SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodybe/Totziens: dat lijkt me raar, allebei op fok! Ik vertel het juist aan niemand, lekker anoniem vind ik het.Hoewel ik wel weer foto's hierop gooi af en toe enzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:
Oja,Dat idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kijken naar de 15 meest besproken sex momenten op tv ofzo!quote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
PF van harte
Dikke
WTF dat baby te huur blijft een giller!
Ik heb het net ook gekekenquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF dat baby te huur blijft een giller!
Ik ga naar bed, morgen gaat de wekker weer om 7 uur!quote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich buitengesloten met die spoilerpraat.
In m'n eentje jaquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Vik: jij kunt vast over dingen praten waarbij wij ons weer heel erg buitengesloten voelen.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, morgen gaat de wekker weer om 7 uur!![]()
Ja, maar we zijn wel weer anoniem in de zin van dat andere mensen niet weten wie we zijn. Toch zusje?quote:Op zondag 6 september 2009 21:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goodybe/Totziens: dat lijkt me raar, allebei op fok! Ik vertel het juist aan niemand, lekker anoniem vind ik het.Hoewel ik wel weer foto's hierop gooi af en toe enzo
.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In m'n eentje jawant ElisaB is ook al weg hier
O ja, jij ook nog. Sorry!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 6 september 2009 23:03 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
En in het kader van oversharen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puik
Ja doei.
WTFquote:Op maandag 7 september 2009 07:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom droom je altijd zo raar als je na de wekker nog even in slaap sukkelt? Dat je ziet dat je maar drie minuutjes hebt geslapen maar je toch een verhaal herinnert over het Nederlands elftal dat in een donkere gymzaal tegen Rusland moest voetballen, een goulashreclame en m'n lief die alles moest filmen maar z'n camera zat steeds vol met pasta.
.
quote:Op maandag 7 september 2009 07:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Gmoggel*gaap*.
Waarom droom je altijd zo raar als je na de wekker nog even in slaap sukkelt? Dat je ziet dat je maar drie minuutjes hebt geslapen maar je toch een verhaal herinnert over het Nederlands elftal dat in een donkere gymzaal tegen Rusland moest voetballen, een goulashreclame en m'n lief die alles moest filmen maar z'n camera zat steeds vol met pasta.
Je plaatje doet het niet, maar de link wel en dat is idd wel een lekker dingquote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
The Hangover is echt een hilarische film!.
En deze meneer was ook niet onaangenaam om naar te kijken..
[ afbeelding ]
Meen je dat nou? Ik vond 'm echt supergrappig!quote:Op maandag 7 september 2009 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, maar de link wel en dat is idd wel een lekker ding. Maar ik vond de film zelf echt drie keer niks
.
Wow! Jij krijgt je vitamine C wel binnen vandaag! Wat veel groenten!quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei, bak biologische vanilleyoghurt
S: anderhalf uur sporten
T: yoghurtdrink
T: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
T: handje noten
D: tortilla's met bonenprut
Planning voor vandaag:
O: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
L: ijsbergsla met augurk en tomaat
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: pikante tomatensoep-uit-zak
D: vegading met groente
*jaloers*quote:Op maandag 7 september 2009 11:26 schreef conleche het volgende:Even een weekje naar Frankrijk, paspoort en laptop ophalen en als ik er dan toch ben een beetje op het strand hangen!!
Het is toch een planning, waarom maak je er dan niet iets fatsoenlijks van?quote:Op maandag 7 september 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn lijstje is echt bagger vandaag.
Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.quote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is toch een planning, waarom maak je er dan niet iets fatsoenlijks van?
Beterschap PF.![]()
Veel plezier Conleche!
Zuurkool is heel gezond natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.
Als avondeten zou ik wel zuurkool kunnen maken, als het met rookworst smaakt moet het met knakworst (die op moet) ook best te eten zijn.Dat is wel redelijk gezond, of niet?
Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zuurkool is heel gezond natuurlijk.![]()
Knakworst lijkt me een minder goede keuze: wiki
Maar misschien moet je even op de verpakking kijken wat er inzit, want de wiki geeft veel minder vet aan dan voedingswaardetabellen.
Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...quote:Op maandag 7 september 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.
Belasten is wel een groot woord, het is niet alsof we het over drugs hebben ofzo. Bovendien vind ik het gewoon lekker. Je kunt toch niet je hele leven alleen maar het gezondste van het gezondste eten, daar moet m'n lijf maar tegen kunnen hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...
Oh ja, jij was heel goed in het weggooien van halve verpakkingen koekjes.quote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Ik eet vaak genoeg troep en daar geniet ik ook van. Maar dingen eten puur om het niet weg te gooien? Nah.
heb je geen lijstje met woord/teken correspondenties? ik zal morgen op mn werk anders wat van dedingen waarmee ik t heb geleerd inscannen... wij moesten ook phonetische dictees doen enoefenen met transcripties elke week..quote:Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog tips hoe ik die tekens zo snel mogelijk doorkrijg?
Zit bij mijn Longman Pronunciation Dictionary zo'n kaart met al die dingen erbij, en natuurlijk oefeningen, maar ik zou graag zo snel mogelijk de betekenis/klank van alle dingen doorkrijgen zodat ik ze daarna makkelijker kan toepassen(duh!)
dus, oefentips zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb een flinke kater, zo'n rillerige hartkloppingen kater...brrr... maar t feestje gisteren wasprachtig na t laatste concert. heb 2,5uur geslapen wantmoest al vroeg naar stemtherapie, voor t eerst, en dat was heel tof. ennu ben ik eenbeetje stuk...
Kwak
waar moet je oefenen dan? wijhadden daar eenlab voor, methokjes en koptelefoons...maarik deed t altijd gewoon thuis...quote:Op maandag 7 september 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
dank je kwak!
ik zit me nu over mijn schaamte heen te zetten en ben bijna klaar om te gaan oefenen met uitspraakmaar ik durf nog niet zo goed, aangezien er niemand zit te oefenen verder
als er nou meer waren, ok
ah gewoon doen! voordeel:jouw engels issowieso beter danhet chinees vaneerstejaarschineesquote:Op maandag 7 september 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
in het multi media centrum en ja, hokjes, maar alleen afscheidinkjes zeg maar. Heb wel een koptelefoon op numaar ik moet me nog tot spreken zien te zetten...
De meesten zullen zich meer zorgen maken of anderen kunnen horen hoe zij aan het stuntelen zijnquote:Op maandag 7 september 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
Doe nou maar gewoon Mo!
Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat mensen je uitlachen?
Nou en! Doen ze toch niet!!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Daph: naar de dokter gaan hoor! Voorgeschreven medicijnen werken toch vaak beter dan de vrij verkrijgbare.
Xcuz: ziet er leuk uit! Dat is elk jaar? Misschien ga ik er volgend jaar heen dan!
DaD:Dat is het hem juist, mijn huisarts vindt dat ik het met de 'reguliere pijnstillers' moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodybe/Totziens: dat lijkt me raar, allebei op fok! Ik vertel het juist aan niemand, lekker anoniem vind ik het.Hoewel ik wel weer foto's hierop gooi af en toe enzo
.
Gewone paracetamol, paracetamol met coffeïne, paracetamol met codeïne (?), finimal, ibuprofen (pil en poedervorm) en naproxen werken niet of nauwelijks. Ik heb nu Advil liquid caps. Zag alleen net dat daar ook ibuprofen in zit, dus ik vrees dat dit ook niet werkt
Maargoed, ik ga het gewoon proberen. Werkt dit ook niet, dan ga ik voor de zoveelste keer naar de huisarts.. Gezellig
![]()
Ik ga even google'n! Thanks voor de tipquote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Daph, ik heb ook gruwelijke koppijn en ik slik Tylenol (ik heb geen idee hoe het hier in Nl heet) en dat werkt als een tierelier!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat maakt Tylenol anders dan paracetamol van een ander merk?
Moet je hier wezen: post hier als je jezelf een slet vindtquote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zoek sletjes...
Morfine.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen ideemaar het werkt bij mij beter dan para. En mijn moeder had een potje meegenomen uit de US dus het was voorhanden. Volgens mijn kaakchirurg zit er ook iets van morfine in? Maar ik weet er het fijne niet van.
Ik werd doorgestuurd naar LIF.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je hier wezen: post hier als je jezelf een slet vindt
U heeft gegoogled naar: wat kan ik met een kleine piemel?quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef Gabbylicious het volgende:
Nou, ik merk het wel. Iedereen zit onder de morfine hier. Ik ga wel op ergens anders op zoek naar sletjes.
Hihiquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
U heeft gegoogled naar: wat kan ik met een kleine piemel?
Oh... pics?quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de mooiste vrouwen van fok zit je goed. Voor sletjes zou ik nog even verder zoeken.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wordt vervelend............
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
Wat ik op wiki erover lees zit er codeïne en coffeïne in Tylenol en dat zit in 'standaard' paracetamol volgens mij niet. Alleen werken paracetamol met die bestanddelen niet bij mij
Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Zo, weer thuis, dit gaat een druk jaar worden. Maar ik heb iig weer een bijbaantje (in het onderwijs, ga hier geen details neergooien want straks zijn er leerlingen die mij herkennen) en daar kan ik donderdag al mee beginnen
.
[..]
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef loveli het volgende:
O ja, sportschool. Ik ben sinds juni niet meer geweest geloof ik. Nou ja, ik mag de gemiste dagen inhalen, wie weet ga ik nog wel eens twee keer per week die kant op. Wie het gelooft mag het zeggen.
Haha, volgensmij hebben ze wel een soort van rare g, maar geen échte zachtequote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben van plan om in november een maand ding te nemen bij de sportschool all in, da's incl. koffie, thee, zwembad, zonnebank en sauna en vrij gebruik fitness. 41E
Maar nu even een uurtje fietsen zo na het eten met bloemkool, komkommersalade en gegrilde kipfilet (njammie, heb nog een stukje voor morgen op brood)
Ja, nog even moed verzamelen, doe het nu toch nog niet want ik mag door de lensimplantaten 2 maanden niet zwemmen, sauna of hele intensieve sporten doen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijk
Ja. Vreselijk geluid.quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Shakiesquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh hai thurvreetdaglijstje.
O: snee brood met chocovlokken
T: snee brood met pindakaas
L: twee sneetjes brood met ham
T: snee brood met pindakaas
T: bruine bagel met smeerkaas en een smoooothie van aardbei met banaan
D: kipfiletje met een stapel gekookte worteltjes
T: glas dunne limo
Begin van het schooljaar people!
quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
Ik koop nóóit meer Nederlandstalige programma's als ze op de uni de Engelse gebruiken. Uitzoeken hoe dingen in het Nederlands heten/werken kost veel teveel tijd.
Ja, leuk is dat!quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je hebt de illusie nog gezond bezig te zijn ook!
Leuk, wat speel je?quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!nu moet ik de liedjes oefenen waar ik als klein 7-jarig meisje ook mee begonnen ben, jeugdsentiment
Tis ook duur! Ik neem altijd van die aanbiedingsdingesenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat!Ach, en zó erg is het nou ook weer niet. Beter dan een koffietje bij de starbucks anyways
![]()
Ik koop er alleen bijna nooit iets, want ik vind het echt duur
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bekend probleem!Ik heb voor SPSS toen wel een website gevonden waar iemand een lijst had gemaakt van alle termen NL-EN, misschien dat dat voor andere programma's ook wel gedaan is?
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
Foucaultquote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik schrok me trouwens het apenzuur! Ik moet voor donderdag echt een BUTTLOAD aan teksten lezen! En het programma heb ik pas afgelopen vrijdag gehad, dus eerder beginnen zat er niet echt in, want ik was begonnen met lezen voor morgenEn da's bijna af.
O.a. een tekst van 44 (!) pagina's van Michel Foucault (wie hem kent weet dat die man een PhD heeft in Incomprehensibility). Ik heb even geteld, en in totaal moet ik voor donderdag 150 pagina's lezenWaaronder dus zware theorie. Ik ga woensdag dus maar even een kluizenaarsbestaan aan
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcalsquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werken.
Ik liep in de AH en zag daar opeens mini-Daim liggen. Gelukkig 3 euro voor een lullig zakje, dan kan ik het wel laten liggen
.
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na danquote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis het hebben van tentamens echt enorm..
Oh nee, brr. Presenteren vind ik op zich niet erg (als ik tenminste enigszins het idee heb dat ik weet waarover ik praat), maar essays schrijven is niet voor mij weggelegd. Daarom loopt m'n scriptie ook zo vreselijk moeizaam. Maar tentamens! Met boek, collegeblok en een hoop gekleurde pennen in de UB zitten, heerlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na dan
91 kcal ?!?quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
91 kJ jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
quote:Brennwert 91 kJ
Kalorien 22 kcal
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het tochquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
Het boek heet woordsystemenquote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Presenteren is teh horror. Tentamens, mwaa. EssaysPapers
*insert meer synoniemen* Lekker thuis doen met een pot thee erbij
![]()
Syrena: idd! Panopticon, die heb ik ook gehadMaar nu krijgen we wat anders geloof ik. The Order of Things. Waddaookmagweze.
Balen als je met een rottig systeem moet werken simpelweg omdat dat al bedacht isMag je het niet verbeteren?
Sorryquote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
<hypnotiseermodus>quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
[..]
Schele eendquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
En ze zijn ook bij de AHquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
Echt! Kijk maar:quote:
Mwaaaaaquote:
Aaaaahwquote:
Euhm, nou van dat pretty weet ik niet, ik heb er laatst wel iets gepost ja. Maar dat was een luky shot, normaal zit ik er lang zo leuk niet bij.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, Bob! Jij was toch dat pretty meisje met die foto in Userfoto's?(dat herinner ik me tevens omdat ik toen moest denken aan Blackadder 4, met die vrouw die in het leger wou en dus een pet opzette en zichzelf Bob noemde
)
Veel succes iig!
Euhm, als ik het me kan herinneren, van vandaag weet ik het al nauwelijks meer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Bob.... succes!
Doe je ook lijstjes posten?
Nou, ik ben na 11 dagen bloedvrij en nu heb ik zin!Laters (hoeveel kcal was een orgasme? )
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik speelde vroeger altijd klarinet, nu twee jaar niet meer gespeeld. Moet alleen een klarinet kopen om weer te kunnen spelen en die krengen zijn duurKomt later wel weer een keer.
Ik ben nu sinds en week bezig met Evy, en dat bevalt goed! En daarnaast probeer ik mezelf in ieder geval om de dag zo ver te krijgen om wat pilates te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
Hey Bob. Succes met het beteren van je leven
. Wat is het plan precies?
Chico vs Excel, ik denk dat ik gewonnen heb.
Aaah roeien is echt zo leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...
Ik heb geroeid vandaag! Woei!
Goed zo! Ik vond roeien echt ideaal, want je moet altijd afspraken maken met je ploegje, dus dan ga je wel. En bovendien vond ik het zo leuk dat ik ook helemaal niet meer wilde afzeggen eigenlijk. Maar ik heb maar heel kort geroeid in de lente, als het kouder begint te worden lijkt het me wel lastiger.quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Nou ik heb een aantal weken afroeien.. En als ik het leuk vind en vaak genoeg kom, dan kan ik daar "op roeien". Maar ik ben al om!!
Ik weet jou nog wel eigenlijk!
Das heul niet waar nie! Een mokkelquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
En stiekem vond ik het heul niet leuk... stond ik daar in mn pak, zag eruit als een stereotype pot, mannelijk type door mijn vormvrije verschijning terwijl alle dames mooi in hun mantelpakjes stonden te brallen met de matjes-meneren![]()
gelukkig houd ik wel >2000 euro en een hoop andere ervaring over aan mn bestuursjaar
No.Fucking.Way.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
wel in dat pakmet m'n haar en mn stropdas en well, dat pak
![]()
Ik geloof er ook niks vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Nee joh, MoBlo, je ziet er niet uit als een pot.
Zorgverzekering (die van mij dan) is veel te traag. Als ik het door hen laat afhandelen krijg ik iedere keer herinneringen en aanmaningen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hoe het zit met declareren van meuk bij de zorgverzekering?
Ik moet m'n tandartsmeuk regelen, maar nu staat er dat ik het aan mezelf of aan de aanbieder kan laten betalen, maar dat gaat dan weer met bepaalde voorwaarden
kan ik gewoon zeggen dat ze alles naar die tandartstoko moeten overschrijven?
Anders ga ik zo wel even bellen, maar het lijkt me zo'n domme vraag
nope, broek 'moet', aangezien ik het zelfde pak heb als de secretaris zeg maar. We zijn met 2 mannen en 2 vrouwen, en de mannen hebben matching en de vrouwen ook... en zij wilde perse geen rok, dus daar heb ik me maar in geschiktquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:34 schreef loveli het volgende:
Een paar figuurnaadjes laten aanpassen geen optie? Of evt een rokje erbij aantrekken?
Bah, wat vervelend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
het duurste van de hele rekening, het terugzetten van mijn prothese, is mislukt: loop nu alweer een week met een tand minder rond![]()
lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bah, wat vervelend.![]()
Hoe kan dat nu mislukken? Implantaat toch? Dan is het toch gewoon een kwestie van erop klikken?![]()
Wanneer gaan ze het fixen?
Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..
\quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.
Je mag dus wel verwachten dat er tijd voor je gemaakt wordt.
mijn hoektanten lagen ergens onderin m'n kaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke tand mis je, Mo? Ik moet er niet aan denken om weer met gaten rond te lopen.. Ik hoop dat 't snel opgelost is!
Als het om veel geld gaat, zou ik als ik jou was het NMT bellen om te vragen of jij voor die kosten moet opdraaien of dat het de verantwoordelijkheid van de tandarts is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
mag maandagochtend komen om 11 uur. Bij dezelfde tandarts, dus hopelijk gaat hij er dan weer in. Helaas is er alleen wat afgebroken dit keerdus ik vrees dat er een nieuwe gemaakt moet worden ofzo
kost veel geld
Ah, ja! En ik weet nog dat ik de vorige keer ook al moest bekennen dat ik Twin Peaks niet eens ken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:35 schreef Laureline het volgende:
Ach Mo, die dames zijn dan weer onder de indruk van jouw slanke heupen![]()
En ik 'weet' Bob ook nog, omdat ik toen dacht dat Bob 1. een man 2. een Twin Peaksfan was. Nu is die foto wel een beetje Audrey Horne, dus ik had toch ergens gelijk.
Daar heb ik dus al 3 dagen trek in, maar ik heb al eten en ik ben blutquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
d- kapucijners met magere spekblokjes (240 kcal meer ham dan spek),komkommer
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien kun je kiezen voor ander beleg, Bob? In kaas zit eigenlijk niks waar je wat aan hebt, geloof ik.
Maar qua eten? Of is het niet echt een "gat" waar van alles in blijft zitten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
en welkom Bob overigens!
gelukkig is het gat in mn onderkaak, dus als ik een beetje voorzichtig doe met lachen valt het allemaal wel mee
idem hier met de brede schouders...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ken het pakken probleem trouwens, ik heb brede schouders, geen taille en smalle heupen en dan zie je er in pak alles behalve sexy uit.
Hier ook schouders, 2 maten groter dan heupen. Heeft denk ik meer met aanleg te maken dan met sport, aangezien m'n moeder, haar zus, mijn zus en m'n nicht precies hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem hier met de brede schouders...
ach, het is een feit... had ik maar niet moeten zwemmen gok ik zo
Mogelijke andere opties voor broodbeleg:quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind.Ik hou niet van zoet, eet geen vlees en alles wat je smeert vind ik vies. Oh wacht, ei, dat vind ik wel lekker!
Voor vandaag heb ik mijn eten al gemaakt, maar morgen probeer ik dan wel een gekookt eitje voor op m'n knäckebröd mee te nemen!
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje, daarna ga ik bijlezen!
O: 2x geroosterd brood met leverworst (laat)
L: 2 bakjes Activia (1 light, 1 met vezels)
T: cup-a-soup
D: weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen maar in elk geval iets met veel groente
T: druiven, wijntje/biertje
Ze hebben nu van die papieren zakken bij AH waarmee je 50% korting krijgt op groente en fruit, dus ik ga straks eens flink inslaan.
Twee nog wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef Ek-Mei het volgende:
T: 2 plakjes ontbijtkoek
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Twee nog wel.![]()
Je weet dat dat zinloze suiker is?
MoBlo, kunnen de dames niet een sjaaltje in dezelfde kleur als de strops doen?
Ziet er al wat vrouwelijker uit imho.
Je zit zo wel hoog in de (snelle) koolhydraten vandaag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig anders
Uiteindelijk is dat ook zo ja, maar het voelt een beetje als een groentepakket.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Bloemkool, wiflof, tomaten, kiwi's en paprikamix. Ik ben benieuwd of er nou echt mensen naar huis gaan met 4 bloemkolen of kilo's tomaten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smakenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
kilo's tomaten kan ik nog begrijpen als je er meteen een shitload een pastasaus van maakt
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smaken.
dit dus... maar de vriezer moet LEEG en niet voller (ontdooitijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.![]()
Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).
En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hè? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
@ merel: ja.. stropdas moet.. maar als ik nog een keer sjaaltjes in dezelfde kleur tegenkom ga ik daarop over stappen (en de secretaris hopelijk ook) want dat MOET leuker staan. De stropdas is nu wat ons doet 'matchen' zeg maar als bestuur zijnde..
ik heb leuke schoenen met een hakje (beetje oubollig, dat wel) en ik ga zeker op zoek naar een sjaaltje. giletjes enzo zijn geen optie (meer), aangezien wij ook 'gewoon' een pak van de WE hebben enzo.. allemaal niet zo fancy als bij de balliger verenigingen zeg maar..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Merel het volgende:
[..]
En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hè? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..
Net geluncht met een broodje kroket
helaas, dat hebben ze niet toegegeven, dat is mijn simpele lezing van de regel dat ook radicale snoei bij bomen met een stam dikker dan 10 cm. moet worden vergund....quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Vervelende dingen zijn dat, Kwak... Ik zou ook gaan janken als ze gewoon niet willen luisteren. Je laatste post klinkt alweer wat positiever, ik hoop dat je het gewoon geregeld krijgt. Ze hebben nu tenminste toegegeven dat zij die vergunning al (moeten) hebben, dan kunnen zij net zo goed de rest ook weghalen.
Mmm, ik ontvel ze altijd eerst. Misschien de volgende keer niet meer doen. De eerste optie klinkt overigens ook erg lekker!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.![]()
Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).
Bij wie zit jij dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef Merel het volgende:
Ik hou van mijn zorgverzekeringZe betalen supersnel en vergoeden bijna alles. En als ze iets niet vergoeden krijg je een uitgebreide brief
Ik vind pakken voor vrouwen eigenlijk meestal niet zo mooi. Het kan wel heel stijlvol staan, maar meestal is het zo saai!
Gebakken/geroosterde champignons en paprika zijn wel een goed idee ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mogelijke andere opties voor broodbeleg:
* sla en tomaat
* schijfjes radijs met een scheut maggi
* avocado (verkleurt wel snel)
* geroosterde paprika
* mozarella met pesto
* vegavlees
* omelet
* gebakken champs
Of je geniet van 1 knackebrodje met kaas en vervangt de rest door salades.
Daar mag je heus wel light mozarella of turkse kaas doorheen gooien.![]()
Soep is ook een prima keuze, vooral zelfgemaakte of soep-uit-zak van unox.
Of kliekjes van de vorige dag. Lekker koude nasi.![]()
Vind je echt alles wat gesmeerd moet worden vies?
Ook houmous, vegaspread en eiersalade?
Dat!quote:
nee, het is hun grond, dus hun boom... maar t komt nu vast goed. er is een man geweest, en de hovenier gaat de foto's bekijken, en als er gevaar is voor verzakking of afsterven/omwaaien dan wordt ie gekapt, maar dat kan een paar maanden duren. zo niet, dan heb ik nu gewoon een erg lelijke boom vol luis, ipv een medium lelijke boom vol luis in de tuin staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef P.F het volgende:
Wat naar kwak, maar het was toch jouw boom? Dan mag dat toch sowieso niet zomaar?
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef P.F het volgende:
Mijn tweede keuze was bedrijfseconomie
Dus ik dacht, aangezien ik geen colleges bij mijn "huidige" opleiding mag volgen,
laat ik daar eens kijken.
Pff... Een klas vol met TUIG!
Ik hoop nu nog 1000 keer meer dat ik weer terug mag
Oh stoer!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
En P.F, hoe ging je sollicitatie?
P.F: ja wel goed hoor, ik begin morgen
Uhm.... Ik kon zelf maximaal 15 uur, maar ze wilden het liefst 40 of zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh stoer!Hoeveel uur per week ga je daar werken?
Zometeen weer trainen, ga 2 uur proberen. Maar eerst huiswerk afmaken. Goed bezig trouwens Moblo! Klinkt alsof je bij Engels prima op je plek zit!
Kwak, ga lekker relaxen en liggen, van doorrennen word je niet sneller gezond.
Het was wel makkelijk tot nu toe... Maar die mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.
Vallen accountants daar ook onder?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.quote:
Whehe het was maar een grapje, maar wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.
Sterkte voor alle hoofdpijn-narigheden trouwens.
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
En P.F, hoe ging je sollicitatie?
P.F: ja wel goed hoor, ik begin morgen
Nee niemand was in pak! Maar ik dacht, ik kan maar beter een goede eerste indruk makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja DWDD is er weer. MetMathijs
![]()
[..]
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?
Ja! Geen gekkigheid., wij letten er thuis goed op. Zeker met een kleintje! Het probleem is dus echt snoepen en te weinig beweging.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Frankey! Succes met het behalen van je doelenEet je afgezien van de snacks wel gezond?
Daar gaan wij niet over, stuur Troel even een PM en dan regelt zij het voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef TheFrankey het volgende:
Ik meld mij hier even. Ik heb hier niet eerder gepost.
Ik weeg nu 95 kilo en ben 1.84 groot. Dat betekend dus een BMI van 28.1. Mijn doel is om 10 kilo af te vallen.
Ik zal even de redens opsommen waarom ik te zwaar ben
- Chips, nootjes is lekker. Ook op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag
- Bovenstaand geld ook voor de middag op het werk
- Te weinig beweging
- Biertjes drinken is ook lekker.... Niet elke dag, maar vanaf donderdag vaak al wel een flesje wat zich uitbreid naar 3 op vrijdag en 5 op zaterdag. Zondag weer koest.
Ik ben het nu echt zat dat kleren niet leuk zitten en gewoon te zwaar ben. Zeg maar dik.
De volgende maatregelen zijn sinds maandag in werking:
- Chips blijft lekker, maar dat eten we de komende weken gewoon niet.
- Meer bewegen. Ik tennis nu 1x in de week maar om dit te verbeteren heb ik mij opgeven voor een toernooi. En als mijn maatje wil, ook eens wat vaker tennissen.
Streefgewicht is uiteindelijk zon 82 kilo, maar laten we er eerst eens 10 vanaf halen. Rond kerst moet dit doel bereikt zijn.,
Mag ik ook in het lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |