Klacht:Ja, die TT dus. Aangezien mensen dit kennelijk zien als een mooie manier om een gesprek aan te knopen, werd mij dus voor de zoveelste keer die vraag gesteld

Aan de retard die ooit begonnen is te vragen aan mannen of ze billenmannen of tietenmannen zijn: waarom in hemelsnaam heb je de "regel" bedacht dat je niet geen van beiden mag zijn?

Ik antwoord namelijk altijd: ik ben een lekkere smatjes-man. Maar "dat mag niet"

Ik snap de vraag ook niet eens: stel, ik ben een billenman. Betekent dat dat ik een rotkop en jongensachtige tietjes voor lief neem als ze ass heeft?

Of als ik een tietenman was: geef ik dr dan sowieso als ze appeltietjes heeft, ondanks dr platte kont?

In beide gevallen faal je uiteraard, ergo: eckte eckte kijken naar het hele plaatje. Ook al mag je dat niet als antwoord geven.
Ondersteunende afbeeldingen:
Zou je dr geven?
Pokémon trainer Ash Ketchum is een zelfverklaard billenman.Discussiemateriaal:Ben je een tietenman of een billenman?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_