Oh dat HAAAAT ik zooooo ergquote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welke madderfakker verzint het om 6 big boss battles direct achter elkaar zonder save point te houden![]()
Fucking hell man, dacht ik dat ik er eindelijk was, nog een boss battle![]()
In totaal 5 buffed up chars & 2 white knights verbruikt, en nog dood![]()
Nu moet ik weer heull dat stuk overnieuw doen
De eerste 3 waren nog redelijk te doenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh dat HAAAAT ik zooooo erg![]()
Ook geen refill ofzo van je HP/MP zeker?
Ik voeg je toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Kreeg even het "ouderwetse" gevoel toen die typerende stemmen 'Sega' zongen
[..]
Bellerophon- is mijn PSN ID
Maar ben benieuwd wat er dan in die DLC gaat zitten, bedoel van mij mogen deze twee rangen erin komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conlusie: Je zuigtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De eerste 3 waren nog redelijk te doen![]()
De 4e Boss had een MP drain & Poison attack op mijn Chars![]()
Ik hem eindelijk gekicked met mijn eerste White Knight , MUUUUUUHAAHAHAH,
Transformeerd hij daarna in 2 grote beesten![]()
Ik die daarna met moeite alle twee gekicked![]()
Direct daarna een Black knight tegen mijn net verworven nieuwe White Knight.![]()
En ja,,,,,,,,daar heb je geen HP magic / refill shizzle neetoen ging ik dood
![]()
GAME OVER ..
Ik formuleerde het wat onhandig, maar wat ik wou aangeven is dat ik dit soort toevoegingen alleen maar kan toejuichen. Een uitgebreide info display van een friend is toch wel een must. Nu heb je een oersaaie online status scherm.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De eerste 3 waren nog redelijk te doen![]()
De 4e Boss had een MP drain & Poison attack op mijn Chars![]()
Ik hem eindelijk gekicked met mijn eerste White Knight , MUUUUUUHAAHAHAH,
Transformeerd hij daarna in 2 grote beesten![]()
Ik die daarna met moeite alle twee gekicked![]()
Direct daarna een Black knight tegen mijn net verworven nieuwe White Knight.![]()
En ja,,,,,,,,daar heb je geen HP magic / refill shizzle neetoen ging ik dood
![]()
GAME OVER ..
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:28 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Zero PunctuationWolfenstein in Limerick vorm
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:28 schreef KoosyNL het volgende:
Nieuwe Zero PunctuationWolfenstein in Limerick vorm
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?
Dat staat er toch? Koosy is gewoon onze bedrijfspsycholoog!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rood? Wtf is dat nou weer voor functie?
Firmware 3.0 icm Uncharted?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waarom hangt hij bij mij ineens zo vaak?
Ja dat is ook wel zo, en standaard is meer dan 50% een warrior die zich meteen in de strijd werpenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik voeg je toe.
Wat ik wel een nadeel vindt. De dev's hadden het over strategieën enz, maar die kan je totaal niet maken met je team aangezien je niet met ze kan communiceren. Communicatie mist in dat spel. Desnoods doen ze commands als Follow Me, of Rush, Heal me, etc. Want soms duurt dat princesje vangen ook godverdomme een half uur
[..]
Conlusie: Je zuigt
Oplossing: Beter worden
Single player - Legend of the Fat Princess moet enigszins dienen als een tutorialquote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb eindelijk Fat Princess goed door. Wel erg jammer dat ze daar geen goede tutorial ingestopt hebben... Verder is het een geweldig spel! De afgelopen week elke avond wel een paar potjes gespeeld
Geprobeerd, Failquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Eerst knoppie onderop. Als ie knippert, home knop ingedrukt houden.
Ik gebruik die webbrowser bijna altijd wel eens een keer als de PS3 aan staat, al is het maar om even snel op een site te kijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En die webbrowser van de PS3 heb ik echt nog nooit gebruikt. Daar heb ik mn laptop voor, dat werkt een stuk fijner en sneller!
Gamefaqs?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik gebruik die webbrowser bijna altijd wel eens een keer als de PS3 aan staat, al is het maar om even snel op een site te kijken
Nee die niet, ik ga wel eens naar PS3Trophies.orgquote:
GEweldige website, alleen niet alle savegames doen het dus van die websitequote:
Ik heb inmiddels alle riddles opgelost,... echt moeilijk op een paar na zijn ze niet. Erg goed spel! Ben nu alle challenges aan het doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Mijn Batman ervaring tot nu toe na 2 uur spelen. 10 minuten vechten en ruim anderhalf uur lopen kutten met die stomme riddler krengenIk weet nu al hoe dat zal gaan. Ik ga dus echt als een compulsieve idioot al die riddles proberen op te lossen. Grrrrr
De vloek van de trophy hoer heeft mij in een houtgreep
Graphisch echt een super gameHelemaal nadat ik Quantum of Solace een uurtje daarvoor had gespeeld. Tering wat zijn die cut scenes bagger zeg
Alsof we nog in 1999 leven
Waren ook bij mij aan de deur geweest maar niet thuis dus morgen bij postkantoor ophalenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Jaaaa, eindelijk batman binnen van GHMaar een paar uur eerder had ik al Quantum of Solace binnen gekregen dus ben ik daar al mee begonnen
Die installatie van Batman is wel verdomd groot zeg; maximaal 3.8GB
Lijkt mij echt zo een insiders game waar je geen fuck van snapt als je niet als sinds 1850 alle voorgaande games hebt gespeeld. Tuurlijk, compleet bevooroordeeld en waarschijnlijk niet waar, maar dat gevoel heb ik wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Fallen het volgende:
Nog meer mensen die MS:PR hebben gehaald met de nieuwe Platinum prijs?
Motorstorm Pacific Rift is deel 2 van een serie racegames.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo een insiders game waar je geen fuck van snapt als je niet als sinds 1850 alle voorgaande games hebt gespeeld. Tuurlijk, compleet bevooroordeeld en waarschijnlijk niet waar, maar dat gevoel heb ik wel.
Wow.. hoe de fuck kom ik er nou op dat hij het over Metal Gear Solid 4 had?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Motorstorm Pacific Rift is deel 2 van een serie racegames.
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een pure race-game met een plot speelde
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow.. hoe de fuck kom ik er nou op dat hij het over Metal Gear Solid 4 had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Uhuh, hij is gewoon vetquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it
Modern Warfare 2, Prestige edition.
180 euro
Uncharted 2
Waarschijnlijk 75 euro.
Need for speed shift
65 euro
Eyepet
50 euro
Totaal in de komende 2 maanden:
370 euro![]()
![]()
![]()
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben net terug van de lokale Free Record Shop, want ik had me toch een partij zin in Dirt 2![]()
Ik daar zoeken , kon ik hem niet vinden![]()
Dus ik loop naar die klapjosti, en zeg : doe mij eens een Dirt 2 copy P-S-TRIPLE style jeweetz
Wat zegt tie vent, we hebben geen enkele binnen gekregen wegens logistieke problemen![]()
Ik zook, dan kom ik morgen terug
![]()
Nee, ze zijn morgen pas op de logistieke band, dus dat betekent pas dinsdag hier
Ik: Dinsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Maarrrrr zegt tie kerel, hij is dan wel zeker 15 euro goedkoper dan de andere winkels![]()
Wat fuckt mij die 15 euro nou, ik wil nu gamen...![]()
Subklacht: Plasticx voucher die alleen bij FRS in te wisselen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |