Niks, Control+V werkt niet op een Apple.quote:
Een Xmind bestand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
Wat zit er nú onder jullie Control+V?
Bij mij:
toegang zuu
Precies!quote:
Appeltje/Command + V dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, Control+V werkt niet op een Apple.
RUU_Signed.nbhquote:
Applequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, Control+V werkt niet op een Apple.
Oh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Appeltje/Command + V dan.
Eens. Kutapparaten.quote:
Oh, ik dacht allemaal leerdoelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woordje: leerdoelen
Anti-climax, ik weet het.
Windowsfangirls.quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:
Waarom heb je in godsnaam het woordje leerdoelen onder je CMD+V?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woordje: leerdoelen
Anti-climax, ik weet het.
Ik denk niet dat het handig is als ik mijn leerdoelen op internet ga zeggen.quote:
Ik was met het projectvoorstel bezig, eindredacteur, jeweets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam het woordje leerdoelen onder je CMD+V?
Ik ben niet fan van Windows.quote:
Nergens meer te vinden zeker IQM?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Bupatih/Eijking!!.wav / http://media.putfile.com/Eijking
De SC in KLB wordt opgeheven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
Wat zit er nú onder jullie Control+V?
Bij mij:
toegang zuu
Dude, what..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De SC in KLB wordt opgeheven.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De SC in KLB wordt opgeheven.
Neh, geloof het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nergens meer te vinden zeker IQM?
Het was dWc die "Eijking! Eijking!" riep, hè...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Psst, die vorige post van me, ik ben echt benieuwd naar de legendarische Eijking
Haha ja dat weet ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was dWc die "Eijking! Eijking!" riep, hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |