Gewoon deze even volmaken voor 9/9/9quote:
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgenquote:
Smiekum hoop ik op morgen al........ Moet hebben!!quote:
Ja en slecht.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Kn0x het volgende:
Nog mensen die The Godfather 2 hebben gespeeld. Goed/slecht?
Wel kut dat hij op het einde dood gaatquote:Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpjes meer gekeken dus ik weet niet meer wat wel waar is en wat niet
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wel kut dat hij op het einde dood gaat
Maar om er dan om te gaan janken is wel een ander uiterste....quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sukkel en er dan 18 euro voor krijgen....
Ik heb m op marktplaats voor 37,50 verkocht.
28 krijg je er never nooit voor.
Maareh, vooral doen, jezelf in de aars neuken. Vooral bij Lamemania.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef FinalD87 het volgende:
Final Fantasy XIII dingetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ik wilde wel, kon alleen zo gauw niks leuks vindenquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef FinalD87 het volgende:
Valt me tegen zeg... Ik had meer zoiets verwacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
37.000 PS3 slims in Frankrijk verkocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slim taking over the world!
Fahrenheit was al geniaalquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Het is een adventure... Verwacht dus geen actie ofzo. Als normale adventures niets voor jou is dan kun je deze beter gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Nou, dan werd ik dus genaaid. Fight Night Round 4 van 1 dag oud zou 18 euro opleveren. Nein danke.quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.
DAt gamemania schijt prijzen heeft weet iedereen maar de inruilactie is wel mooi![]()
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:08 schreef Qunix het volgende:
Is er eigenlijk een release lijst welke games uitkomen via PSN?
Omdat er nog genoeg bosmongolen zijn die denken dat bol.com "een hele goedkope nette winkel" is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dat dusquote:
hier 64,99 op bol?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dan ga ik toch voor de rechter.... ongekend... die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Links de Japanse Ratchet, rechts 'onze' Ratchet
Eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef Darkzell het volgende:
Ik wacht met Heavy Rain sowieso maar de reviews af en dan zie ik wel of het iets is. Op dit moment ziet het er teveel uit als één groot quick time event.
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?quote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef mini-lellan het volgende:
Is die 3.0 update al gefixt of niet? me controller reageert namelijk niet.
Unabrow Ratchet wtf....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wtf, is daar een reden voor dat die geen bruine wenkbrauwen mag hebben ?
Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Was dus het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideeMisschien om 'm meer manga te laten lijken? Ik vind het er iig niet uitzien
tja dat is zo gek nog niet ze zijn oerlelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Nope.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand een idee of de Blu-Ray versie van Warhawk (incl. headset) ook de uitbreidingen bevat ?
Hmm, dat wordt een dure grap dan als ik m wil halen incl. de uitbreidingen.quote:
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?
Ja vast.... wat is dat voor bullshitquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Sjibble het volgende:
Had ik eindelijk een CC, werkt ie niet.
Bel ik net de helpdesk
"Woon u toevallig in een flat?"
Ja
"Dit zal raar klinken, maar als u inderdaad in een flat woont, moet u het in Street Address #2 invullen.
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.
Heb je daar succesvol besteld?quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zijn de betere zakenreisjes dan
[..]
Bij zavvi is ie 71 inclusief verzenden
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Misan het volgende:
[..]
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgen
klopt iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
Ik heb m ook!quote:
Eerst knoppie onderop. Als ie knippert, home knop ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.
Dank, maar nu moet ik per game kijken welke PSN is...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.
Het gitaar van je PS3 is naar mijn weten een bluetooth gitaar, in de wii versie moet je wii controller worden geplaatst. Gaat naar mijn idee dus niet werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef satecl het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met je guitar van 'guitar hero: WT' van je PS3 te kunnen spelen op een Wii...?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nu met de release van de PS3 Slim heb ik er ook maar een gekocht.En blijkbaar moesten ze bij de Mediamarkt in Enschede van een aantal spellen af.
Disgaea 3 voor 15 euro
Valkyria Chronicles 35 euro
Naruto Ultimate Ninja Storm 15 euro en dit was zelfs nog de Collectors Edition.
En ik kon de game of the year edition van Oblivion ook niet laten liggen, omdat ik de uitbreidingen nog niet heb gespeeld.![]()
Hiermee vermaak ik mij wel tot Demon Souls en Uncharted 2 gereleased worden in oktober.
Nee hoor, drake's fortune leen ik wel ff van een vriend. Ik vond namelijk 30 euro nog iets teveel geld om hem zo maar ff mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede keuze.![]()
Je gaat me niet vertellen dat je Drake's Fortune links laat liggen hè? Dat kan niet met deel 2 bijna voor de deur.
Nee, nog niet besteld. Ik twijfel nog of ik m wel wil kopen, maar is het wel een erg goeie deal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef merino het volgende:
[..]
Heb je daar succesvol besteld?
Game.co.uk heeft namelijk mijn order gecancelled omdat ze kennelijk weigeren om items zwaarder dan 1kg buiten de UK te verzenden
Ik ga denk toch maar naar amazon. Weliswaar 75 pond maar dan komt ie wel gegarandeerd.
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee hoor, drake's fortune leen ik wel ff van een vriend. Ik vond namelijk 30 euro nog iets teveel geld om hem zo maar ff mee te nemen.
Alleen een beetje jammer dat DF met de Firmware 3.0 problemen geeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.
Ik koop DF ook vast wel een keer, maar niet voor 30 euro.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.
Ja wat voor problemen exact?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat DF met de Firmware 3.0 problemen geeft
Dat wil ik ook wel weten. Ik heb het een paar dagen geleden nog even gespeeld en er gebeurde niets geks.quote:
http://kotaku.com/5354400(...)lease-date-confirmedquote:Square Enix confirmed tonight at a Japanese press event that Final Fantasy XIII will indeed be out on December 17. Least, that's when it'll be out in Japan.
The date isn't a surprise - not after it was accidentally leaked by Square on the company's YouTube site - but still, it's nice to get confirmation.
It's priced at ¥8800 (¥9240 with tax), which works out to be USD$95 (USD$100). So, yeah, expensive.
As for a Western release date, sadly all Square Enix would say was "Spring". Which we knew already. Ah well! Stay tuned for more news throughout the evening.
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://kotaku.com/5354400(...)lease-date-confirmed
Zo die zijn bij S-E ook flink van de pot gerukt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]Bij sommige mensen "bevroor" het spel op een bepaald punt na het installeren van fw 3.0
Dat wil ik ook wel weten. Ik heb het een paar dagen geleden nog even gespeeld en er gebeurde niets geks.
En dat weten ze,... nou mijn geld mogen ze hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleemquote:
Omdat spellen daar nu 60 euro zijn. Sowieso is het dan zo'n 75 euro minimaal met verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleem? Sowieso zijn het adviesprijzen!
Dat is een koopje voor de duivelquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou er m'n ziel voor verkopen
Disgaea is intressant, meer niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nu met de release van de PS3 Slim heb ik er ook maar een gekocht.En blijkbaar moesten ze bij de Mediamarkt in Enschede van een aantal spellen af.
Disgaea 3 voor 15 euro
Valkyria Chronicles 35 euro
Naruto Ultimate Ninja Storm 15 euro en dit was zelfs nog de Collectors Edition.
En ik kon de game of the year edition van Oblivion ook niet laten liggen, omdat ik de uitbreidingen nog niet heb gespeeld.![]()
Hiermee vermaak ik mij wel tot Demon Souls en Uncharted 2 gereleased worden in oktober.
Volgens mij geeft Sony de game hier uit en niet S-E. Sony zal daarom gewoon dezelfde prijs vragen als voor hun andere games: 70 euro. Dit betekent dus dat je 'm online voor 50 kan kopen en dat is wat iedereen hier doet. Niets aan de hand dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is een koopje voor de duivel
Maar goed, ik gok dat het spel 89 euro zal gaan kosten hier, en dat is gewoon teveel voor een spel waar je geen extra hardware (lees: rare controller) bij krijgt. Ik hoop dat ze dat ook zullen gaan merken aan de verkopen. In Japan wellicht niet, maar ik denk dat Nederlanders daar veel gevoeliger voor zijn. 90 euro voor Final Fantasy XIII, of 55 euro voor een willekeurige FF-kloon... Ik zou daar niet over na hoeven te denken (afgezien van het feit dat ik dat soort spellen niet eens wil spelen als ik er geld op toe zou krijgen).
moet ik nog wat zeggen hier of geloven jullie het wel van mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
Jij besteld straks weer een nieuwe PS3 / FF-XIII bundel.... zeker als die limited edition is... wit met zwart FF-logo.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
moet ik nog wat zeggen hier of geloven jullie het wel van mij
Tja, je weet niet wat voor eisen S-E bij Sony neerlegt... Die zullen vast een flinke vinger in de pap hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Sony de game hier uit en niet S-E. Sony zal daarom gewoon dezelfde prijs vragen als voor hun andere games: 70 euro. Dit betekent dus dat je 'm online voor 50 kan kopen en dat is wat iedereen hier doet. Niets aan de hand dus
inderdaad , zelfs als er een CE/SE/LE komt die 150 euro kost koop ik hem nog .quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
100 dollar is toch meestal 100 euro?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleem? Sowieso zijn het adviesprijzen!
zo wordt helaas wel nog steeds gerekend ja....quote:Op woensdag 9 september 2009 04:53 schreef kepler het volgende:
[..]
100 dollar is toch meestal 100 euro?
Vreemde prijs trouwens![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gitaar van je PS3 is naar mijn weten een bluetooth gitaar, in de wii versie moet je wii controller worden geplaatst. Gaat naar mijn idee dus niet werken
Ik snap het ook niet,.... de prijs maakt me voor FF games niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou er m'n ziel voor verkopen
Ook al was die 200 Euroquote:Op woensdag 9 september 2009 04:53 schreef kepler het volgende:
[..]
100 dollar is toch meestal 100 euro?
Vreemde prijs trouwens![]()
Geweldig spel hequote:Op woensdag 9 september 2009 01:45 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb Fat Princess!
Wel lache spelletje![]()
Mwoah, Sony wil hun eigen titels naar de 80 euro brengen....quote:Op woensdag 9 september 2009 09:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn dus de oorzaak van de verhoogde gameprijzen
Sommige games zijn het gewoon waard! Natuurlijk betaal ik liever 60 Euro ofzo,.... het liefst nog minder, maar als het gaat om het spel waar ik een PS3 voor gekocht heb ben ik snel klaar natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 09:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Verhoogde gameprijzen? Games zijn in de loop der jaren echt niet duurder gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom beide?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige games zijn het gewoon waard! Natuurlijk betaal ik liever 60 Euro ofzo,.... het liefst nog minder, maar als het gaat om het spel waar ik een PS3 voor gekocht heb ben ik snel klaar natuurlijkMijn kosten zullen naar mijn idee nog hoger oplopen, daar ik ook de Xbox 360 versie wil.
Ik snap het ergens ook wel hoor, maar als ze de game hier echt voor 100 euro in de winkels gaan leggenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige games zijn het gewoon waard! Natuurlijk betaal ik liever 60 Euro ofzo,.... het liefst nog minder, maar als het gaat om het spel waar ik een PS3 voor gekocht heb ben ik snel klaar natuurlijkMijn kosten zullen naar mijn idee nog hoger oplopen, daar ik ook de Xbox 360 versie wil.
Mwah omdat ik er vanuit ga dat je dus beide consoles hebt, ik zou er dan maar 1 kopenquote:
FF13 dus welquote:Op woensdag 9 september 2009 09:14 schreef Misan het volgende:
[..]
Verhoogde gameprijzen? Games zijn in de loop der jaren echt niet duurder geworden
Sommige SNES games waren 179 Gulden,.... hoop geld voor 10 jaar geleden. Ik weet nog goed dat ik 249 Gulden betaalde voor mijn Zelda N64 OOT US import!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom beide?
@Misan, ik kan mij nog heugen dat ik 125 gulden betaalde voor Killer Instinct![]()
Ik zie de PS3 inderdaad als 'de' Final Fantasy console inderdaad,... maar ja,... ben fan,... wil de game ook op 360 spelenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah omdat ik er vanuit ga dat je dus beide consoles hebt, ik zou er dan maar 1 kopenDe PS3 versie uiteraard
Haha, serieus? Gewoon de game (met ws >60 uur) 2 keer uitspelen! Dat zijn de echte fansquote:Op woensdag 9 september 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie de PS3 inderdaad als 'de' Final Fantasy console inderdaad,... maar ja,... ben fan,... wil de game ook op 360 spelen
Kan je wel goed vergelijken wat voor een effect het disc swappen heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie de PS3 inderdaad als 'de' Final Fantasy console inderdaad,... maar ja,... ben fan,... wil de game ook op 360 spelen
Ik zou bijna zeggen dat games goedkoper zijn gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige SNES games waren 179 Gulden,.... hoop geld voor 10 jaar geleden. Ik weet nog goed dat ik 249 Gulden betaalde voor mijn Zelda N64 OOT US import!
Street Fighter 2 voor de SNES. 250 ballen....... Geen import, gewone winkelprijs.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige SNES games waren 179 Gulden,.... hoop geld voor 10 jaar geleden. Ik weet nog goed dat ik 249 Gulden betaalde voor mijn Zelda N64 OOT US import!
en ik vond 175 gulden voor perfect dark toen al veel , en dan moest je nog een expansion pack kopen ook voor 60 guldenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Street Fighter 2 voor de SNES. 250 ballen....... Geen import, gewone winkelprijs.
Jawelquote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig spel he
En binnenkort met DLC (New Pork map en mogelijk nieuwe personages)
En de games zijn zo'n beetje de enige dingen die sinds de euro goedkoper geworden zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Tumble het volgende:
149 gulden was eigenlijk de basisprijs voor een hoop snes en N64 games
met uitlopers naar 250 (SFII op de snes) en 239 conqers Bad fur day op de n64
als je nu een beetje rondshopt heb je voor 45 euro wel een game te pakken
En ik moet zeggen dat ik nu meer zakgeld krijg dan vroegah
Dat is het ook, ik was 149 kwijt. You got screwed!quote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en ik vond 175 gulden voor perfect dark toen al veel
http://www.eurogamer.net/(...)-tracking-blog-entryquote:Polyphony confirms GT5 head-tracking
September 9th, 2009
Polyphony Digital mastermind Kazunori Yamauchi has confirmed that the forthcoming Gran Turismo 5 features support for head-tracking via the PlayStation Eye camera accessory.
According to Gran Turismo resource GT Planet, the feature was first mooted on Polyphony's website during gamescom and was recently confirmed by Yamauchi during an interview with Italian gaming site MultiPlayer.it.
The head-tracking feature is restricted to the in-cockpit view within GT5. Employing facial recognition, the PlayStation Eye scans the position of your head and adjusts the viewpoint in the cockpit accordingly, effectively replacing the use of the right analogue stick on the DualShock 3. Your display stops being a flat 2D representation of a 3D world and effectively becomes an interactive window into the game experience.
Want to see how close your opponents are to catching up? Turn your head and look at the wing mirror. Want to see which gear you're using? Look down at the transmission and see for yourself as you would in a real car. Want to check out the racing line beyond the next corner? Look beyond the turn just like real drivers do.
To get some idea of how the display's perspective adjusts when head-tracking is in play, there's no better example than Johnny Lee's original YouTube video based on reverse use of the Wii remote's infra-red sensor. Sony's technology - assuming it works well, of course - goes far beyond this in taking infra-red out of the equation completely. Head-tracking looks set to be integral component of Project Natal to the point where the self-same Johnny Lee is now working under NDA with Microsoft, but the inclusion of the feature in Gran Turismo 5 will be the first time we've seen it deployed properly in a current-generation console game.
Going forward, it also has big implications for the forthcoming PS3 motion controller, which also works in conjunction with the existing PlayStation Eye accessory, suggesting that Sony's plans in this area go beyond using feedback from the "wand" alone...
quote:New 2D Sonic Game Announced
SEGA teases on the eve of Dreamcast's 10th Anniversary.
Australia, September 9, 2009 - On the cusp of the 10th anniversary of the ill-fated Dreamcast console, SEGA has just teased a brand new Sonic game. According to the original interview, the game is set to return to the 2D roots of the series - revamped with HD graphics.
'Project Needlemouse', as the game is currently dubbed, is set to debut in 2010 on unspecified consoles.
'Project Needlemouse's logo looks very similar to the original Genesis/Megadrive logo.
Sega associate brand manager, Ken Balough, also added "Many liked the daytime stages in Unleashed, but wanted to see a game that plays purely similar to the early games of the Genesis. Project Needlemouse is that critical first step that brings Sonic back to his 2D roots."
According to the teaser trailer, however, "Speed returns in an all new 2D adventure built from the ground up", so expect something akin to the 2D portions of Sonic Unleashed, if Balough's comments are indicative. A werehog has not been sighted as yet and IGN remains cautiously optimistic that it will not appear.
UPDATE: A teaser site has appeared, displaying first glimpses of traditional Sonic platforms from Green Hill Zone.
Sonic HD!?quote:
Megaman Legends! Wat een briljant spel was dat zegquote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Qunix het volgende:
Ik had via Dealextreme.com een ding gekocht waar je je oude memorycards van de ps1 en ps2 kan overzetten naar je ps3. Dat voor 7 dollar (5 euro), inc verzendkosten.
![]()
Me oude save game van Megaman Legends 2en oude music/music 2000
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24708
En Spyroquote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Megaman Legends! Wat een briljant spel was dat zegGa ook zo ding halen, dan kan ik hem eindelijk uit spelen
In hoeverre is dat betrouwbaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
En Spyro
http://games.kopenonline.com/section.php/16/1/playstation_1
Kan je goedkoop ps1 games kopen
Ik heb daar al wat gehaald... Nee, nieuw misschien niet maar wel goed verpakt en goed verzorgd.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In hoeverre is dat betrouwbaar?
THPS voor 5 euro nieuwAs fucking if
quote:PS3 Slim 250GB bundel in oktober?
Nieuws | 9 september 2009 - Als we Eurogamer mogen geloven, kunnen we in oktober al een PS3 Slim-bundel verwachten. Het zou gaan om een 250GB model met één van de volgende games: Assassin's Creed II, Gran Turismo 5 of Uncharted 2: Among Thieves. De bundels zouden 299 pond (dus zo rond de 350 euro) kosten. Eurogamer beweert deze informatie te hebben gekregen van een betrouwbare bron.
Mocht deze bewering kloppen, dan zal de Uncharted 2 bundel waarschijnlijk de enige bundel zijn die we in oktober kunnen verwachten, aangezien Assassin's Creed II pas in november uitkomt, en er voor Gran Turismo 5 nog geen duidelijkere releasedatum is opgegeven dan vierde kwartaal 2009.
Sony zelf heeft nog geen enkele officiële uitspraak gedaan, alhoewel er eerder al geruchten opdoken omtrent nieuwe bundels, die niet gek veel verschillen van deze nieuwe informatie. Voor een officieel bericht moeten we dus nog even geduld hebben... http://www.psonly.nl
Mijn 40 GB zat na een paar maanden al vol, mede dankzij GTA IV en MGS4 natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn 40gb zat laatst voor het eerst vol
Bedankt, ik heb m ook besteldquote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Qunix het volgende:
Ik had via Dealextreme.com een ding gekocht waar je je oude memorycards van de ps1 en ps2 kan overzetten naar je ps3. Dat voor 7 dollar (5 euro), inc verzendkosten.
![]()
Me oude save game van Megaman Legends 2en oude music/music 2000
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24708
Zomaar ineens kan de PS3 dat? Geloof er weinig van eigenlijk..quote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-tracking-blog-entry
Briljant.
Dat filmpjequote:
Bellerophon- is mijn PSN IDquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Sjibble het volgende:
100 euro voor FF neerleggenIk weet dan niet wat ik mis, maar ik ga voor geen spel 100 euro neerleggen.
GT5 is al 3 jaar in productie en die gaat echt niet over de 100 heen.
Wacht wel tot ie goedkoper is.
Of je moet gewoon nog 2 vrienden hebben die dezelfde game-interesses hebben. Kan je account sharen en samen de game kopen. Alle 3 hebben de game voor de prijs van 1. Dan zou FF je maar 33 euro kosten
[..]
JawelMaar ik kocht em dus via de US store, en heb ik maar 3 dollar nogwat over.
Dus moet ik WEER 20 dollar opwaarderen (24 euro) wil ik die DLC halen![]()
Wat is je PSN-ID?
Dat vroeg ik mij dus ook al af... Ik verveel me te pletter en had batman afgelopen zaterdag al verwacht maar tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Duurt allemaal veelste lang.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Griebus het volgende:
Iemand Batman al binnen van gamehubs? Ik heb al tijden geen games gespeeld op mijn ps3, alleen even opgestart voor de firmware update enzo.
Misschien dat Batman mijn game verslaving weer aan kan wakkerenMoet ie wel binnenkomen
Oh dat HAAAAT ik zooooo ergquote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welke madderfakker verzint het om 6 big boss battles direct achter elkaar zonder save point te houden![]()
Fucking hell man, dacht ik dat ik er eindelijk was, nog een boss battle![]()
In totaal 5 buffed up chars & 2 white knights verbruikt, en nog dood![]()
Nu moet ik weer heull dat stuk overnieuw doen
De eerste 3 waren nog redelijk te doenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh dat HAAAAT ik zooooo erg![]()
Ook geen refill ofzo van je HP/MP zeker?
Ik voeg je toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Kreeg even het "ouderwetse" gevoel toen die typerende stemmen 'Sega' zongen
[..]
Bellerophon- is mijn PSN ID
Maar ben benieuwd wat er dan in die DLC gaat zitten, bedoel van mij mogen deze twee rangen erin komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conlusie: Je zuigtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De eerste 3 waren nog redelijk te doen![]()
De 4e Boss had een MP drain & Poison attack op mijn Chars![]()
Ik hem eindelijk gekicked met mijn eerste White Knight , MUUUUUUHAAHAHAH,
Transformeerd hij daarna in 2 grote beesten![]()
Ik die daarna met moeite alle twee gekicked![]()
Direct daarna een Black knight tegen mijn net verworven nieuwe White Knight.![]()
En ja,,,,,,,,daar heb je geen HP magic / refill shizzle neetoen ging ik dood
![]()
GAME OVER ..
Ik formuleerde het wat onhandig, maar wat ik wou aangeven is dat ik dit soort toevoegingen alleen maar kan toejuichen. Een uitgebreide info display van een friend is toch wel een must. Nu heb je een oersaaie online status scherm.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De eerste 3 waren nog redelijk te doen![]()
De 4e Boss had een MP drain & Poison attack op mijn Chars![]()
Ik hem eindelijk gekicked met mijn eerste White Knight , MUUUUUUHAAHAHAH,
Transformeerd hij daarna in 2 grote beesten![]()
Ik die daarna met moeite alle twee gekicked![]()
Direct daarna een Black knight tegen mijn net verworven nieuwe White Knight.![]()
En ja,,,,,,,,daar heb je geen HP magic / refill shizzle neetoen ging ik dood
![]()
GAME OVER ..
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:28 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Zero PunctuationWolfenstein in Limerick vorm
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:28 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Zero PunctuationWolfenstein in Limerick vorm
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?
Dat staat er toch? Koosy is gewoon onze bedrijfspsycholoog!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?
Firmware 3.0 icm Uncharted?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waarom hangt hij bij mij ineens zo vaak?
Ja dat is ook wel zo, en standaard is meer dan 50% een warrior die zich meteen in de strijd werpenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik voeg je toe.
Wat ik wel een nadeel vindt. De dev's hadden het over strategieën enz, maar die kan je totaal niet maken met je team aangezien je niet met ze kan communiceren. Communicatie mist in dat spel. Desnoods doen ze commands als Follow Me, of Rush, Heal me, etc. Want soms duurt dat princesje vangen ook godverdomme een half uur
[..]
Conlusie: Je zuigt
Oplossing: Beter worden
Single player - Legend of the Fat Princess moet enigszins dienen als een tutorialquote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb eindelijk Fat Princess goed door. Wel erg jammer dat ze daar geen goede tutorial ingestopt hebben... Verder is het een geweldig spel! De afgelopen week elke avond wel een paar potjes gespeeld
Geprobeerd, Failquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Eerst knoppie onderop. Als ie knippert, home knop ingedrukt houden.
Ik gebruik die webbrowser bijna altijd wel eens een keer als de PS3 aan staat, al is het maar om even snel op een site te kijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En die webbrowser van de PS3 heb ik echt nog nooit gebruikt. Daar heb ik mn laptop voor, dat werkt een stuk fijner en sneller!
Gamefaqs?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik gebruik die webbrowser bijna altijd wel eens een keer als de PS3 aan staat, al is het maar om even snel op een site te kijken
Nee die niet, ik ga wel eens naar PS3Trophies.orgquote:
GEweldige website, alleen niet alle savegames doen het dus van die websitequote:
Ik heb inmiddels alle riddles opgelost,... echt moeilijk op een paar na zijn ze niet. Erg goed spel! Ben nu alle challenges aan het doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Mijn Batman ervaring tot nu toe na 2 uur spelen. 10 minuten vechten en ruim anderhalf uur lopen kutten met die stomme riddler krengenIk weet nu al hoe dat zal gaan. Ik ga dus echt als een compulsieve idioot al die riddles proberen op te lossen. Grrrrr
De vloek van de trophy hoer heeft mij in een houtgreep
Graphisch echt een super gameHelemaal nadat ik Quantum of Solace een uurtje daarvoor had gespeeld. Tering wat zijn die cut scenes bagger zeg
Alsof we nog in 1999 leven
Waren ook bij mij aan de deur geweest maar niet thuis dus morgen bij postkantoor ophalenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Jaaaa, eindelijk batman binnen van GHMaar een paar uur eerder had ik al Quantum of Solace binnen gekregen dus ben ik daar al mee begonnen
Die installatie van Batman is wel verdomd groot zeg; maximaal 3.8GB
Lijkt mij echt zo een insiders game waar je geen fuck van snapt als je niet als sinds 1850 alle voorgaande games hebt gespeeld. Tuurlijk, compleet bevooroordeeld en waarschijnlijk niet waar, maar dat gevoel heb ik wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Fallen het volgende:
Nog meer mensen die MS:PR hebben gehaald met de nieuwe Platinum prijs?
Motorstorm Pacific Rift is deel 2 van een serie racegames.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo een insiders game waar je geen fuck van snapt als je niet als sinds 1850 alle voorgaande games hebt gespeeld. Tuurlijk, compleet bevooroordeeld en waarschijnlijk niet waar, maar dat gevoel heb ik wel.
Wow.. hoe de fuck kom ik er nou op dat hij het over Metal Gear Solid 4 had?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Motorstorm Pacific Rift is deel 2 van een serie racegames.
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een pure race-game met een plot speelde
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow.. hoe de fuck kom ik er nou op dat hij het over Metal Gear Solid 4 had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Uhuh, hij is gewoon vetquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it
Modern Warfare 2, Prestige edition.
180 euro
Uncharted 2
Waarschijnlijk 75 euro.
Need for speed shift
65 euro
Eyepet
50 euro
Totaal in de komende 2 maanden:
370 euro![]()
![]()
![]()
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben net terug van de lokale Free Record Shop, want ik had me toch een partij zin in Dirt 2![]()
Ik daar zoeken , kon ik hem niet vinden![]()
Dus ik loop naar die klapjosti, en zeg : doe mij eens een Dirt 2 copy P-S-TRIPLE style jeweetz
Wat zegt tie vent, we hebben geen enkele binnen gekregen wegens logistieke problemen![]()
Ik zook, dan kom ik morgen terug
![]()
Nee, ze zijn morgen pas op de logistieke band, dus dat betekent pas dinsdag hier
Ik: Dinsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Maarrrrr zegt tie kerel, hij is dan wel zeker 15 euro goedkoper dan de andere winkels![]()
Wat fuckt mij die 15 euro nou, ik wil nu gamen...![]()
Subklacht: Plasticx voucher die alleen bij FRS in te wisselen is
Wat een kankerlijstquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it
180 euro
Uncharted 2
Waarschijnlijk 75 euro.
Need for speed shift
65 euro
Eyepet
50 euro
370 euro![]()
![]()
![]()
180 euro voor een spelletje dat je ook voor 35 euro kunt importerenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it
180 euro
Uncharted 2
Waarschijnlijk 75 euro.
Need for speed shift
65 euro
Eyepet
50 euro
370 euro![]()
![]()
![]()
quote:
http://twitter.com/insomniacgames/status/3896264156quote:Preview code coverage embargo lifts tomorrow on RCF: A Crack in Time. Get ready.
quote:Sony’s Facial Recognition Software
Thursday, September 10, 2009 / 20:00
The PlayStation Eye is starting to become a massive part of our gaming future, and so it should be. First the head tracking in GT5 and now full, multiple, facial recognition. This video comes from CEDEC 2009 and highlights the opportunities available to developers in future. The PSEye easily recognises and follows any face placed in front of the camera allowing all sorts of characters etc to be overlaid, including cows for when Chris gets that drunk. The tracking and overlaying has been widely available for use in many webcams but the multiple face recognition and ability to determine orientation, gender and expression is a big leap forward for Sony.
Named Vision Library, this augmented reality could become the norm in future games. Imagine entering the room to be greeted by an oh-so-sexy voice asking which game you would like to play. No need to push her buttons either because soon voice recognition through the PSEye/Mic will be widely available to developers as well (video here). So, with facial and voice recognition and the PS Wand somewhere down the line, could our nights consist of shouting, winking and waggling at the PS3 to get our fill of the next next-gen games?
Voor Uncharted ga ik Santa lief aankijken, Ratchet ooit nog uit de budgetbakken halen denk ik. GT5 hoef ik niet, houd het bij Forza 3quote:Op donderdag 10 september 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Uncharted 2, Ratchet en GT 5 (BELIEVE) voor mij.That's all.
De superieure multiplatform titels haal ik natuurlijk voor de 360.
quote:But it ultimately does little to detract from the core experience and its many successes. Need for Speed Shift gets the most important part of a racing game right and it does so with a flair that’s uncommon in a frequently po-faced genre, providing driving that’s genuinely thrilling. In one stroke it revitalises the flagging Need for Speed brand, and suggests that – with just a little more refinement – the series could establish itself as a true contender to Gran Turismo and Forza.
quote:7.5 Presentation
While the art design is good there's simply too much going on, and the loading times can test the patience.
9.5 Graphics
With DiRT 2, Forza 3 and GT5 we're running out of superlatives for racing game's visuals, but this deserves some of its own. In a word, stunning.
9.0 Sound
Engine notes are wonderfully guttural, and the voiceover's nicely understated - while the music is typical Need for Speed fare.
8.5 Gameplay
On track it's superb, with handling that offers a nicely exaggerated take on a sim model - but it's sometimes lost under the myriad scoring systems.
8.5 Lasting Appeal
The single players meaty, and the multiplayer is considered and well implemented, offering local leaderboards and 8 player races.
8.7
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Omdat de game in 2u is uitgespeeld?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
En niemand heeft het nog over TMNT: Turtles in Time Re-Shelled![]()
Sinds gisteren in de Store
[ afbeelding ]
Turtles, overrated jeugdsentiment...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt het spel er niet minder leuk omquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de game in 2u is uitgespeeld?
Wist je al van het feit dat je elk level ook "echt" uit kan spelen door elke bloem te vinden, waardoor alle bloemen in je vensterbank nog een stapje verder gaan openstaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt het spel er niet minder leuk omEn daarom is het natuurlijk ook een PSN game, bedoel Flower had je zelfs in minder dan een uur uitgespeeld
Als je in de buurt van zoetermeer woont, ik heb nog een pre-order open met livery code. Moet alleen betaald en gehaald worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben net terug van de lokale Free Record Shop, want ik had me toch een partij zin in Dirt 2![]()
Ik daar zoeken , kon ik hem niet vinden![]()
Dus ik loop naar die klapjosti, en zeg : doe mij eens een Dirt 2 copy P-S-TRIPLE style jeweetz
Wat zegt tie vent, we hebben geen enkele binnen gekregen wegens logistieke problemen![]()
Ik zook, dan kom ik morgen terug
![]()
Nee, ze zijn morgen pas op de logistieke band, dus dat betekent pas dinsdag hier
Ik: Dinsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Maarrrrr zegt tie kerel, hij is dan wel zeker 15 euro goedkoper dan de andere winkels![]()
Wat fuckt mij die 15 euro nou, ik wil nu gamen...![]()
Subklacht: Plasticx voucher die alleen bij FRS in te wisselen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Duhquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist je al van het feit dat je elk level ook "echt" uit kan spelen door elke bloem te vinden, waardoor alle bloemen in je vensterbank nog een stapje verder gaan openstaan?
En nee dat red je niet in 1 uur
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén of andere vage Dante's Inferno kloon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De enige echte GoWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Bij flower is het alleen zo dat je echt veel meer ontdekt als je alles voor elkaar hebt gekregen, en is het niet zo dat je gewoon een paar gemiste dingetjes moet oppakken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar zo kan je bij elk spel zeggen, jaah je hebt het spel pas uitgespeeld als je de 'platinum trophy' hebt gehaald.
Weet ik, ik heb zelf alles al gehaald hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij flower is het alleen zo dat je echt veel meer ontdekt als je alles voor elkaar hebt gekregen, en is het niet zo dat je gewoon een paar gemiste dingetjes moet oppakken.
Dan moet je ook niet zeggen dat je flower binnen 1 uur uit kan spelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb zelf alles al gehaald hoor
Het spel (zonder alle extra meuk) heb je dus wel binnen een uur uitgespeeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je flower binnen 1 uur uit kan spelen
LBP, Motorstorm.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
welke dynamische thema's zijn er nu allemaal eigenlijk? Ik heb Africa gezien en van WipEout HD Fury gehoord, maar verder?
Dat dan weer wel, alleen WipeOut Fury is gratisquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de game in 0,5 is uitgespeeld?
Nee, t is kutquote:
Ban voor spamquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:04 schreef Misan het volgende:
Spam: FOK!games is jarig!! Lustrummagazine Hype nu echt verkrijgbaar
Dit iet er wel gaaf uit, is het ook leuk om te spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén of andere vage Dante's Inferno kloon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dante's Inferno? Dat is toch die game die letterlijk iedere element uit God of War 1 op 1 ript?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who cares? Beter goed gejat dan slecht bedacht enzo. Dead Space was ook een vooruitgang op Resident Evil vanwege het strafen bijvoorbeeld. Als ze GoW 1op1 kopieren en ze voegen een kleine verbetering toe is het nu al een topgamequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dante's Inferno? Dat is toch die game die letterlijk iedere element uit God of War 1 op 1 ript?
Ga ik vanavond achter komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit iet er wel gaaf uit, is het ook leuk om te spelen?
Preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who cares? Beter goed gejat dan slecht bedacht enzo. Dead Space was ook een vooruitgang op Resident Evil vanwege het strafen bijvoorbeeld. Als ze GoW 1op1 kopieren en ze voegen een kleine verbetering toe is het nu al een topgame
Ja, want het komt nu al zo lekker veel overeen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga ik vanavond achter komen
[..]
PreciesEn als ze dan ook nog behoorlijk 'The Divine Comedy' aanhouden is het spel qua verhaal ook te bizar voor woorden
![]()
Qua setting - Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, want het komt nu al zo lekker veel overeen....![]()
Sony is slim bezig..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 oktober: PS3 250GB, 350 euro
Hoeveel kost een losse 250gb hd? Meer dan die 50? Vast niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 oktober: PS3 250GB, 350 euro
Sony moet ook winst maken he.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoeveel kost een losse 250gb hd? Meer dan die 50? Vast niet.
Had ik die nu maar ook gekochtquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Beatles binnen, in 1 zitting uitgespeeld
Beatles is zo veel beter dan GH5quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef merino het volgende:
[..]
Had ik die nu maar ook gekocht
GH5 + GH5 Guitar blijkt uiteindelijk GHWT Guitar + GH5 te zijn
Europa wordt weer eens machtelijk misbruikt door Activision om oude peripherals op te dumpen...
Beatles is toch meer een band game en ik heb simpelweg de ruimte momenteel niet voor een drumsetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beatles is zo veel beter dan GH5
Heb ze nu alle 2 maar een beetje spijt van GH5, Beatles is genieten.
Nah wtfquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat the fuck man, ga toch geen 30 jaar oude muziek zitten nadoen
Guitar Hero Twarresquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nah wtf![]()
WAAR IS MIJN TOKIO HOTEL ROCK BAND??????? ??@@?%?!@?%?!
Dit wasd sarcasme ehquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat the fuck man, ga toch geen 30 jaar oude muziek zitten nadoen
En anders heeft hij geen smaak.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 Lauch Trailer
http://www.gametrailers.c(...)r-ninja-gaiden/55846
Braakneigend geel, Inspiratieloos zwart en smegma wit.quote:
Kekke kleur die gelequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoeveel kost de turtles![]()
Helemaal grijs gespeeld op de snes
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die heerscht echtquote:
Zo werkt het wel in de US of A, overal voor indekken anders heb je een miljoenen claim aan je broek hangenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Even offtopic, wat ik me nu altijd al afgevraagd heb bij bv ook gametrailers: waarom altijd die leeftijd invullen? Gaan ze er van uit dat kinderen eerlijk zijn of zo? Nutteloze shit. Het zal wel weer met "don't sue me, your child didn't told the truth" te maken hebben, maar het is zo hypocriet
Op deze manier leg je de verantwoordelijkheid bij de gebruiker. Daardoor kan GT niet aansprakelijk worden gehouden wanneer minderjarigen expliciete beelden zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Even offtopic, wat ik me nu altijd al afgevraagd heb bij bv ook gametrailers: waarom altijd die leeftijd invullen? Gaan ze er van uit dat kinderen eerlijk zijn of zo? Nutteloze shit. Het zal wel weer met "don't sue me, your child didn't told the truth" te maken hebben, maar het is zo hypocriet
Knap dat je het al weet, heb je het al gespeeld?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Dante's inferno serieus? Het is een simpele GoW-kloon zoals er de afgelopen jaren erg veel zijn geweest. Net als die games zal Dante niet eens in de buurt komen van het design van God of War.
Ja hoor Sony, een wittequote:
Sarcasmequote:
Beter goed gejat...quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Dante's inferno serieus? Het is een simpele GoW-kloon zoals er de afgelopen jaren erg veel zijn geweest. Net als die games zal Dante niet eens in de buurt komen van het design van God of War.
*Clarkson is ook bijna 30* En dat stoort me al genoeg. De beatles erbij en ik voel me bejaard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja hoor Sony, een witte![]()
Binnen nu en een half jaar op de markt zeker
[..]
Sarcasmeniet echt
Komaan jongens, ik ben bijna 30, maar de Beatlesflikker ff op zeg
![]()
1. Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Dibble het volgende:
Enkele vragen over de PS3,
Als het goed is zit de wifi ingebouwd in het apparaat of niet waarmee je direct met je thuisverbinding kan connecten? Dus geen losse adapter nodig zoals bij de 360.
Ten tweede vraag ik me af of er een ps3 controller is waarbij de diagonaal van elkaar geplaatst zijn. Ben normaal een xbox controller gewend en en dat speelt soepeler met shooters, voor mij althans.
Mijn laatste vraag is of KZ2 nog veel online gespeelt word want dat zal mijn aankoop tot de concole sterk beinvloeden en wat voor AAA-online shooters zijn er nog meer op komst ?dat was mijn vragenlijstje, alvast bedankt voor de reply's.
Ik heb vertrouwen in de developer na Dead Spacequote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
En de soepele animaties, en de enorm reactieve controls, en de meest epische set pieces, en het voortreffelijke camerawerk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Hehe grappig, als ik ooit een xbox zou kopen zou ik ook zo snel mogelijk een controller kopen waarbij de pookjes gewoon netjes naast elkaar zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Dibble het volgende:
Ten tweede vraag ik me af of er een ps3 controller is waarbij de diagonaal van elkaar geplaatst zijn. Ben normaal een xbox controller gewend en en dat speelt soepeler met shooters, voor mij althans.
Visceral Games toch,.... ja,... Dead Space was inderdaad erg goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de developer na Dead Space
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap dat je het al weet, heb je het al gespeeld?
En dat kom je dan eerst op FOK! vertellenquote:Op zondag 13 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
Fuck! Wil ik net een Need for speed shift pre-order plaatsen en effe DiRT 2 spelen, besluit mijn vriendin weeën te krijgen.......
(Yeeeeey!!!)
Je vergelijkt twee spellen met elkaar die nog niet uit zijn, dus ik vraag me af hoe je weet dat het design van GoW beter is dan dat van Dantes. Plus dat je het als feit opgeeft, (niet, "ik denk") dus ik vroeg me af of je beide spellen al gespeeld had.quote:Op zondag 13 september 2009 09:30 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Volgens mij doe ik hetzelfde als iedereen hier: speculeren over de game met alle informatie die ze hebben. Alleen omdat ik zeg dat de game me niet aan staat in plaats van zeggen dat het me wel aan staat is het ongegrond? Wat een onzin
Doe hier ook even live verslagquote:Op zondag 13 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
Fuck! Wil ik net een Need for speed shift pre-order plaatsen en effe DiRT 2 spelen, besluit mijn vriendin weeën te krijgen.......
(Yeeeeey!!!)
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |