Ban voor spamquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:04 schreef Misan het volgende:
Spam: FOK!games is jarig!! Lustrummagazine Hype nu echt verkrijgbaar
Dit iet er wel gaaf uit, is het ook leuk om te spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
En niemand heeft het nog over TMNT: Turtles in Time Re-Shelled![]()
Sinds gisteren in de Store
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén of andere vage Dante's Inferno kloon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dante's Inferno? Dat is toch die game die letterlijk iedere element uit God of War 1 op 1 ript?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who cares? Beter goed gejat dan slecht bedacht enzo. Dead Space was ook een vooruitgang op Resident Evil vanwege het strafen bijvoorbeeld. Als ze GoW 1op1 kopieren en ze voegen een kleine verbetering toe is het nu al een topgamequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dante's Inferno? Dat is toch die game die letterlijk iedere element uit God of War 1 op 1 ript?
Ga ik vanavond achter komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit iet er wel gaaf uit, is het ook leuk om te spelen?
Preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who cares? Beter goed gejat dan slecht bedacht enzo. Dead Space was ook een vooruitgang op Resident Evil vanwege het strafen bijvoorbeeld. Als ze GoW 1op1 kopieren en ze voegen een kleine verbetering toe is het nu al een topgame
Ja, want het komt nu al zo lekker veel overeen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga ik vanavond achter komen
[..]
PreciesEn als ze dan ook nog behoorlijk 'The Divine Comedy' aanhouden is het spel qua verhaal ook te bizar voor woorden
![]()
Qua setting - Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, want het komt nu al zo lekker veel overeen....![]()
Sony is slim bezig..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 oktober: PS3 250GB, 350 euro
Hoeveel kost een losse 250gb hd? Meer dan die 50? Vast niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 oktober: PS3 250GB, 350 euro
Sony moet ook winst maken he.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoeveel kost een losse 250gb hd? Meer dan die 50? Vast niet.
Had ik die nu maar ook gekochtquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Beatles binnen, in 1 zitting uitgespeeld
Beatles is zo veel beter dan GH5quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef merino het volgende:
[..]
Had ik die nu maar ook gekocht
GH5 + GH5 Guitar blijkt uiteindelijk GHWT Guitar + GH5 te zijn
Europa wordt weer eens machtelijk misbruikt door Activision om oude peripherals op te dumpen...
Beatles is toch meer een band game en ik heb simpelweg de ruimte momenteel niet voor een drumsetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beatles is zo veel beter dan GH5
Heb ze nu alle 2 maar een beetje spijt van GH5, Beatles is genieten.
Nah wtfquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat the fuck man, ga toch geen 30 jaar oude muziek zitten nadoen
Guitar Hero Twarresquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nah wtf![]()
WAAR IS MIJN TOKIO HOTEL ROCK BAND??????? ??@@?%?!@?%?!
Dit wasd sarcasme ehquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat the fuck man, ga toch geen 30 jaar oude muziek zitten nadoen
En anders heeft hij geen smaak.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 Lauch Trailer
http://www.gametrailers.c(...)r-ninja-gaiden/55846
Braakneigend geel, Inspiratieloos zwart en smegma wit.quote:
Kekke kleur die gelequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoeveel kost de turtles![]()
Helemaal grijs gespeeld op de snes
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die heerscht echtquote:
Zo werkt het wel in de US of A, overal voor indekken anders heb je een miljoenen claim aan je broek hangenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Even offtopic, wat ik me nu altijd al afgevraagd heb bij bv ook gametrailers: waarom altijd die leeftijd invullen? Gaan ze er van uit dat kinderen eerlijk zijn of zo? Nutteloze shit. Het zal wel weer met "don't sue me, your child didn't told the truth" te maken hebben, maar het is zo hypocriet
Op deze manier leg je de verantwoordelijkheid bij de gebruiker. Daardoor kan GT niet aansprakelijk worden gehouden wanneer minderjarigen expliciete beelden zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Even offtopic, wat ik me nu altijd al afgevraagd heb bij bv ook gametrailers: waarom altijd die leeftijd invullen? Gaan ze er van uit dat kinderen eerlijk zijn of zo? Nutteloze shit. Het zal wel weer met "don't sue me, your child didn't told the truth" te maken hebben, maar het is zo hypocriet
Knap dat je het al weet, heb je het al gespeeld?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Dante's inferno serieus? Het is een simpele GoW-kloon zoals er de afgelopen jaren erg veel zijn geweest. Net als die games zal Dante niet eens in de buurt komen van het design van God of War.
Ja hoor Sony, een wittequote:
Sarcasmequote:
Beter goed gejat...quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Dante's inferno serieus? Het is een simpele GoW-kloon zoals er de afgelopen jaren erg veel zijn geweest. Net als die games zal Dante niet eens in de buurt komen van het design van God of War.
*Clarkson is ook bijna 30* En dat stoort me al genoeg. De beatles erbij en ik voel me bejaard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja hoor Sony, een witte![]()
Binnen nu en een half jaar op de markt zeker
[..]
Sarcasmeniet echt
Komaan jongens, ik ben bijna 30, maar de Beatlesflikker ff op zeg
![]()
1. Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Dibble het volgende:
Enkele vragen over de PS3,
Als het goed is zit de wifi ingebouwd in het apparaat of niet waarmee je direct met je thuisverbinding kan connecten? Dus geen losse adapter nodig zoals bij de 360.
Ten tweede vraag ik me af of er een ps3 controller is waarbij de diagonaal van elkaar geplaatst zijn. Ben normaal een xbox controller gewend en en dat speelt soepeler met shooters, voor mij althans.
Mijn laatste vraag is of KZ2 nog veel online gespeelt word want dat zal mijn aankoop tot de concole sterk beinvloeden en wat voor AAA-online shooters zijn er nog meer op komst ?dat was mijn vragenlijstje, alvast bedankt voor de reply's.
Ik heb vertrouwen in de developer na Dead Spacequote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
En de soepele animaties, en de enorm reactieve controls, en de meest epische set pieces, en het voortreffelijke camerawerk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef KoosyNL het volgende:
Hehe grappig, als ik ooit een xbox zou kopen zou ik ook zo snel mogelijk een controller kopen waarbij de pookjes gewoon netjes naast elkaar zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Dibble het volgende:
Ten tweede vraag ik me af of er een ps3 controller is waarbij de diagonaal van elkaar geplaatst zijn. Ben normaal een xbox controller gewend en en dat speelt soepeler met shooters, voor mij althans.
Visceral Games toch,.... ja,... Dead Space was inderdaad erg goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de developer na Dead Space
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap dat je het al weet, heb je het al gespeeld?
En dat kom je dan eerst op FOK! vertellenquote:Op zondag 13 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
Fuck! Wil ik net een Need for speed shift pre-order plaatsen en effe DiRT 2 spelen, besluit mijn vriendin weeën te krijgen.......
(Yeeeeey!!!)
Je vergelijkt twee spellen met elkaar die nog niet uit zijn, dus ik vraag me af hoe je weet dat het design van GoW beter is dan dat van Dantes. Plus dat je het als feit opgeeft, (niet, "ik denk") dus ik vroeg me af of je beide spellen al gespeeld had.quote:Op zondag 13 september 2009 09:30 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Volgens mij doe ik hetzelfde als iedereen hier: speculeren over de game met alle informatie die ze hebben. Alleen omdat ik zeg dat de game me niet aan staat in plaats van zeggen dat het me wel aan staat is het ongegrond? Wat een onzin
Doe hier ook even live verslagquote:Op zondag 13 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
Fuck! Wil ik net een Need for speed shift pre-order plaatsen en effe DiRT 2 spelen, besluit mijn vriendin weeën te krijgen.......
(Yeeeeey!!!)
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |