donkere ruimte tussen de armen en hoofden. HOE MOEILIJK KAN HET DAN NOG ZIJN?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist niet, kinderen zien daar dolfijntjes in zei hij toch?
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je HELEMAAL GELIJK IN!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn er nog VEEL MEER!!!!!
Alleen zwaar oversekste mensen zien er dan nog geen dolfijnen in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zie je sommige pixels uitvergroot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
Altijd heerlijk, niezen en de spetters op je beeldscherm zien.
Ik zag wel dolfijntjes toen IQM dat zeiquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zwaar oversekste mensen zien er dan nog geen dolfijnen in.
Dan moet je maar niet alles per se groot willen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag wel dolfijntjes toen IQM dat zeimaar ik zocht gewoon naar GROTE dolfijnen.
Grootquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet alles per se groot willen.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.quote:
...quote:
Je bent zelf een droevige PI.quote:
De kut van je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil m'n ondertitel veranderen. Suggesties?
Ga naar 'profiel' en vul iets in bij het vakje naast 'ondertitel'. Andere manieren zou ik zo snel niet weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
"Je moeder"quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
Jij bent gewoon jaloers dat je niet van piemels houdt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Iquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
quote:
Ik hou ook niet van piemels, maar ben er niet jaloers op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet van piemels houdt.
quote:
quote:
Tot nu staat BT's suggestie op 1.quote:
[KLB] Tienerkutjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tot nu staat BT's suggestie op 1.Maar ik wil iets met [KLB] ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |