quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wordt vervelend............
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
Wat ik op wiki erover lees zit er codeïne en coffeïne in Tylenol en dat zit in 'standaard' paracetamol volgens mij niet. Alleen werken paracetamol met die bestanddelen niet bij mij
Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Zo, weer thuis, dit gaat een druk jaar worden. Maar ik heb iig weer een bijbaantje (in het onderwijs, ga hier geen details neergooien want straks zijn er leerlingen die mij herkennen) en daar kan ik donderdag al mee beginnen
.
[..]
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef loveli het volgende:
O ja, sportschool. Ik ben sinds juni niet meer geweest geloof ik. Nou ja, ik mag de gemiste dagen inhalen, wie weet ga ik nog wel eens twee keer per week die kant op. Wie het gelooft mag het zeggen.
Haha, volgensmij hebben ze wel een soort van rare g, maar geen échte zachtequote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben van plan om in november een maand ding te nemen bij de sportschool all in, da's incl. koffie, thee, zwembad, zonnebank en sauna en vrij gebruik fitness. 41E
Maar nu even een uurtje fietsen zo na het eten met bloemkool, komkommersalade en gegrilde kipfilet (njammie, heb nog een stukje voor morgen op brood)
Ja, nog even moed verzamelen, doe het nu toch nog niet want ik mag door de lensimplantaten 2 maanden niet zwemmen, sauna of hele intensieve sporten doen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijk
Ja. Vreselijk geluid.quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Shakiesquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh hai thurvreetdaglijstje.
O: snee brood met chocovlokken
T: snee brood met pindakaas
L: twee sneetjes brood met ham
T: snee brood met pindakaas
T: bruine bagel met smeerkaas en een smoooothie van aardbei met banaan
D: kipfiletje met een stapel gekookte worteltjes
T: glas dunne limo
Begin van het schooljaar people!
quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
Ik koop nóóit meer Nederlandstalige programma's als ze op de uni de Engelse gebruiken. Uitzoeken hoe dingen in het Nederlands heten/werken kost veel teveel tijd.
Ja, leuk is dat!quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je hebt de illusie nog gezond bezig te zijn ook!
Leuk, wat speel je?quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!nu moet ik de liedjes oefenen waar ik als klein 7-jarig meisje ook mee begonnen ben, jeugdsentiment
Tis ook duur! Ik neem altijd van die aanbiedingsdingesenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat!Ach, en zó erg is het nou ook weer niet. Beter dan een koffietje bij de starbucks anyways
![]()
Ik koop er alleen bijna nooit iets, want ik vind het echt duur
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bekend probleem!Ik heb voor SPSS toen wel een website gevonden waar iemand een lijst had gemaakt van alle termen NL-EN, misschien dat dat voor andere programma's ook wel gedaan is?
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
Foucaultquote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik schrok me trouwens het apenzuur! Ik moet voor donderdag echt een BUTTLOAD aan teksten lezen! En het programma heb ik pas afgelopen vrijdag gehad, dus eerder beginnen zat er niet echt in, want ik was begonnen met lezen voor morgenEn da's bijna af.
O.a. een tekst van 44 (!) pagina's van Michel Foucault (wie hem kent weet dat die man een PhD heeft in Incomprehensibility). Ik heb even geteld, en in totaal moet ik voor donderdag 150 pagina's lezenWaaronder dus zware theorie. Ik ga woensdag dus maar even een kluizenaarsbestaan aan
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcalsquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werken.
Ik liep in de AH en zag daar opeens mini-Daim liggen. Gelukkig 3 euro voor een lullig zakje, dan kan ik het wel laten liggen
.
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na danquote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis het hebben van tentamens echt enorm..
Oh nee, brr. Presenteren vind ik op zich niet erg (als ik tenminste enigszins het idee heb dat ik weet waarover ik praat), maar essays schrijven is niet voor mij weggelegd. Daarom loopt m'n scriptie ook zo vreselijk moeizaam. Maar tentamens! Met boek, collegeblok en een hoop gekleurde pennen in de UB zitten, heerlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na dan
91 kcal ?!?quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
91 kJ jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
quote:Brennwert 91 kJ
Kalorien 22 kcal
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het tochquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
Het boek heet woordsystemenquote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Presenteren is teh horror. Tentamens, mwaa. EssaysPapers
*insert meer synoniemen* Lekker thuis doen met een pot thee erbij
![]()
Syrena: idd! Panopticon, die heb ik ook gehadMaar nu krijgen we wat anders geloof ik. The Order of Things. Waddaookmagweze.
Balen als je met een rottig systeem moet werken simpelweg omdat dat al bedacht isMag je het niet verbeteren?
Sorryquote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
<hypnotiseermodus>quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
[..]
Schele eendquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
En ze zijn ook bij de AHquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
Echt! Kijk maar:quote:
Mwaaaaaquote:
Aaaaahwquote:
Euhm, nou van dat pretty weet ik niet, ik heb er laatst wel iets gepost ja. Maar dat was een luky shot, normaal zit ik er lang zo leuk niet bij.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, Bob! Jij was toch dat pretty meisje met die foto in Userfoto's?(dat herinner ik me tevens omdat ik toen moest denken aan Blackadder 4, met die vrouw die in het leger wou en dus een pet opzette en zichzelf Bob noemde
)
Veel succes iig!
Euhm, als ik het me kan herinneren, van vandaag weet ik het al nauwelijks meer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Bob.... succes!
Doe je ook lijstjes posten?
Nou, ik ben na 11 dagen bloedvrij en nu heb ik zin!Laters (hoeveel kcal was een orgasme? )
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik speelde vroeger altijd klarinet, nu twee jaar niet meer gespeeld. Moet alleen een klarinet kopen om weer te kunnen spelen en die krengen zijn duurKomt later wel weer een keer.
Ik ben nu sinds en week bezig met Evy, en dat bevalt goed! En daarnaast probeer ik mezelf in ieder geval om de dag zo ver te krijgen om wat pilates te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
Hey Bob. Succes met het beteren van je leven
. Wat is het plan precies?
Chico vs Excel, ik denk dat ik gewonnen heb.
Aaah roeien is echt zo leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...
Ik heb geroeid vandaag! Woei!
Goed zo! Ik vond roeien echt ideaal, want je moet altijd afspraken maken met je ploegje, dus dan ga je wel. En bovendien vond ik het zo leuk dat ik ook helemaal niet meer wilde afzeggen eigenlijk. Maar ik heb maar heel kort geroeid in de lente, als het kouder begint te worden lijkt het me wel lastiger.quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Nou ik heb een aantal weken afroeien.. En als ik het leuk vind en vaak genoeg kom, dan kan ik daar "op roeien". Maar ik ben al om!!
Ik weet jou nog wel eigenlijk!
Das heul niet waar nie! Een mokkelquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
En stiekem vond ik het heul niet leuk... stond ik daar in mn pak, zag eruit als een stereotype pot, mannelijk type door mijn vormvrije verschijning terwijl alle dames mooi in hun mantelpakjes stonden te brallen met de matjes-meneren![]()
gelukkig houd ik wel >2000 euro en een hoop andere ervaring over aan mn bestuursjaar
No.Fucking.Way.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
wel in dat pakmet m'n haar en mn stropdas en well, dat pak
![]()
Ik geloof er ook niks vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Nee joh, MoBlo, je ziet er niet uit als een pot.
Zorgverzekering (die van mij dan) is veel te traag. Als ik het door hen laat afhandelen krijg ik iedere keer herinneringen en aanmaningen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hoe het zit met declareren van meuk bij de zorgverzekering?
Ik moet m'n tandartsmeuk regelen, maar nu staat er dat ik het aan mezelf of aan de aanbieder kan laten betalen, maar dat gaat dan weer met bepaalde voorwaarden
kan ik gewoon zeggen dat ze alles naar die tandartstoko moeten overschrijven?
Anders ga ik zo wel even bellen, maar het lijkt me zo'n domme vraag
nope, broek 'moet', aangezien ik het zelfde pak heb als de secretaris zeg maar. We zijn met 2 mannen en 2 vrouwen, en de mannen hebben matching en de vrouwen ook... en zij wilde perse geen rok, dus daar heb ik me maar in geschiktquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:34 schreef loveli het volgende:
Een paar figuurnaadjes laten aanpassen geen optie? Of evt een rokje erbij aantrekken?
Bah, wat vervelend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
het duurste van de hele rekening, het terugzetten van mijn prothese, is mislukt: loop nu alweer een week met een tand minder rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |